![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Homo draait graaf door vleesmolen
Peter H (21) uit het Duitse Ingolstadt kon het geterg niet langer uitstaan. De homo nam op bloedering wijze wraak op zijn vriend, graaf von L (40). Hij hakte met een bijl de schedel van de graaf in tweeën en draaide zijn lichaam door de vleesmolen. Gepest Peter was het gepest beu. Hij deed alles om zijn graaf te behagen. Kuisen, wassen, plassen maar nooit was het goed genoeg. Meer nog. Hij kreeg meer slaag dan hem lief was. Onrustwekkende verdwijning Plots was de graaf verdwenen. Een vriend meldde de onrustwekkende verdwijning. De politie hield een huiszoeking bij Peter en deed een angstaanjagende ontdekking. De jongeman had zijn geliefde in zijn slaap verrast. Na een nachtzoen kroop hij terug in bed met een bijl en hakte de schedel van de graaf doormidden. Toilet Met een zaag, haagschaar en broodmes sneed hij het lijk aan flarden en draaide het door een vleesmolen. Andere lichaamsdelen spoelde hij door in het toilet. Naast het gereedschap vond de politie ook nog zakken met lichaamsdelen van het slachtoffer. Bij zijn aanhouding verklaarde de dader dat hij het aanhoudende gepest van de graaf kotsbeu was. HLN |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard!
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
![]() En wat wil je nu precies berijken met deze thread lieverd?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Andro : 3 juni 2005 om 18:08. |
||
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Waartoe die homo's toch niet in staat zijn!
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En... was dat lekker? Filet prepare homo a la chef?
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik zie niet in wat je met die topic wilt bereiken?
#9 | |
|
![]() Citaat:
Oeps, berijken=bereiken ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch spijtig dat Dutroux ook gene homo was.
manneke manneke toch ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zou radicaal dan echt zo gefrustreerd zijn dat zijn vriendje hem de bons gegeven heeft?
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() pesten m�*g ook niet, vind ik.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN