![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben weer depri. Het is al weer even uit de actualiteit, maar Rover - het automerk - is failliet. Weer een bom stijl en schoonheid dat de wereld gaat verlaten en enkel meer ruimte gaat bieden aan platte lelijke designs. Ik vraag me nog steeds af of MG (die sportversies van de Rover wagens maakten) ook mee ten onder gaat.
Bah... morgen rijdt iedereen met een VW passat of Scenic of die halve-rusthuis-grand-espace of misschien een dikke ziel met een nieuwe alien-bevruchte nieuwe BMW reeks. Ik snap die plattitude niet. Hebben we de massa teveel geld gelaten om de smaak te bepalen ? Waarom moet ik in elke auto-rubriek steeds lezen dat de laatste Ford Scorpio zo lelijk was ? Ik vond hem mooi. Waarom moet ik in diezelfde rubrieken ook weer lezen hoe mooi de Velsatis blijft ? Ach... Het ligt vast aan mij. Ik vind mooi wat de wereld lelijk vindt en ik vind lelijk wat de wereld mooi vindt. Op zich niets mis mee, maar de wereld heeft wel de meerderheid en dat is wel een probleem. Ik ben even weg... ik ga naar de dictatorsschool en kom terug als iemand die jullie domme zielen een beetje smaak gaat bijbrengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hoe je bent weg? en je was hier al zo weinig?
![]() en R.I.P. Rover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
15 jaar geleden (ik begon me toen pas te interesseren voor actualiteit en politiek...) zei Fidel Castro dat Cuba niet langer moest strijden tegen het kapitalisme omdat het kapitalisme zichzelf op 50 jaar tijd zou vernietigen. Ik ben ervan overtuigd dat dat echt zo is. Die massamoordenaar heeft deels de waarheid in pacht, net als ook freako-pedo-massamoordenaar Hitler een deel van de waarheid in pacht had. O ja... ik kom nog wel eens langs op CP. Maar eerst mijn Cadet-rang1 rang halen...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 mei 2005 om 01:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() en ik leef met je mee. ook al interesseren auto's in het geheel me nog minder dan BHV. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() alle wegen zit vol te proppen of een eenling die in een ![]() rijdt... die laatste aan waarschijnlijk een lagere prijs dan de eerste terwijl daarbinnen toch BMW en Honda techniek zit. Natuurlijk is dit quatsch. Natuurlijk is de keuze van een auto maar peanuts in een wereld waar het gaat om het minderen van snelheid, het stoppen van extreem-rechts (guy komt er wel...) en het verbieden van chocolade sigaretten. Maar toch gaat een stuk degelijke Britse smaak verloren en geen mens, buiten de arbeiders van de laatste Britse fabriek treurt erom. ![]() De Rover 75... voor de prijs van een volkswagen Passat was ie de jouwe ...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 mei 2005 om 02:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat linkse stuur is niet praktisch. PS Inderdaad jammer. Ik ben géén autofreak, maar toen ik onlangs een andere moest kopen, had ik voor geen enkel nieuw model de 'koop-kriebels' Geen enkel model kon bij mij een greintje passie opwekken, integendeel: dégout, bevreemding,...... Niks had klasse, niks had stijl. Comfort a gogo, gadgets, bekerhouders, maar esthetiek, afwerking (wat de Roover te koop had): nada nogabollen. Ik heb van armoe een zwaar afgeprijsd eindereeks-model gekocht. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |