![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ik heb wat problemen met mij computer en wil windows xp terug opnieuw installeren maak ik krijg deze boodschap
[font=Tahoma]Als u de versie van de cd wilt installeren, start u de computer opnieuw vanaf de cd en volgt u de instructies voor een nieuwe installatie[/font] [font=Tahoma][/font] [font=Tahoma]hoe moet dit opvatten[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Andro : 23 juni 2005 om 14:36. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk wil dat zeggen dat je de oorspronkelijke cd van XP moet hebben om opnieuw te kunnen installeren. Als je met een geripte versie zit, zit je ofwel met een probleem of moet je een kopie van XP installeren van iemand anders.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() computer en al weggooien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() cd insteken. Computer herstarten. Afhankelijk van de instellingen kan de computer nu opstarten vanop de cd-rom (je moet wel een toets indrukken om het te bevestigen, geen nood, daar wordt om gevraagd).
Als dat niet werkt moet je in het BIOS van je pc je opstartvolgorde veranderen, en cd-rom voor harde schijf zetten.
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je kan best even in de handleiding kijken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Vlaamse Patriot : 23 juni 2005 om 15:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Wat is het meest voorkomende
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() je moet eens kijken naar het zwart scherm met al die informatie die je krijgt als je je computer aanzet. Er zal daar waarschijnlijk ergens staan Enter Setup met een toetsenbord-combinatie. Meestal Del of iets in die aard.
![]() |
#10 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
veld,en drukken op software,en deze volledig verwijderen. Dan steek je de nieuwe schijf in je computer,en normaal start het vanzelf.Ofwel ga je via mijn computer,en druk je in het te voorschijn gekomen ikoon van je schijf op start ofwel installatie,en volg je de aanwijzingen.Ga gewoon verder...veronderstel ik,ikzelf heb al die gegevens altijd genegeerd,en er is niks speciaals gebeurd.Tenzij je natuurlijk op een forum bent.En je slechts magantwoorden,nadat je deze gegevens volledig van boven hebt,en jij een ruimte vanonder,om je commentaar te schrijven.Capito???Hoop dat het werkt,maar ik ga morgen op verlof. Good Luck |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() probleem opgelost voor iedereen die mij geholpen heeft
![]() |
![]() |
![]() |