![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() In navolging van de bub-petitie heb ik ook een petitie gemaakt voor de splitsing van BHV
http://www.petitiononline.com/08091988 Teken deze petitie en stuur ze door naar vrienden/kennisen/volslagen vreemden, naar iedereen die je wil, als er maar getekend wordt. Laat zien dat er belgen/vlamingen zijn die wél wakker liggen van deze wantoestand. Vlaams Nationale groeten Vercetti. Ps: probeer aub de petitie niet belachelijk te maken zoals bij de bub-petitie is gebeurd. Dank u. ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De petitie is verwijderd?
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Nu werkt ze terug.
edit: Ik kan ze niet meer laden. Ben ik de enige die dat probleem heeft, of zijn er nog? edit2: IE6 kan het wel openen, maar het gaat alleen enorm traag. ![]() Laatst gewijzigd door vercetti : 19 mei 2005 om 16:04. |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Volgens mij zijn de serverproblemen opgelost.
Tekenen en verspreiden is de boodschap. ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *nog even naar boven halen*
(Hoe staat het in vergl. met de Belgicistische tegenhanger?) getekend, en verspreid. |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() De tegenhanger heeft reeds 201 handtekeningen, maar door het geflame moet je dat aantal delen door 2, 3 of 4.
En dan zei Patriot dat mijn petitie niet ging lukken. Ik heb na een 5.5 dagen meer dan 4x zoveel handtekeningen als patriot zijn petite die al maaaaaaaaaaanden loopt. ![]() ![]() |
![]() |