![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Ik heb gisteren een liedje doorgestuurd gekregen van een vriendin. Het was een soort remix van het Plopdans van Kabouter Plop. Het is dus wel Super racistisch tegenover de Turken ! Ik heb hier de lyrics ervan, Het liedje zelf kan je krijgen op LimeWire of Kazaa ofzo.
De Makakkendans "Iedereen goed opgelet Want dit is je grote kans Luister goed naar wat ik zeg Want hier komt de makakkendans Elke man die kiest nu eerst een fantastisch wapen uit Neem het vast in je hand en doe een stap vooruit Sla een turk op de grond Stamp met je voeten op zen mond Sla zen tanden in de lucht Ga nu zitten want hij vlucht Ga zo door Brussel-stad Tot je ze allemaal hebt gehad Ja dat ging al reuzegoed Maar we zijn nog lang niet klaar We doen gewoon die dans opnieuw maar 2 keer na elkaar Sla uw vuist in het rond Sla makakken op de grond Blaas moskees in de lucht Hun geloof dat is een tucht Stamp ze plat als een gans Zo gaat de makakkendans Steek een stok in zen kont Duw je voet dan op zen mond Sla zen kloten in de lucht Ga nu zitten want hij zucht Ga zo door tot in Bagdad Tot ie er genoeg van heeft gehad Jullie dansen echt heel mooi Ploppertjes geloof me maar Daarom doen we het nog een keer nu 3 keer na elkaar Zwier nu turken in het rond Sla hun bakkes tegen de grond Blaas gebouwen in de lucht Hun hygiene is een klucht Geef ze geen enkele kans Zo gaat de makakkendans Sla een turk op de grond Stamp met je voeten op zen mond Sla zen tanden in de lucht Ga nu zitten want hij vlucht Ga zo door Brussel-stad Tot je ze allemaal hebt gehad..." Grof he ?! De zanger ervan is nog onbekend.
#2 | ||
Banneling
|
![]() Ik heb het ''leidje'' ook al gehoord, maar ik dacht dat men het woord makkak als scheldwoord voor Marokkanen gebruikte.
Er is genoeg onzin op het internet btw, dit is weer van dat rapppers dis gedoe dacht ik.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 29 juni 2005 om 21:14. |
||
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Maatschappelijke discussies, noemt men dit..
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, het zullen nog leuke tijden worden...[size=2] [/size] |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Sinan vind ik ne toffe. Dienen Duits niet.
|
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Niet echt een aanzet tot een deftige discussie denk ik.
|
![]() |