![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dit is gewoon flagrant verraad aan de Vlaamsche Zaak!
De VLD (volgens hun partijprogramma nochtans voorstander van confederalisme) met Verhofstad op kop durft zelfs de behandeling en stemming in de Kamer niet aan... Dit tart elke verbeelding. Benieuwd wat SPA-SPIRIT gaat doen... Van Weert: Vlaanderen wacht op uw eervol ontslag. Zoniet kunt u uw partij opdoeken. SPA: steun uw coalitiepartner of uw coalitie is niet meer. |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Inderdaad, zelfs verraad is nog een proper woord voor het schaamteloze schouwspel dat we nu mogen beleven.
Koning en regering willen het parlementaire werk beletten. Scheiding der machten? Dit is geen democratie. Sommigen ontwaken vandaag in een dictatuur, iets wat velen al lang wisten. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Het credo van de VLD met Verhofstad op kop als vaandelzwaaier is duidelijk en meer dan ooit 'après moi le déluge'
Une trahison éhontée is het geworden... waar wacht de VLD nog op om de V te schrappen in haar naam?? Waar wacht de VLD om in haar partijprogramma het aspect confederalisme te schrappen?? De schurftige honden!! De schaamteloze kwallen Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 11 mei 2005 om 14:16. |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() aftreden! Verhofstadt moet er liggen
#5 |
Banneling
|
![]() 't vuil en 't stof der demokraten heeft haar laatste kans gehad
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar die kieskomedie zal daar maar weinig verandering in brengen. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is den tijd naartoe dat landveraders nog zonder vorm van proces geëxecuteerd konden worden ? ...
Guyken is nu echt wel laag gevallen, zelf een schooier uit de goot verdiend meer respect... En die omhooggevalen scheefneukende parasiet van nen berre zou hem beter koest houden ipv zijn eerste minister die nie naam absoluut niet waardig en een beleding voor al wie ooit die post heeft mogen bekleden nog wat te beschermen. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U dacht dat SPIRIT een partij was? U heeft het mis!! Spirit weikt, plooit, knielt en kruipt als een pad door de modder en het slijk om haar postje te redden. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In wat voor land leven wij? (Ja, nu komt de vraag 'U dacht dat Belgie een land was?', maar ik noem het voorlopig nog maar zo voor het gemak want woorden schieten te kort om dit gedrocht te omschrijven)