![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Aangezien de linksen vinden dat doping en drugs niet samengaan met de
sport wens ik dat ook in de cultuurwereld te zien. Zij worden hoofdzakelijk betaald door iedere burger in het land en moeten zodoende verantwoording afleggen tov hun milde schenkers. Ik stel bv voor om gesubsidieerden wekelijks te controleren op druggebruik wegens de vervalsing tov niet-druggebruikers. Ik stel bv voor om kunstenaars die op een andere manier geld ontvangen vd staat (door verkoop aan ofzo) op onverwachte tijdstippen te gaan controleren op drugsgebruik Het is even belachelijk als het controleren op doping in de sport als je het als een normaal mens beschouwt. Ik zou niet weten waarom het bij het ene wel moet gestraft worden(waar weinig linksen te zien zijn wegens de kans op moe worden en hun mislukkingen ten alle tijden van hun leven) en bij het andere niet. Straffer nog, bij het andere gaat het grotendeels om staatsgeld en dan vind ik dat oneerlijke concurrentie niet mag. Getekend De Lesj -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#2 |
|
|
> Aangezien de linksen vinden dat doping en drugs niet samengaan met de sport
> wens ik dat ook in de cultuurwereld te zien. > > Zij worden hoofdzakelijk betaald door iedere burger in het land en moeten > zodoende verantwoording afleggen tov hun milde schenkers. > Er werd en wordt sublieme kunst gecreëerd onder invloed van drugs, zij het nu alcohol, cannabis, of whatever. Het verschil tussen sport en kunst is dat kunst niet in competitie staat met een "tegenstander". Van competievervalsing is dus geen sprake. Uw gedachtengang is dus absurd en typisch voor het politiek extreem rechts "zuiver" denken. |
|
|
#3 |
|
|
On Thu, 06 Oct 2005 21:10:39 GMT, "neolux" <[email protected]>
wrote: >> Aangezien de linksen vinden dat doping en drugs niet samengaan met de sport >> wens ik dat ook in de cultuurwereld te zien. >> >> Zij worden hoofdzakelijk betaald door iedere burger in het land en moeten >> zodoende verantwoording afleggen tov hun milde schenkers. >> > >Er werd en wordt sublieme kunst gecreëerd onder invloed van drugs, zij >het nu alcohol, cannabis, of whatever. >Het verschil tussen sport en kunst is dat kunst niet in competitie >staat met een "tegenstander". Van competievervalsing is dus geen >sprake. >Uw gedachtengang is dus absurd en typisch voor het politiek extreem >rechts "zuiver" denken. Nog eerder zal Ghingis Khan een latrine voorbijkomen zonder zijn tandenborstel boven te halen dan dat Less Kak een ernstig woord over cultuur zal neerpennen. |
|
|
#4 |
|
|
"neolux" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Uw gedachtengang is dus absurd en typisch voor het politiek extreem rechts > "zuiver" denken. > Onze Lesj zuiver denken? Eerder nog zal de zon rond de aarde draaien, mijn haan zeuvenenzeuventig keer na elkaar kraaien, en mijn Mechelaar mijn Maghrebijnse naaien. u. |
|
|
#5 |
|
|
Op 7-10-2005, heeft uncle verondersteld :
> "neolux" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >> Uw gedachtengang is dus absurd en typisch voor het politiek extreem rechts >> "zuiver" denken. >> > > Onze Lesj zuiver denken? > Eerder nog zal de zon rond de aarde draaien, > mijn haan zeuvenenzeuventig keer na elkaar kraaien, > en mijn Mechelaar mijn Maghrebijnse naaien. > u. ;-) daar gaat zen theorie over het rechtse ras .... -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#6 |
|
|
neolux had uiteengezet :
>> Aangezien de linksen vinden dat doping en drugs niet samengaan met de sport >> wens ik dat ook in de cultuurwereld te zien. >> >> Zij worden hoofdzakelijk betaald door iedere burger in het land en moeten >> zodoende verantwoording afleggen tov hun milde schenkers. >> > > Er werd en wordt sublieme kunst gecreëerd onder invloed van drugs, zij het nu > alcohol, cannabis, of whatever. > Net als bij sport ... Het gaat em niet enkel over het winnen, het gaat em er ook om de manier waarop. Dat is kunst! Eddy Merckx iedereen uit zen wiel zien rijden en minuten voor de rest aankomen. Dat is kunst! Ik heb deze kunst spijtig genoeg nie mogen meemaken ... Maar hey, we hebben Boonen nu! -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#7 |
|
|
"lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > daar gaat zen theorie over het rechtse ras .... > En wat de drugs in de cultuurwereld betreft: Hugo Claus heeft, op gevorderde leeftijd en zwaar onder de medicatie, zijn volgende roman aangekondigd. Misschien moet er maar een drugscontole toegepast worden vooraleer ie de Nobelprijs krijgt. u. |
|
|
#8 |
|
|
"neolux" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >> Aangezien de linksen vinden dat doping en drugs niet samengaan met de >> sport wens ik dat ook in de cultuurwereld te zien. >> >> Zij worden hoofdzakelijk betaald door iedere burger in het land en moeten >> zodoende verantwoording afleggen tov hun milde schenkers. >> > > Er werd en wordt sublieme kunst gecreëerd onder invloed van drugs, zij het > nu alcohol, cannabis, of whatever. > Het verschil tussen sport en kunst is dat kunst niet in competitie staat > met een "tegenstander". Van competievervalsing is dus geen sprake. > Uw gedachtengang is dus absurd en typisch voor het politiek extreem rechts > "zuiver" denken. Hoe je een kromme Recht -mét Hoofdletter- kunt trekken met logisch, natuur-rein en dus Links denken. Drugs of whatever (c)neolux mag, zolang het geen competitie is. Nog meer, per definitie wordt er dan sublieme kunst gecreëerd. Ik zou zeggen Neo, hou je spuitjes in handbereik, want je gaat nog grootse dingen uitvoeren. Mocht je zonder zijn, mijnen beste artiest, spoor spoorslags naar een gehucht in ZOV, waar een lid van de vzw RWS je waardig maar bleek één spuitje gratis zal overhandigen. -- Joske |
|
|
#9 |
|
|
"uncle" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Misschien moet er maar een drugscontole toegepast worden vooraleer ie de > Nobelprijs krijgt.* > *Misschien moet er maar 's een drugscontrole toegepast worden vooraleer ie de Nobelprijs mag krijgen. |
|
|
#10 |
|
|
idioot
|
|
|
#11 |
|
|
"somaboy mx" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > idioot > Ach, collega. Dat zijn we toch allemaal? u. |
|
|
#12 |
|
|
On Thu, 06 Oct 2005 20:44:01 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: >Aangezien de linksen vinden dat doping en drugs niet samengaan met de >sport wens ik dat ook in de cultuurwereld te zien. > >Zij worden hoofdzakelijk betaald door iedere burger in het land en >moeten zodoende verantwoording afleggen tov hun milde schenkers. > >Ik stel bv voor om gesubsidieerden wekelijks te controleren op >druggebruik wegens de vervalsing tov niet-druggebruikers. > >Ik stel bv voor om kunstenaars die op een andere manier geld ontvangen >vd staat (door verkoop aan ofzo) op onverwachte tijdstippen te gaan >controleren op drugsgebruik > > >Het is even belachelijk als het controleren op doping in de sport als >je het als een normaal mens beschouwt. Ik zou niet weten waarom het bij >het ene wel moet gestraft worden(waar weinig linksen te zien zijn >wegens de kans op moe worden en hun mislukkingen ten alle tijden van >hun leven) en bij het andere niet. Straffer nog, bij het andere gaat >het grotendeels om staatsgeld en dan vind ik dat oneerlijke >concurrentie niet mag. Wat ik nog straffer vind is dat jij denkt dat sporters eerder rechts zijn ;)) En dat je denkt dat sport niet gesubsidieerd wordt. En dat jij denkt dat kunstenaars aan oneerlijke concurrentie doen. Misschien moet je eens eerst duidelijk maken wat jij verstaat onder sport en cultuur, want ik heb de indruk dat je het over wielrennen, voetballen en Panamarenko hebt. Anne >Getekend >De Lesj |
|
|
#13 |
|
|
Joske Vermeulen beweerde :
> "neolux" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >>> Aangezien de linksen vinden dat doping en drugs niet samengaan met de >>> sport wens ik dat ook in de cultuurwereld te zien. >>> >>> Zij worden hoofdzakelijk betaald door iedere burger in het land en moeten >>> zodoende verantwoording afleggen tov hun milde schenkers. >>> >> >> Er werd en wordt sublieme kunst gecreëerd onder invloed van drugs, zij het >> nu alcohol, cannabis, of whatever. >> Het verschil tussen sport en kunst is dat kunst niet in competitie staat >> met een "tegenstander". Van competievervalsing is dus geen sprake. >> Uw gedachtengang is dus absurd en