![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben blij dat ik in Antwerpen woon, want wij Antwerpenaren zijn gezegend met de beste politieke talkshow van het moment: "Wakker op Zondag" op ATV.
Ik beklaag al wie zich tevreden moet stellen met De Zevende Dag, waar niemand kan uitspreken, iedereen veel te korte spreektijd krijgt, de tijd te kort is om een probleemstelling zelfs nog maar te formuleren. Kortom: bij de zevende dag wordt een onderwerp "behandeld". Bij "Wakker op Zondag" is dat anders. Een gesprek heeft geen vooraf besproken discours (ofwel valt het niet op) en er is een zekere tijd voorzien voor belangrijke discussies. De sfeer is gemoedelijk en het inhoudelijke wordt bovendien nog eens opgefleurd met inhoudelijke culturele items en een (meestal) kwalitatieve muziek-act. Karl Apers naait probleemloos alles aan elkaar op een ongeforceerde wijze (alweer in tegenstelling tot de zevende dag). Wat hebben we voor de rest nog? van programma's: Villa Politica (soms te eenzijdig maar van zeer hoogstaande kwaliteit), Zwart of Wit (lange behandeling van een onderwerp, maar soms ook echt goedkoop en onder de gordel), en dan ben ik uitgeteld. Kan iemand mij nog een goede politieke talkshow op radio of tv aanraden? Graag naam, zender en tijdstip. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Persoonlijk ben ik een Canvas-fan. Prima programmatie, vooral de reeks 'Histories' is fascinerend.
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() De interviews met Phara De Aguirre op de VRT kan ik wel smaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() het klopt dat de programmatie van CANVAS over heel de lijn fascinerend is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() de VRT heeft de beste interviewer op het moment en dat is Tim pauwels.
maar ja niemand kent de jongen natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik ben écht blij dat ik in Antwerpen woon!
En niet zozeer omdat er een degelijk regionale zender is, maar wel om ’t feit dat het hier aangenaam wonen is. Om een voorbeeld te geven; laatst naar de Sinksenfoor geweest. Tjonge, wat ik daar gezien heb! ![]() Nigerianen, Chinezen, Belgen, Turken, Albanezen, Kongolezen, Israëliërs, Nederlanders, Amerikanen, Duitsers, Fransen, Roemenen, …..en ik vergeet er vast nog een aantal nationaliteiten. En weet ge wat? Ondanks hier in Antwerpen 1/3 voor het rasistische Blok stemt, was het er aangenaam vertoeven. Er zijn problemen in Antwerpen. Die zal je mij niet horen minimaliseren. Maar die problemen opkloppen hoeft toch ook niet, of wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus dat problemen opkloppen hoeft toch ook niet, of wel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Metser, kun je met mortel alleen een sterke muur bouwen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik woon gelukkig niet in Antwerpen maar "op den buiten", ik kom hier nog geen Chinezen, Nigerianen, Albanezen, Russen, Duitsers tegen, Belgen zijn hier evenmin, wel Vlamingen en af en toe loopt hier wel een Turk of is het een Marokaan , in volle snelheid in de richting van Brussel, maar daar storen wij ons niet meer aan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik let vooral op het schaarsgekleed vrouwelijk schoon ongeacht de nationaliteit. Jammer dat sommige meisjes ingepakt zijn als ninja's, zeker bij dit warme weer.
![]() |
![]() |
#15 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het allerbeste was het programma "Zinzen". Hoe wijlen Pim Fortuyn daar die linkse fossiel Walter Zinzen te kakken zette,GENIAAL EN ONVERGETELIJK !!! 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Eigenlijk zouden de verkiezingen in de zomer moeten vallen. Door al dat exotisch schoon op straat zou 1/3de van de kiezers wat minder verzuurt gaan stemmen.
![]()
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |