![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Is de regering-Verhofstadt nog geloofwaardig?" do 12/05/05 - Voor de Vlaamse kranten gaat het dossier B-H-V vooral over geloofwaardigheid. Ze zijn het er vandaag over eens dat paars haar beloftes niet gehouden heeft. Veel commentatoren vragen zich dan ook af met hoeveel slagkracht premier Verhofstadt en zijn regering nog kunnen voortdoen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Alleen De Morgen heeft er iets van begrepen.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Nu blijkt duidelijk welk de paarse kranten zijn: de morgen, het belang van limburg, het laatste nieuws (Van der kelen) deze blinken dan ook uit in totale ongeloofwaardigheid in hun commmentaren
#4 |
Burger
|
![]() Forum van de spaaaaaaaaa: http://www.s-p-a.be/nationaal/nieuws...rum.asp?iID=74
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De Franstaligen zullen ondervinden dat de Vlamingen nog wat Vlaamser zullen geworden zijn. Jij spreekt jezelf ook wel constant tegen Hans. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Oh boy, daar gaan mijn illusies ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vind wel degelijk juist wat DM heeft geschreven "Er zijn alleen maar verliezers" heel juist en dat zal in de volgende verkiezingen wel duidelijk worden. Niet puinhopen van paars. eerder puinhopen van regenboogkleurtjes. De kwestie BHV ligt al 40 jaar op tafel, en hoelang is de VLD aan de macht, wie was er daarvoor? Die hebben het ook maar weer telkens "opgeschoven" zoals Verhofstadt nu doet. In 2007 begint het hele "circus" opnieuw, met nog meer getrokken messen tegenover elkaar staan. Een benieuwd hoeveel % cna deVlamingen flamigant, unitair of nog wat anders is. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Conclusie: Alleen Hans1 de Grote heeft genoeg politiek inzicht om er alles van te begrijpen.
![]()
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Oorspronkelijk bericht door Hans1 Het wordt weer eens duidelijk: de Vlaams-nationalisten blokkeren België. Spirit heeft de oplossing van BHV tegengehouden door elk compromis te blokkeren. hier verklaart Hans1 dus de mening van mevr.Onckelinck die toch zo graag dat "compromis" gehad had. Een minuutje later praat Hans1 zich echter weer compleet tegen, en loopt hij FDF-voorzitter Maingain achterna: Citaat: Oorspronkelijk bericht door Hans1 Wij staan achter Spirit die de splitsing van BHV tegenhoudt en ons verlost van die zever Laatst gewijzigd door daiwa : 12 mei 2005 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Hoe kunnen er alleen maar verliezers zijn als de Vlamingen alleen nog maar wat Vlaamser geworden zijn?
Onverwijld de Vlaamse Republiek uitroepen en Eno2 for President! |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al met postjes bezig eno2 ? ![]() en als ge dan toch bezig zijt....Bitweiser als minister van Buitenlandse zaken.
![]() |
#12 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Mag ik dan minister van ijskreem worden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laat de VLD en de SPA eens in de opositie gaan zitten, want een beleid voeren lukt hen toch al niet.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=4]De Franstaligen zullen ondervinden dat de Vlamingen nog wat Vlaamser zullen geworden zijn.[/size]
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DIT bijvoorbeeld? Citaat:
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog iets dat Hans blijkbaar zelf niet goed begrepen heeft toen hij beweerde dat De Morgen er 'iets' van begrepen heeft:
Citaat:
Ik veronderstel dat Hans vooral verheugd is met de bovenste paragraaf. Indien Hans echter de draagwijdte van deze woorden goed begreep zou hij beseffen dat ze een dodelijk immobilisme van de Belgische staat inhouden.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 mei 2005 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hier moet ik u gelijk in geven |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Volgens mij heeft de Morgen er *alles* van begrepen.
|
![]() |
![]() |
#20 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of waarom denkt u dat Maingain tevreden was?
![]() |