typisch voor het politiek extreem rechts >> "zuiver" denken. > > Hoe je een kromme Recht -mét Hoofdletter- kunt trekken met logisch, > natuur-rein en dus Links denken. > Drugs of whatever (c)neolux mag, zolang het geen competitie is. > Nog meer, per definitie wordt er dan sublieme kunst gecreëerd. > Ik zou zeggen Neo, hou je spuitjes in handbereik, want je gaat > nog grootse dingen uitvoeren. > Mocht je zonder zijn, mijnen beste artiest, spoor spoorslags naar een > gehucht in ZOV, waar een lid van de vzw RWS je waardig maar bleek > één spuitje gratis zal overhandigen. er is wel degelijk concurrentie. Voor de jov van stadsdichter bv zijn er altijd meerdere kandidaten ... -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#14 |
|
|
uncle formuleerde op vrijdag :
> "somaboy mx" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >> idioot >> > > Ach, collega. > Dat zijn we toch allemaal? > u. collega slaat waarschijnlijk op links denkend dus ... volkomen gelijk U -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#15 |
|
|
Anne drukte met precisie uit :
> On Thu, 06 Oct 2005 20:44:01 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> Aangezien de linksen vinden dat doping en drugs niet samengaan met de >> sport wens ik dat ook in de cultuurwereld te zien. >> >> Zij worden hoofdzakelijk betaald door iedere burger in het land en >> moeten zodoende verantwoording afleggen tov hun milde schenkers. >> >> Ik stel bv voor om gesubsidieerden wekelijks te controleren op >> druggebruik wegens de vervalsing tov niet-druggebruikers. >> >> Ik stel bv voor om kunstenaars die op een andere manier geld ontvangen >> vd staat (door verkoop aan ofzo) op onverwachte tijdstippen te gaan >> controleren op drugsgebruik >> >> >> Het is even belachelijk als het controleren op doping in de sport als >> je het als een normaal mens beschouwt. Ik zou niet weten waarom het bij >> het ene wel moet gestraft worden(waar weinig linksen te zien zijn >> wegens de kans op moe worden en hun mislukkingen ten alle tijden van >> hun leven) en bij het andere niet. Straffer nog, bij het andere gaat >> het grotendeels om staatsgeld en dan vind ik dat oneerlijke >> concurrentie niet mag. > > Wat ik nog straffer vind is dat jij denkt dat sporters eerder rechts > zijn ;)) En dat je denkt dat sport niet gesubsidieerd wordt. En dat > jij denkt dat kunstenaars aan oneerlijke concurrentie doen. > Misschien moet je eens eerst duidelijk maken wat jij verstaat onder > sport en cultuur, want ik heb de indruk dat je het over wielrennen, > voetballen en Panamarenko hebt. > > Anne > > > >> Getekend >> De Lesj het aantal gesubsidieerde sporters vergelijken met het aantal gesubsidieerde kunstenaars ... goed bezig. Is dat 1 op 1000? Bert A ontsloeg 7 sporters van hun contract terwijl hij zegt dat het bij de bonden erger gesteld is dan gedacht. Neem nu atletieker Hans Jannsens, toch wel een talent ... Ondertussen maakt hij 2 miljard Euro(!!!) vrij voor een museum in Gent en Antwerpen ... U zei? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#16 |
|
|
uncle beweerde :
> "uncle" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >> Misschien moet er maar een drugscontole toegepast worden vooraleer ie de >> Nobelprijs krijgt.* >> > > *Misschien moet er maar 's een drugscontrole toegepast worden vooraleer ie de > Nobelprijs mag krijgen. Gaat ie zo lang leven? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#17 |
|
|
lesjkajski formuleerde op donderdag :
> Aangezien de linksen vinden dat doping en drugs niet samengaan met de sport > wens ik dat ook in de cultuurwereld te zien. > > Zij worden hoofdzakelijk betaald door iedere burger in het land en moeten > zodoende verantwoording afleggen tov hun milde schenkers. > > Ik stel bv voor om gesubsidieerden wekelijks te controleren op druggebruik > wegens de vervalsing tov niet-druggebruikers. > > Ik stel bv voor om kunstenaars die op een andere manier geld ontvangen vd > staat (door verkoop aan ofzo) op onverwachte tijdstippen te gaan controleren > op drugsgebruik > > > Het is even belachelijk als het controleren op doping in de sport als je het > als een normaal mens beschouwt. Ik zou niet weten waarom het bij het