![]()  | 

Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.  | 

| 	

|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. | 
| 
		 | 
	Discussietools | 
| 		

| 
		#1 | 
| 

| 

Ik vrag me soms af waarom vrt, en één in het bijzonder, maar ook soms  

Sporza, geld moeten krijgen van de overheid? is het niemand opgevallen hoeveel herhalingen wij tot as. november voorgeschoteld krijgen, terwijl we al herhalingen van herhalingen en soms zelfs het beste van het leukste van... tijdens de vakantie maar ook daarvoor hadden gehad? Waarom is het seizoen officieel al begonnen en zitten wij met flikken herhalingen? waarom herhalen ze nu Alles Kan Beter, best een goede programma, ipv Uiterhoeve een nieuw leuke zondagse programma te geven zoals "toen"? Waarom kookt Gène Berrevoets altijd dezelfde waterzooien die hij al herhaaldelijk tijdens het seizoen op zaterdag had klaargemaakt? Waarom herhaald men al 15 jaar de Campioenen en wordt de vrt toch gesubsidieerd om slechts 13 afleveringen van dit en van dat te laten opnemen? Waarom moet men op rtbf (la deux) zijn omdat Sporza enkel Klijsters geeft als zij wint en de rest naar de maan mag? Waarom heeft men op zondagavond BArt Peters vervangen door superJan met een inhoud die quasi een hermixte de leukste eeuw en het beste van het leukste van ... is? Kortom, moeder waarom betaald de staat aan de vrt? scahf het dan maar af, en geef ze maar geld als ze programmas maken, en scahf een percent toch af ieder keer wij teerug iets uit hun microwave voorgeschoteld krijgen! A.  | 
| 		

| 
		#2 | 
| 

| 

Op 2-10-2005, heeft Aldo verondersteld : 

> Ik vrag me soms af waarom vrt, en één in het bijzonder, maar ook soms Sporza, > geld moeten krijgen van de overheid? > is het niemand opgevallen hoeveel herhalingen wij tot as. november > voorgeschoteld krijgen, terwijl we al herhalingen van herhalingen en soms > zelfs het beste van het leukste van... tijdens de vakantie maar ook daarvoor > hadden gehad? > Waarom is het seizoen officieel al begonnen en zitten wij met flikken > herhalingen? waarom herhalen ze nu Alles Kan Beter, best een goede programma, > ipv Uiterhoeve een nieuw leuke zondagse programma te geven zoals "toen"? > Waarom kookt Gène Berrevoets altijd dezelfde waterzooien die hij al > herhaaldelijk tijdens het seizoen op zaterdag had klaargemaakt? > Waarom herhaald men al 15 jaar de Campioenen en wordt de vrt toch > gesubsidieerd om slechts 13 afleveringen van dit en van dat te laten opnemen? > Waarom moet men op rtbf (la deux) zijn omdat Sporza enkel Klijsters geeft als > zij wint en de rest naar de maan mag? > Waarom heeft men op zondagavond BArt Peters vervangen door superJan met een > inhoud die quasi een hermixte de leukste eeuw en het beste van het leukste > van ... is? > > Kortom, moeder waarom betaald de staat aan de vrt? > > scahf het dan maar af, en geef ze maar geld als ze programmas maken, en scahf > een percent toch af ieder keer wij teerug iets uit hun microwave > voorgeschoteld krijgen! > > > A. ik ben al blij dat allo allo terug is. Het is het hele jaar erger geweest dan nu dus begrijp ik niet waarom je nu begint met reclameren -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski  | 
| 		

| 
		#3 | 
| 

| 

> Ik vrag me soms af waarom vrt, en één in het bijzonder, maar ook soms Sporza, 

> geld moeten krijgen van de overheid? > is het niemand opgevallen hoeveel herhalingen wij tot as. november > voorgeschoteld krijgen, terwijl we al herhalingen van herhalingen en soms > zelfs het beste van het leukste van... tijdens de vakantie maar ook daarvoor > hadden gehad? Ja, het wordt dringend tijd dat de vrt weer begint met schooltelevisie. Een grammaticacursus Nederlands bijvoorbeeld.  | 
| 		

| 
		#4 | 
| 

| 

On Sun, 2 Oct 2005, neolux wrote: 

>> Ik vrag me soms af waarom vrt, en één in het bijzonder, maar ook soms >> Sporza, geld moeten krijgen van de overheid? >> is het niemand opgevallen hoeveel herhalingen wij tot as. november >> voorgeschoteld krijgen, terwijl we al herhalingen van herhalingen en soms >> zelfs het beste van het leukste van... tijdens de vakantie maar ook >> daarvoor hadden gehad? > > > Ja, het wordt dringend tijd dat de vrt weer begint met schooltelevisie. Een > grammaticacursus Nederlands bijvoorbeeld. > Allez, zeg eens welk idioot nu gediend is met al die herhalingen? zijn wij nu debielen, alzheimerpatiënten of moet de vrt ons als zodanig behandelen? A.  | 
| 		

| 
		#5 | 
| 

| 

On Sun, 2 Oct 2005, lesjkajski wrote: 

