![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me af wat Links gaat doen als het Vb in 2006 in tal van gemeenten en steden mee zou regeren. De hetze die ze nu al 20 voeren lijkt me een aanwijzing
dat links dat niet zonder slag of stoot zal laten gebeuren. neerknallen zoals bij Fortuyn? straatgeweld ? Dat links haar ondemocratische gelaat zal tonen staat zo goed als vast. Maar ik vraag me af in welke vorm. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Als het VB bvb. de absolute meerderheid zou behalen dan zouden de linkse partijen de noodtoestand uitroepen en een dictatuur naar communistisch model opstarten. Daar moet je je niet al te veel illusies om maken.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De democratie wordt nu al niet gerespecteerd. Waarom zou dat in 2006 dan plots veranderen?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Steden en dorpen met VB in het bestuur zullen hopelijk en ik ben er vrij zeker van door de Vlaamse en federale regering op allerhande manieren worden geboycot.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal misschien wel eens gaan betogen als het VB aan de macht komt in Antwerpen, gewoon om mijn ongenoegen te uiten, maar daar zal het ook bij blijven.... |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is inderdaad een kwestie van "mee" besturen. Dwz. VB zou met iemand/een partij een compromis moeten sluiten om een bestuursmeerderheid te vormen. Daartoe is het Vb niet in staat.
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu hebben ze 38% en in theorie kan een 44% al voldoende zijn (afhankelijk van de versnippering) Het is niet dat het Vlaams Belang (VB) niet wilt maar niemand mag met hun regeren (er bestaat zoiets als een Cordon Sanitaire weet je wel). Velen zoals Dedecker, Coveliers etc willen dat graag doorbreken maar worden resoluut teruggefloten. Fout van het VB ? I don't think so...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Internaut : 5 oktober 2005 om 00:24. |
|||||
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Frankrijk met het FN was het net hetzelfde. Als ze het niet halen: verder multicultuur blijven bestrijden en de komende jaren blijven een harde oppositie voeren. De mandatarissen zijn nu al binnen en genieten verder van een vette pree om hun dagdagelijks ding te doen (en zo hoort het ook) Ook al voeren ze geen beleid merk ik wel duidelijk in de straten dat veel mensen hun mening delen, de multicultuur bestrijding is dankzij het VB in gang gezet. De anti VRT houding is er ook dankzij het Vlaams Belang en ga zo maar door, hun invloed is anno 2005 duidelijk merkbaar. Enkel daarvoor verdienen ze al respect, of ze nu regeren of niet. We zullen blijven stokken in de wielen zetten van het establishment dat het werk alleen kan vertragen. Ondertussen leven we gezond en gelukkig verder ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn jullie tegen de demokratie in het algemeen, of zijn jullie enkel tegen de demokratie wanneer die demokratie niet past in jullie engggeestig links kraampje ? |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Op zich heb ik er geen probleem mee dat het VB eens regeert. Dan zal deze partij snel inkrimpen. Het probleem is echter dat dit grote economische gevolgen heeft voor ons land. We zullen onmiddellijk 20 jaar teruggekatapulteerd worden. Het zal één grote puinhoop zijn. Kijk eens wat er in Nederland is gebeurd toen er een populistische partij aan de macht kwam. Die hebben daar veel schade toegebracht, ze zijn de puinhoop nog aan't opkuisen. Trouwens, hoeveel mensen binnen het VB zijn bekwaam om een ministerpost te bekleden ?
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het VB de macht in België? Nooit! en weet je waarom? Omdat de federale regering bestaat uit De grootste partijen uit Vlaanderen EN Wallonië. Dus welke franstalige partij wil er in zee gaan met het VB? Het FN? Nee hoor, het FN is unitaristisch en pro-monarchie. Ik zie niet in hoe die tot een regeerakkoord gaan komen. Dus nogmaals: Hoe gaat het Vlaams Behang de macht krijgen in België? |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |