![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Annemans is in de kamer CD&V/N-VA aan het aanvallen! Schande!!!!!!
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het Blok is de bondgenoot van Verhofstadt. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Als de N-VA daartoe ook gelegenheid geeft door niet op te stappen uit de Vlaamse regering, kun je diene pippo dat niet verwijten.
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Jullie zijn werkelijk onverbeterlijk. De Vlaamsnationalisten van alle merken zijn de risée van de franstaligen, de Belgicisten en nu zelfs ook al van de Vlaamsgezinden. Verdiend! Voor de eerste maal in mijn leven overweeg ik niet voor een Vlaamsnationalistische partij te stemmen. Als geen enkele partij zich snel betert en resultaten boekt, ga ik over de drempel. Ik ben het beu van bij de losers van België te horen. Stop uw gezeur en geef stem aan de woede die in Vlaanderen leeft! Egidius |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Het enige wat het blok beoogt is de concurrentie voor volgende verkiezingen trachten uit te schakelen. Zij wensen helemaal geen front te vormen met andere vlamingen, voor hen zou de splitsing, als ze nu was doorgevoerd, zelfs heel slecht zijn uitgekomen.
Het enige dat het blok wenst is de situatie verzieken en de macht grijpen. Ik herhaal : Vlaanderen noch de Vlaamse zaak is belangrijk voor hen. |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Vort, terug aan 't werk! Egidius |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() een achterlijk kutvolk zoals de vlamingen verdient niet beter dan dat het leeggezogen wordt door een veel intelligenter volk, nl. de franstaligen.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Citaat:
tss, stouterikke |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#11 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Als we als N-VA niet uit de Vlaamse regering stappen, dan heeft Annemans gelijk, hoe erg dat ook is. Het Vlaams regeerakkoord is geschonden op een voor onze partij essentieel punt. Dan kunnen we als N-VA niet doen alsof er niks gebeurd is en rustig verder blijven in die regering zitten. We zijn in die regering gestapt om B-H-V te splitsen. De federale regering heeft dit niet gedaan, welnu, dan moet Geert Bourgeois zijn mandaat inleveren. Ik ben ten zeerste ontgoocheld in wat de N-VA nu doet!
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een schande die wij op de eerste plaats te danken hebben aan de stommiteiten van Verhofstadt. Eerst was er de woordbreuk van VLD en SP.a en nu een dolksteek in de rug van CD&V/N-VA door het V.Blok. De Franstaligen zullen zich kostelijk en gratis amuseren! En datzelfde V.Blok wil zogenaamd dat CD&V/N-VA opteert voor een minderheidsregering die vanuit de oppositie zou worden ondersteund door het V.Blok. [SIZE=3]Vergeet het! Niet te doen! [/SIZE] Als de CD&V/N-VA zou moeten kiezen tussen een coalitie met VLD en SP.a of een coalitie met het Blok, is dat als een keuze tussen de pest of de cholera. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
Pfffttt... loop toch heen met je dweperige retoriek. Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Oostenrijkse christen-democraten, die hebben het gedurfd. Die hebben het volk gegeven wat het wou. Die hebben een risico durven nemen op korte termijn om op lange termijn te winnen. Die hebben hun neus niet opgehaald. Zijn jullie van hetzelfde hout gesneden? We gaan het binnen een week weten. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Door uitgerekend nu in de oppositie te stappen zetten we onszelf eenvoudigweg buiten spel, wellicht tot groot jolijt van VLD, SP.a en VB. Van die Vlaamse onderafdeling van Le Pen's Front National hebben we trouwens in Vlaamsgezindheid zeker geen lessen te trekken, terwijl we enkel samen met onze tot nog toe lovenswaardig standvastige kartelpartner zwaar op de communautaire agenda kunnen blijven wegen. De schandalige kazakkendraaierij der 'Vlaamse' coalitiepartijen van de laatste dagen en het mateloos arrogante cultuurimperialisme van de Francofonie bewijzen nog maar eens dat enkel een onafhankelijke republiek Vlaanderen soelaas kan brengen. [SIZE=3]Laat de N-VA nu alles in het werk stellen om samen met CD&V de druk onverminderd op de ketel te houden en samen met de burgemeesters uit de rand actie te ondernemen.[/SIZE] De kiezer rekent later wel af met dat ellendige zootje woordbrekers en uitverkopers." [SIZE=3]Zulke reacties hoor je nu bij de N-VA-ers![/SIZE] ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Johanna : 13 mei 2005 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de franstaligen trekken aan hetzelfde zeel, zijn solidair. hebzucht tegen solidariteit. ge ziet wie dan het sterkste is hé. goeie les voor die asociale BURGERVENTJES, die hun medemens denken niet nodig hebben. |
|
![]() |