> Op 2-10-2005, heeft Aldo verondersteld : >> Ik vrag me soms af waarom vrt, en één in het bijzonder, maar ook soms >> Sporza, geld moeten krijgen van de overheid? >> is het niemand opgevallen hoeveel herhalingen wij tot as. november >> voorgeschoteld krijgen, terwijl we al herhalingen van herhalingen en soms >> zelfs het beste van het leukste van... tijdens de vakantie maar ook >> daarvoor hadden gehad? >> Waarom is het seizoen officieel al begonnen en zitten wij met flikken >> herhalingen? waarom herhalen ze nu Alles Kan Beter, best een goede >> programma, ipv Uiterhoeve een nieuw leuke zondagse programma te geven zoals >> "toen"? >> Waarom kookt Gène Berrevoets altijd dezelfde waterzooien die hij al >> herhaaldelijk tijdens het seizoen op zaterdag had klaargemaakt? >> Waarom herhaald men al 15 jaar de Campioenen en wordt de vrt toch >> gesubsidieerd om slechts 13 afleveringen van dit en van dat te laten >> opnemen? >> Waarom moet men op rtbf (la deux) zijn omdat Sporza enkel Klijsters geeft >> als zij wint en de rest naar de maan mag? >> Waarom heeft men op zondagavond BArt Peters vervangen door superJan met een >> inhoud die quasi een hermixte de leukste eeuw en het beste van het leukste >> van ... is? >> >> Kortom, moeder waarom betaald de staat aan de vrt? >> >> scahf het dan maar af, en geef ze maar geld als ze programmas maken, en >> scahf een percent toch af ieder keer wij teerug iets uit hun microwave >> voorgeschoteld krijgen! >> >> >> A. > > ik ben al blij dat allo allo terug is. Het is het hele jaar erger geweestdan > nu dus begrijp ik niet waarom je nu begint met reclameren > Omdat je toch verwacht dat het seizoen terug begonnen is, en dat de tijd van de komkommers en herhalingen gedaan is, maar niets is minder waar, en dat steekt me de strot uit; bij onze rtbf vrienden is het helemaal andeers !  | 
| 		

| 
		#6 | 
| 

| 

"neolux" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >> Ik vrag me soms af waarom vrt, en één in het bijzonder, maar ook soms >> Sporza, geld moeten krijgen van de overheid? >> is het niemand opgevallen hoeveel herhalingen wij tot as. november >> voorgeschoteld krijgen, terwijl we al herhalingen van herhalingen en soms >> zelfs het beste van het leukste van... tijdens de vakantie maar ook >> daarvoor hadden gehad? > > > Ja, het wordt dringend tijd dat de vrt weer begint met schooltelevisie. > Een grammaticacursus Nederlands bijvoorbeeld. > Ik stel voor Arabisch Marokkaans en Turks is ook goed. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/  | 
| 		

| 
		#7 | 
| 

| 

"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:n2P%[email protected]... > > "neolux" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >>> Ik vrag me soms af waarom vrt, en één in het bijzonder, maar ook soms >>> Sporza, geld moeten krijgen van de overheid? >>> is het niemand opgevallen hoeveel herhalingen wij tot as. november >>> voorgeschoteld krijgen, terwijl we al herhalingen van herhalingen en >>> soms zelfs het beste van het leukste van... tijdens de vakantie maar ook >>> daarvoor hadden gehad? >> >> >> Ja, het wordt dringend tijd dat de vrt weer begint met schooltelevisie. >> Een grammaticacursus Nederlands bijvoorbeeld. >> > Ik stel voor Arabisch > Marokkaans en Turks is ook goed. > Goed idee, dan gaan ze misschien eindelijk verstaan van "pas u aan of rot op".  | 
| 		

| 
		#8 | 
| 

| 

Aldo heeft uiteengezet op 2-10-2005 : 

