![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
"Serpent" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Een Surinaamse kultuurverrijkster en beschermelinge van de Linkse Kerk > zat > op het perron van station Duivendracht te piesen [...] Lijkt me echt een actie voor "Wereldsman" in de nimmer aflatende strijd tegen het racisme... |
|
|
#2 |
|
|
"Serpent" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > Een Surinaamse kultuurverrijkster en beschermelinge van de Linkse Kerk Waar zeur je over een Surinaamse of een Nederlandse? A. |
|
|
#3 |
|
|
on 7/30/2005 14:27 Serpent said the following:
> Een Surinaamse kultuurverrijkster en beschermelinge van de Linkse Kerk zat > op het perron van station Duivendracht te piesen daarover maakte een man een > opmerking. Met een vriendin in het boosaardige duwde ze de man van het > perron op de rails. De man moest zijn opmerking aan de wilde bekopen met > zwaar hoofdletsel. De daders zullen wel nooit gevonden worden zoals > gebruikelijk wanneer er allochtonen bij betrokken zijn. > > We zijn wel erg rijk geworden met al dat geïmporteerde gespuis > > Serpent > > Surinaamse mensen zijn onze ex slaven van de 17e eeuw en dus al een tijdje nederlander, vind de term cultuurverrijker hier niet zo op zijn plaats ook al gezien slaven niet echt vrijwillig kwamen toendertijd. Maar het is wel een mooi voorbeeld van het verval van de maatschapij natuurlijk. (maar geen zorg, donner zal als antwoord wel een plicht om iedereen's retinascan in den haag op te slaan verzinnen en dat zal dan ongetwijfeld voorgoed alle idioten normaal maken en de misdaad eindigen) |
|
|
#4 |
|
|
"Cnorlax" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Serpent" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> Een Surinaamse kultuurverrijkster en beschermelinge van de Linkse Kerk >> zat >> op het perron van station Duivendracht te piesen [...] > > Lijkt me echt een actie voor "Wereldsman" in de nimmer aflatende strijd > tegen het racisme... > gelukkig hebben ze nu een eigen land, waar ze onafhankelijk kunnen wonen. Ad1003 |
|
|
#5 |
|
|
zucht <[email protected]> wrote:
> Surinaamse mensen zijn onze ex slaven van de 17e eeuw en dus al een > tijdje nederlander, vind de term cultuurverrijker hier niet zo op zijn > plaats ook al gezien slaven niet echt vrijwillig kwamen toendertijd. Hebben we weer zo iemand die denkt dat alle Surinamers (50% woont hier!!) afstammen van slaven en een navenant leven hebben gehad. Ga eens kijken wanneer de meute surinamers hier naartoe gekomen is! Dat was toen Suriname zelfstandig werd!!!!!!!!! -- Bart |
|
|
#6 |
|
|
on 7/30/2005 15:12 .Peter said the following:
>>Surinaamse mensen zijn onze ex slaven van de 17e eeuw > > > Feitelijk onjuist, maar goed ... > > >>en dus al een >>tijdje nederlander, > > > Meesten zijn in de jaren 70 gekomen en sindsdien Nederlander.. > > >>vind de term cultuurverrijker hier niet zo op zijn >>plaats ook al gezien slaven niet echt vrijwillig kwamen toendertijd. >> >>Maar het is wel een mooi voorbeeld van het verval van de maatschapij >>natuurlijk. > > > Komt *mede* door de import van mensen uit achterlijke culturen. > > > maar ze kwamen uit suriname wat een nederlandse kolonie was waar we onze slaven eeuwen geleden te werk stelden, en als je van mening ben dat de surinamers zo achtelijk zijn dan is dat toch onze (de orginele nederlanders bedoel ik) verantwoordelijkheid aangezien het toch echt mensen zijn met dezelfde mogelijkheid om te leren en te ontwikkelen en dat viel toendertijd onder onze verantwoordelijkheid om dat te ondersteunen. maar hoed, suriname is nu een onafhankelijk land en als surinamers nu komen zijn het weer een beetje 'buitenlanders', maar er zijn ook veel surinamers