![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Turkije heeft zopas een nieuw muntstuk uitgebracht dat nagenoeg een exacte copie is van onze 2 Euro muntstukken, met als gevolg dat ze kunnen gebruikt worden in alle europese automaten (voor tickets, rookwaren, drankblikjes enz.) Maar ook op de toonbank van de modale winkel is het onderscheid niet of nauwelijks te zien.
Europese Turken die terugkomen van vakantie in hun land van oorsprong kunnen op deze manier dus grootscheepse fraude plegen en zullen op die manier de europese geldstromen ontwrichten. (als ze dat met z'n allen gaan doen want dus te verwachten valt). De Turkse overheid heeft hier natuurlijk voor gezorgd om weerwraak te nemen op de traagheid waarmee de Europese unie haar land wil laten toetreden. Voor mijn part zal dit ervoor zorgen dat Turkije nooit aansluiting zal krijgen want het is een bewijs voor hun schandalige mentaliteit waarmee ze zichzelf willen opdringen als luizen in onze rijke pels. Laatst gewijzigd door Wolfgang Meister : 12 april 2005 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron, o Grote Schrijver?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Er is een neiuwe munteenhied(sinds januari al) in Turkije. 1 YTL = €0.55
Om al in de Europese stemming te komen, lijken sommige munten (een beetje) op de Europese. Ik denk niet dat ze in de automaten zouden werken. http://www.tcmb.gov.tr/ytlkampanya/ytlbanknotlar.php http://www.tcmb.gov.tr/ytlkampanya/images/NewTL.jpg Laatst gewijzigd door sinan123 : 12 april 2005 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.tourarium.com/general/currency.htm
er zitten gelijkenissen, maar niet van zodanige aard ik een YTL munt niet zou herkennen als zijnde niet euro. Maar wat automaten er van maken weet ik niet. Ik ken genoeg metaalbewerkers die zelf nepmunten maken voor de automaten.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Schitterend initiatief van die Turken! Hiermee daalt de sympathie om de Turken in de EU op te nemen bij alle Europese handelaars en ondernemers tot ver onder het vriespunt, wat het gaat hen een aanrdige stuiver kosten als er niet op zeer korte termijn een oplossing gevonden wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Dit is natuurlijk een samenzwering van die enge tapijtenneukers.
Duuuuuh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een reden te meer om Turkije stante pede in de EU op te nemen en er zo snel mogelijk de Euro in voeren.
Ondertussen heeft Fortris een van de grootste banken van Turkije overgenomen. Waarschijnlijk zit Fortris ook in het Ontwricht-de-Europese-Geldstroomproject.
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 12 april 2005 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat het expres was, meer ''wij willen onze munt laten lijken op de Europese, zo zijn wij Europees''. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() D�*t is dus de reden, dat de vakanties naar Turkije uit Nederland explosief zijn gestegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk om te weten is dat de Belgische 1 frank munten perfect overeenkwamen met de 1 Israëlische shekel munt.
De shekel was toen +/- 10 BEf waard (of iets minder), en het werkte feilloos in betaalautomaten. Was het dan een Belgisch complot tegen Israël, of is de Euro ingevoerd om aan deze ontwrichting een einde te maken? ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 april 2005 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zie toch wat een meester Wolfgang is. Al twee Grote Fraudeurs (en dan nog net 2004gun en ik) hebben dankzij zijn heilzame invloed hun schuld bekend. Het werkt louterend... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Leuk nieuws.
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Die munten lijken wél "als 2 druppels water" op de Euro. Als 1 New Turkish Lira (= €2 muntstuk) €0,55 waard is, dan heb je een winst van bijna 1:4!
bron: plaatje. Groot, maar dan zie je ook alles. (thanx, 2004gun)
![]() |