![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() A l'eau,
Sinds een week ofzo heb ik problemen het openen van mijn hotmail-e-mail-account. Daarvoor ben ik gewoon een weekje weggeweest, de dag dat ik terug was opende ik ze gewoon, en de dag daarna lukte het niet meer ... Ik kan wel normaal inloggen, maar de pagina die mijn inbox moet weergeven krijg ik nooit te zien "Kan de pagina niet weergeven staat er". Heeft iemand van jullie dit misschien ook ooit voor gehad of heeft iemand enig idee wat ik hiermee moet beginnen? Ik vind het namelijk heel erg vervelend, ik heb nu bijvoorbeeld al 150 nieuwe e-mails ofzo en ik kan geen enkele lezen... (de meerderheid van politics.be natuurlijk, maar ik denk dat er tussen die 150 toch wel een paar belangrijke kunnen zitten ...) ![]() P.S.: Heb al ge-e-mailed naar Hotmail maar ze antwoorden niet meer ...
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat ook eens gehad met compaqnet en ben er toen met veel moeite in gelukt via mijn ander e-mail adres (dat veel groter is) alles binnen te halen en het was opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
En ik zou zo graag mijn hotmail-account terug willen vanwege al die mailtjes die daarin stonden en die er nu in kunnen staan. :'-( Zo jammer dat je op zo'n ding niet kan rekenen. Mja, Gmail is voor in de toekomst mss idd een betere optie... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Hoe bedoel je? Een ander e-mail adres dan ook op compaqnet? En hoe kan je dan andere e-mail binnenhalen? Ik heb al geprobeerd met Outlook Express en één of ander e-mail programma (ik denk e-prompter), maar dat had geen effect.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Er is ook ergens iets met het pas na één maand openen van je inbox maar ik weet niet juist hoe dat gaat bij hotmail.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik veranderde dan @skynet.be in compaqnet.be en gaf dan mijn gebruikersnaam van compaqnet.be op en zo lukte het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Probeer anders eens Coldmail.
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat, als je je account 30 dagen niet gebruikt, hotmail deze op een soort stand-by module zet ofzo, en als je dan binnen de drie maanden niets doet hij verdwijnt. Maar ik weet het niet zeker. Maar ik ben maar een week weggeweest (en heb 'm dus niet geopend), en de dag nadat ik terugkwam kreeg ik 'm gewoon wel open ... maar de dag daarna niet meer ... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Aha, slim bedacht. Dan ga ik morgen me eens bezighouden met een skynet-e-mail-adres aan te maken. Thanks for the tip. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Ma ik heb 't al geprobeerd via deze weg, helaas zonder resultaat. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() hello,
Ik heb geen oplossing voor je probleem. Het enige dat ik je kan vertellen is dat een vriendin van mij, voorzover ik het begrijp, met net hetzelfde probleem als jij te kampen heeft. Zij kreeg aanvankelijk het bericht dat de pagina niet kan worden geopend. Dat zorgde voor grote paniek, want er staat cruciale informatie in die mailbox. Nu staat er echter dat de betreffende server platligt, en dat hotmail het probleem zo snel mogelijk zal oplossing... Ik ben benieuwd Veel succes nog |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Oh my God!!!
Ik kan het niet geloven maar ik zit er terug op !! Whiiiiiiiiii!! ![]() Ik had al niet meer geprobeerd ma je had me weer hoop gegeven MrP. ![]() Ik hoop dat het bij je vriendin ook gelukt is!
![]() |