> On Sun, 2 Oct 2005, lesjkajski wrote: > >> Op 2-10-2005, heeft Aldo verondersteld : >>> Ik vrag me soms af waarom vrt, en één in het bijzonder, maar ook soms >>> Sporza, geld moeten krijgen van de overheid? >>> is het niemand opgevallen hoeveel herhalingen wij tot as. november >>> voorgeschoteld krijgen, terwijl we al herhalingen van herhalingen en soms >>> zelfs het beste van het leukste van... tijdens de vakantie maar ook >>> daarvoor hadden gehad? >>> Waarom is het seizoen officieel al begonnen en zitten wij met flikken >>> herhalingen? waarom herhalen ze nu Alles Kan Beter, best een goede >>> programma, ipv Uiterhoeve een nieuw leuke zondagse programma te geven >>> zoals "toen"? >>> Waarom kookt Gène Berrevoets altijd dezelfde waterzooien die hij al >>> herhaaldelijk tijdens het seizoen op zaterdag had klaargemaakt? >>> Waarom herhaald men al 15 jaar de Campioenen en wordt de vrt toch >>> gesubsidieerd om slechts 13 afleveringen van dit en van dat te laten >>> opnemen? >>> Waarom moet men op rtbf (la deux) zijn omdat Sporza enkel Klijsters geeft >>> als zij wint en de rest naar de maan mag? >>> Waarom heeft men op zondagavond BArt Peters vervangen door superJan met >>> een inhoud die quasi een hermixte de leukste eeuw en het beste van het >>> leukste van ... is? >>> >>> Kortom, moeder waarom betaald de staat aan de vrt? >>> >>> scahf het dan maar af, en geef ze maar geld als ze programmas maken, en >>> scahf een percent toch af ieder keer wij teerug iets uit hun microwave >>> voorgeschoteld krijgen! >>> >>> >>> A. >> >> ik ben al blij dat allo allo terug is. Het is het hele jaar erger geweest >> dan nu dus begrijp ik niet waarom je nu begint met reclameren >> > > Omdat je toch verwacht dat het seizoen terug begonnen is, en dat de tijd van > de komkommers en herhalingen gedaan is, > maar niets is minder waar, > en dat steekt me de strot uit; > bij onze rtbf vrienden is het helemaal andeers ! tja ... Ze zullen pertang niet veel meer centen krijgen. En toch hebben ze al jaren een groter sportaanbod enz ... Misschien is er wat veel fraude bij de vrt? Productiehuizen enz ... -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski  | 
| 		

| 
		#9 | 
| 

| 

On Sun, 2 Oct 2005 12:49:09 +0200, Aldo <[email protected]> wrote: 

> On Sun, 2 Oct 2005, neolux wrote: > > >> Ik vrag me soms af waarom vrt, en één in het bijzonder, maar ook soms > >> Sporza, geld moeten krijgen van de overheid? > >> is het niemand opgevallen hoeveel herhalingen wij tot as. november > >> voorgeschoteld krijgen, terwijl we al herhalingen van herhalingen en soms > >> zelfs het beste van het leukste van... tijdens de vakantie maar ook > >> daarvoor hadden gehad? > > > > > > Ja, het wordt dringend tijd dat de vrt weer begint met schooltelevisie. Een > > grammaticacursus Nederlands bijvoorbeeld. > > > > Allez, zeg eens welk idioot nu gediend is met al die herhalingen? zijn wij > nu debielen, alzheimerpatiënten of moet de vrt ons als zodanig behandelen? > Ja, ja, en ja. Helaas. Sargon  | 
| 		

| 
		#10 | |
| 

Gouverneur 

| 

Citaat: 

| 
|
| 
		 | 

| 		

| 
		#11 | 
| 

| 

Aldo wrote: 

> On Sun, 2 Oct 2005, lesjkajski wrote: > >> Op 2-10-2005, heeft Aldo verondersteld : >> >>> Ik vrag me soms af waarom vrt, en één in het bijzonder, maar ook soms >>> Sporza, geld moeten krijgen van de overheid? >>> is het niemand opgevallen hoeveel herhalingen wij tot as. november >>> voorgeschoteld krijgen, terwijl we al herhalingen van herhalingen en >>> soms zelfs het beste van het leukste van... tijdens de vakantie maar >>> ook daarvoor hadden gehad? >>> Waarom is het seizoen officieel al begonnen en zitten wij met flikken >>> herhalingen? waarom herhalen ze nu Alles Kan Beter, best een goede >>> programma, ipv Uiterhoeve een nieuw leuke zondagse programma te geven >>> zoals "toen"? >>> Waarom kookt Gène Berrevoets altijd dezelfde waterzooien die hij al >>> herhaaldelijk tijdens het seizoen op zaterdag had klaargemaakt? >>> Waarom herhaald men al 15 jaar de Campioenen en wordt de vrt toch >>> gesubsidieerd om slechts 13 afleveringen van dit en van dat te laten >>> opnemen? >>> Waarom moet men op rtbf (la deux) zijn omdat Sporza enkel Klijsters >>> geeft als zij wint en de rest naar de maan mag? >>> Waarom heeft men op zondagavond BArt Peters vervangen door superJan >>> met een inhoud die quasi een hermixte de leukste eeuw en het beste >>> van het leukste van ... is? >>> >>> Kortom, moeder waarom betaald de staat aan de vrt? >>> >>> scahf het dan maar af, en geef ze maar geld als ze programmas maken, >>> en scahf een percent toch af ieder keer wij teerug iets uit hun >>> microwave voorgeschoteld krijgen! >>> >>> >>> A. >> >> >> ik ben al blij dat allo allo terug is. Het is het hele jaar erger >> geweest dan nu dus begrijp ik niet waarom je nu begint met reclameren >> > > Omdat je toch verwacht dat het seizoen terug begonnen is, en dat de tijd > van de komkommers en herhalingen gedaan is, > maar niets is minder waar, > en dat steekt me de strot uit; > bij onze rtbf vrienden is het helemaal andeers ! Die hun strot is al uitgestoken ? Net als hun amandelen ? Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist.  |