![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() tegenwoordig weer een grote zeikboel!
Nog steeds blijven er nog enkele linkse rakkers geloven in het Communisme van Fidel & Stalin, terwijl ze maar al te goed weten (beseffen niet) dat ze volgend jaar weer dikke patatten gaan krijgen met de verkiezingen. Uiteindelijk zal rechts zegevieren, willen of niet... Al moogt ge nog zoveel zeiken op het VB, dit versterkt alleen maar de achterban en de haat tgo Linkse Facsisten en Racisten. Geniet nog van het "toeken" achter elle pckes.. Ik kap ermee op dit kinderachtig forum... We'll meet again...in 2008 als België definitief barst ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Beetje gefrustreerd, ja?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() nog een ster die uitdooft...zonder ook maar geschenen te hebben. Och arme, hij is nog niet eens over de 150 posts geraakt en haakt nu al af.
dat ken ik wel: eerst vol goede moed registreren en er keihard tegenaangaan, maar bij het minste tegenstand opgeven en weggaan. En dan durven ze nog met veel tamtam geroffel ( moest hij nu echt een topic hieraan wijden?) hun wegblijven bekend te maken... Ik begrijp wel dat hij vol frustraties afhaakt...hij heeft zelfs (naar eigen zeggen) niet eens de communisten tot andere inzichten kunnen brengen. zwak, zwak en zielig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Kortom, je laat je zakdoekje vallen.
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Another one bites the dust!
![]()
![]() |
#7 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 9 augustus 2005 om 13:17. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Fijn, maar hoort niet in dit forum thuis.
Afscheid nemen, uiteraard, kan in K&K. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() gwn een zielenpoot, waardoor zou het barsten, door die die te lui zijn om te werken en leven van de dop of erger die die in het zwart gaan werken en boven op nog gaan doppen, ik heb deze forum onlangs ontdekt en dit is voor de fun waar ik toch mijn mening kan zeggen, ookal word er niet op gereageerd omdat ik een 'vreemde' ben ik vin het tof dat zoiets bestaat en dat ik het heb mogen ontdekken
Tijd Is Een Rivier, een Niet Te Stuiten Stroming Van Al Het geschapene. Het Is Een Niet Eerder Zichtbaar Dan Op Het Moment Dat Het Snel Voorbij Wordt Gesleurd En Het Andere Komt Eraan Drijven Om Op Zijn Beurt Weer Te Worden weggeveegd Marcus Aurelius |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DAAAAG, tot geen volgende keer...
![]()
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(sta me toe de rest niet te leze, lijkt erop dat je die grote zeikboel eer aan doet) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Wát een smerige streek van VlomsBelang! Normaal zijn het alleen de 'links getinte intellectuelen' die dit forum verlaten en afscheid nemen vanwege het lage niveau. Hij wil zichzelf blijkbaar nu ook in dat hokje duwen.
Maar dat zal niet pakken ze. Ik weet maar al te goed dat VlomsBelang een kalf is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() @ Musketo; zó had ik het nog niet bekeken! Terug hier, Vlommie! Terùg zeg ik. Op je knieën, pootje![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 11 augustus 2005 om 10:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |