![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
nope, sorry, ik kan je nie helpen. Ik speel drum, geen cd-rom.
|
|
|
#3 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik snap de vraag precies niet goed. Heb je muziek opgenomen met de PC? Of maak je echt muziek door CD-roms op elkaar te slagen enzo?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
hihi
|
|
|
#5 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Dag,
In sommige winkels zijn er cdrom's te koop omzelfmuziektemaken. Van zulke rom's kocht ik er een aantal (meestal afgeprijsd) en ik ging er muziek mee maken. Later kon ik cd's maken met zelfgemaakte muziekjes, en lukte het me om er mp3's van te maken en er wat van op Internet te zetten. Ik dacht dat het een aardige manier kan zijn om zo muziek te maken,en zoiets hoeft niet duur te zijn, en later ging ik via forum's zoeken naar mensen die ook wel bezig zijn omzelfmuziektemaken mbv cdrom's. Zulke mensen vond ik intussen nauwelijks, terwijl ik verder ging om meer op Internet te zetten. Zoals deze (en het bedenken van een naampje voor een liedje is ook niet altijd makkelijk, waarbij ik een voorkeur heb voor Nederlandstalig) die ik Stug noemde. Stug 3.04 min. Een van m'n eerste Hiphopmuziekjes gemaakt met een rom van Magix. ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Onlangs maakte ik introotjes van 40 secondes...
Gemaakt met cd-rom's waarop veel geluidjes staan: Sprink 40sec gemaakt met eJayStudio Grosser 41sec Bijna hardrock Daaz 40sec gemaakt met MagixTechno |
|
|
|