gebleven toen suriname onafhankelijk werd en dan zijn ze gewoon nederlanders, en er zijn zat nederlanders die zich ook zo gedragen, Ik zag een keer een auto van de PTT-post stoppen en de (blanke nederlandse voor de duidelijkheid) schaufeur ging op d eopenbare weg staan pissen tegen de bosjes van een schoolplein, ook een mooi voorbeeld van beschaving heh En hoeveel van de 'wildplassers' zijn echte pure nederlanders? en hoeveel echte pure nederlanders staan naast de pot te zeiken in publieke toiletten? en hoeveel van hun zouden je aanvallen als je er over begon? niet 0 geloof ik. Maar ik heb genoeg gezeurd in deze thread. -- /Politiestaat der Nederlanden/ |
|
|
#7 |
|
|
on 7/30/2005 17:09 rolluf de polluf said the following:
> Bart schreef: > >> zucht <[email protected]> wrote: >> >> >>> Surinaamse mensen zijn onze ex slaven van de 17e eeuw en dus al een >>> tijdje nederlander, vind de term cultuurverrijker hier niet zo op zijn >>> plaats ook al gezien slaven niet echt vrijwillig kwamen toendertijd. >> >> >> >> Hebben we weer zo iemand die denkt dat alle Surinamers (50% woont >> hier!!) afstammen van slaven en een navenant leven hebben gehad. >> >> Ga eens kijken wanneer de meute surinamers hier naartoe gekomen is! Dat >> was toen Suriname zelfstandig werd!!!!!!!!! > > > En hoe zijn ze in Suriname terechtgekomen? En dan heb ik het over de > Creolen, Javanen..etc. Ik heb het niet over de Indianen. > Ja suriname is in zuid amerika, maar de surinamers zijn van afrikaanse afkomst, dit komt omdat de nederlanders toendertijd hun slaven in hun zuidamerkaanse kolonie lieten werken (en ze waren be meest slaaf-onvriendelijke slavenhouders ooit trouwens volgens geschiedschrijvers) daarna werd op een gegeven moment de slavernij afgeschaft maar ze woonde daar op fat moment natuurlijk, en veel veel later kregen ze op suriname onafhankelijkheid met de mogelijkheid om te kiezen voor suriname of nederland. |
|
|
#8 |
|
|
> maar ze kwamen uit suriname wat een nederlandse kolonie was waar we
> onze slaven eeuwen geleden te werk stelden, Volgens heb jij een update geschiedenis nodig, want zo simpel lag het niet ..... > en als je van mening ben > dat de surinamers zo achtelijk Niet Surinamers, maar hun cultuur loopt wel achter op die van ons. Niet zo ver als van die van die zandapen, maar nog altijd. > zijn dan is dat toch onze (de orginele > nederlanders bedoel ik) verantwoordelijkheid aangezien het toch echt > mensen zijn met dezelfde mogelijkheid om te leren en te ontwikkelen Laat ik die laatste discussie niet starten, maar verantwoordelijkheid zijn wij NIET. Toen ze onafhankelijk werden, mochten ze gratis Nederlander worden. Dat is beloning genoeg. |
|
|
#9 |
|
|
Een Surinaamse kultuurverrijkster en beschermelinge van de Linkse Kerk zat op het perron van station Duivendracht te piesen daarover maakte een man een opmerking. Met een vriendin in het boosaardige duwde ze de man van het perron op de rails. De man moest zijn opmerking aan de wilde bekopen met zwaar hoofdletsel. De daders zullen wel nooit gevonden worden zoals gebruikelijk wanneer er allochtonen bij betrokken zijn. We zijn wel erg rijk geworden met al dat geïmporteerde gespuis Serpent |
|
|
#10 |
|
|
> Surinaamse mensen zijn onze ex slaven van de 17e eeuw
Feitelijk onjuist, maar goed ... > en dus al een > tijdje nederlander, Meesten zijn in de jaren 70 gekomen en sindsdien Nederlander.. > vind de term cultuurverrijker hier niet zo op zijn > plaats ook al gezien slaven niet echt vrijwillig kwamen toendertijd. > > Maar het is wel een mooi voorbeeld van het verval van de maatschapij > natuurlijk. Komt *mede* door de import van mensen uit achterlijke culturen. |
|
|
#11 |
|
|
Bart schreef:
