![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() België, verdedig u tegen het VB-isme. Ander seindigt u in dezelfde val die ook ex-Yugoslavië heeft getroffen en die vele andere gebieden uit elkaar rukt. Morreel gezien zal Vlaanderen mogen betalen voor een afscheiding van Wallonië, zoveel is zeker. Economisch gezien ook, maar dat komt vooral door de hogere bijdrage die Vlaanderen zal moeten leveren aan de EU, wanneer het zichzelf losweekt van Wallonië.
![]() Wel een discussie waard, vind ik, op dit door Vlaams Behangers gedomineerde minderheidsforum.
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Bovendien kan ik de illusie nog koesteren dat een klein gedeelte van dat EU geld effectief nuttig besteed wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() De vergelijking met ex-Joegoslavie is belachelijk, daar ging het om heel andere zaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Oh, vertel? Ging het daar om andere zaken?
Als het aan het Vlaams behang ligt, helemaal niet. Dan gaat het ook hier om het terugdringen van de moslim-popultatie (een etnisch conflikt dat in ex-yugo al héél lang leeft). En het zal wel degelijk ook gaan om de "etnische" scheiding tussen de Walen en de Vlamingen. Vertel mij niet dat Servië en Kroatië niet hetzelfde deden..
![]() |