![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]()
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stom Flipke. Iedereen lacht met hem.
![]()
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() Zalig. Deng is trouwens zalig. (leuke cd erbij dees maand8) ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is elke maand. Wel beetje duur (5euro bijna). Staan echt wel grappige dingen in soms. De fotocolum en dingen over kunst en muziek zijn meestal ook wel interesant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik herken het nu. Iemand had 't een keer mee op school. Ze hadden "Het Bourgondisch Complot" verstript - 't was best hilarisch ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() VRT wil niet lachen met Filip Dewinter
![]() ![]() ![]() "Ik wil de één miljoen mensen die op ons hebben gestemd waarschuwen. De gratis cd met zogenaamd Vlaamse muziek als Soulwax, Daan, Arsenal en Millionaire die bij het extreem-linkse blad Deng zit, bevat alleen maar subversief lawaai en elementen van vreemde origine, die in plaats van op een gratis cd beter op een C130 naar het land van herkomst wordt gezet. Beste vrienden, laat u niet vangen." Voice off: "Deng. Ultra link maandblad." De VRT weigert de spot van Deng omdat "de inhoud ervan te veel politiek betrokken is en eventueel het imago van de publieke omroep kan schaden." Deng had een radiocampagne voorzien met alternerende spots met stemmen die lijken op die van kardinaal Godfried Danneels SP.A-voorzitter Steve Stevaert en VB-voorman Filip Dewinter. De spot met Steve Stevaert luidt bijvoorbeeld als volgt: "Wie denkt dat ik de enige ben in Vlaanderen die zo veel mogelijk dingen gratis wil aanbieden, die heeft het mis. Bij het maandblad Deng zit er deze maand namelijk een gratis cd met nieuwe nummers van een paar Vlaamse rockgroepen. Deng er dus aan de Deng mee te nemen als ge naar de krantenwinkel gaat." Deze laatste spot wordt wel door Studio Brussel uitgezonden. Deng vindt het jammer dat de VRT lachen met Danneels en Stevaert wél weet te relativeren, en op lachen met Dewinter overdreven krampachtig reageert met dit verbod. (bron: blokwatch.be) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Wat een gelul..(?!?!!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deng rouleert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Leuk blad. Zeker ook de bijlage The Deng Herald (inclusief 'Geert Bourgeois verzamelprentjes')
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moeha! Humor!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vind hem eerlijk gezecht maar knudde. Ik kan er noch op gebied van stem, noch op gebied va n spreektrant of taalgebruik Filip de Winter in herkennen. De immitaties van Bert Kruismans, zoals wel meer van zijn werk, zuigen compleet. Had men dezelfde spot laten inspreken door Dirk Denoyelle dan had het misschien al een ander verhaal geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wft? Jaaahoor de gemiddelde stubru-luisteraar zal na dees te horen meteen vb gaan stemmen. ![]() kutmedia. (Leve deng! het enige echt vrijë maandblad.) |
|
![]() |
![]() |