> zucht <[email protected]> wrote: > > >>Surinaamse mensen zijn onze ex slaven van de 17e eeuw en dus al een >>tijdje nederlander, vind de term cultuurverrijker hier niet zo op zijn >>plaats ook al gezien slaven niet echt vrijwillig kwamen toendertijd. > > > Hebben we weer zo iemand die denkt dat alle Surinamers (50% woont > hier!!) afstammen van slaven en een navenant leven hebben gehad. > > Ga eens kijken wanneer de meute surinamers hier naartoe gekomen is! Dat > was toen Suriname zelfstandig werd!!!!!!!!! En hoe zijn ze in Suriname terechtgekomen? En dan heb ik het over de Creolen, Javanen..etc. Ik heb het niet over de Indianen. -- ------------------------------------------------------------------------------------------------- A cat can be happy with any dog as long as he does not have to live among them - rolluf de polluf ------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
#12 |
|
|
zucht <[email protected]> wrote:
>on 7/30/2005 14:27 Serpent said the following: >Surinaamse mensen zijn onze ex slaven van de 17e eeuw en dus al een >tijdje nederlander, vind de term cultuurverrijker hier niet zo op zijn >plaats ook al gezien slaven niet echt vrijwillig kwamen toendertijd. > Worden die lui zo oud? --- http://www.ritarugrecht.nl/ http://www.meervrijheid.nl/ http://www.hetvrijevolk.com/ http://www.apostatesofislam.com/ |
|
|
#13 |
|
|
on 7/30/2005 15:54 Marco van der Slot said the following:
> zucht <[email protected]> wrote: > >>on 7/30/2005 14:27 Serpent said the following: >>Surinaamse mensen zijn onze ex slaven van de 17e eeuw en dus al een >>tijdje nederlander, vind de term cultuurverrijker hier niet zo op zijn >>plaats ook al gezien slaven niet echt vrijwillig kwamen toendertijd. >> > > > Worden die lui zo oud? > zal wel -- /Politiestaat der Nederlanden/ |
|
|
#14 |
|
|
"zucht" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > on 7/30/2005 15:12 .Peter said the following: >>>Surinaamse mensen zijn onze ex slaven van de 17e eeuw >> >> >> Feitelijk onjuist, maar goed ... >> >> >>>en dus al een >>>tijdje nederlander, >> >> >> Meesten zijn in de jaren 70 gekomen en sindsdien Nederlander.. >> >> >>>vind de term cultuurverrijker hier niet zo op zijn >>>plaats ook al gezien slaven niet echt vrijwillig kwamen toendertijd. >>> >>>Maar het is wel een mooi voorbeeld van het verval van de maatschapij >>>natuurlijk. >> >> >> Komt *mede* door de import van mensen uit achterlijke culturen. >> >> >> > maar ze kwamen uit suriname wat een nederlandse kolonie was waar we onze > slaven eeuwen geleden te werk stelden, en als je van mening ben dat de > surinamers zo achtelijk zijn dan is dat toch onze (de orginele > nederlanders bedoel ik) verantwoordelijkheid aangezien het toch echt > mensen zijn met dezelfde mogelijkheid om te leren en te ontwikkelen en > dat viel toendertijd onder onze verantwoordelijkheid om dat te > ondersteunen. > maar hoed, suriname is nu een onafhankelijk land en als surinamers nu > komen zijn het weer een beetje 'buitenlanders', maar er zijn ook veel > surinamers gebleven toen suriname onafhankelijk werd en dan zijn ze > gewoon nederlanders, en er zijn zat nederlanders die zich ook zo > gedragen, Ik zag een keer een auto van de PTT-post stoppen en de (blanke > nederlandse voor de duidelijkheid) schaufeur ging op d eopenbare weg > staan pissen tegen de bosjes van een schoolplein, ook een mooi voorbeeld > van beschaving heh > En hoeveel van de 'wildplassers' zijn echte pure nederlanders? en > hoeveel echte pure nederlanders staan naast de pot te zeiken in publieke > toiletten? en hoeveel van hun zouden je aanvallen als je er over begon? > niet 0 geloof ik. > Maar ik heb genoeg gezeurd in deze thread. > Dan is het nu tijd voor sanitair verpozen. En niet naast de pot pissen aub! ;) |