ene wel > moet gestraft worden(waar weinig linksen te zien zijn wegens de kans op moe > worden en hun mislukkingen ten alle tijden van hun leven) en bij het andere > niet. Straffer nog, bij het andere gaat het grotendeels om staatsgeld en dan > vind ik dat oneerlijke concurrentie niet mag. > > > Getekend > De Lesj wie beweert dat er geen concurrentie is in de kunstwereld ... daar heb ik mee te doen. Je moet concurreren tegen andere kunstenaars of je werk wordt niet verkocht of je krijgt geen geld. Het is een competitie waarbij de best scorende de best betalende jobkes binnenrijft. -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#18 |
|
|
On Thu, 06 Oct 2005 21:10:39 GMT, "neolux" <[email protected]>
wrote: > > Aangezien de linksen vinden dat doping en drugs niet samengaan met de sport > > wens ik dat ook in de cultuurwereld te zien. > > > > Zij worden hoofdzakelijk betaald door iedere burger in het land en moeten > > zodoende verantwoording afleggen tov hun milde schenkers. > > > > Er werd en wordt sublieme kunst gecreëerd onder invloed van drugs, zij > het nu alcohol, cannabis, of whatever. > Het verschil tussen sport en kunst is dat kunst niet in competitie > staat met een "tegenstander". Van competievervalsing is dus geen > sprake. > Uw gedachtengang is dus absurd en typisch voor het politiek extreem > rechts "zuiver" denken. > Het is vooral typisch voor Kakski. Sargon |
|
|
#19 |
|
|
On Fri, 07 Oct 2005 10:50:47 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > lesjkajski formuleerde op donderdag : > > Aangezien de linksen vinden dat doping en drugs niet samengaan met de sport > > wens ik dat ook in de cultuurwereld te zien. > > > > Zij worden hoofdzakelijk betaald door iedere burger in het land en moeten > > zodoende verantwoording afleggen tov hun milde schenkers. > > > > Ik stel bv voor om gesubsidieerden wekelijks te controleren op druggebruik > > wegens de vervalsing tov niet-druggebruikers. > > > > Ik stel bv voor om kunstenaars die op een andere manier geld ontvangen vd > > staat (door verkoop aan ofzo) op onverwachte tijdstippen te gaan controleren > > op drugsgebruik > > > > > > Het is even belachelijk als het controleren op doping in de sport als je het > > als een normaal mens beschouwt. Ik zou niet weten waarom het bij het ene wel > > moet gestraft worden(waar weinig linksen te zien zijn wegens de kans op moe > > worden en hun mislukkingen ten alle tijden van hun leven) en bij het andere > > niet. Straffer nog, bij het andere gaat het grotendeels om staatsgeld en dan > > vind ik dat oneerlijke concurrentie niet mag. > > > > > > Getekend > > De Lesj > > wie beweert dat er geen concurrentie is in de kunstwereld ... daar heb > ik mee te doen. Je moet concurreren tegen andere kunstenaars of je werk > wordt niet verkocht of je krijgt geen geld. Het is een competitie > waarbij de best scorende de best betalende jobkes binnenrijft. Your brain's so minute, Baldrick, that if a hungry cannibal cracked your head open, there wouldn't be enough to cover a small water biscuit. Zeg, Lesj, heb je in De Standaard dat artikel gelezen over die dokter van US Postal? Sargon |
|
|
#20 |
|
|
Na rijp beraad schreef Sargon :
> On Fri, 07 Oct 2005 10:50:47 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> lesjkajski formuleerde op donderdag : >>> Aangezien de linksen vinden dat doping en drugs niet samengaan met de sport >>> wens ik dat ook in de cultuurwereld te zien. >>> >>> Zij worden hoofdzakelijk betaald door iedere burger in het land en moeten >>> zodoende verantwoording afleggen tov hun milde schenkers. >>> >>> Ik stel bv voor om gesubsidieerden wekelijks te controleren op druggebruik >>> wegens de vervalsing tov niet-druggebruikers. >>> >>> Ik stel bv voor om kunstenaars die op een andere manier geld ontvangen vd >>> staat (door verkoop aan ofzo) op onverwachte tijdstippen te gaan >>> controleren op drugsgebruik >>> >>> >>> Het is even belachelijk als het controleren op doping in de sport als je >>> het als een normaal mens beschouwt. Ik zou niet weten waarom het bij het >>> ene wel moet gestraft worden(waar weinig linksen te zien zijn wegens de >>> kans op moe worden en hun mislukkingen ten alle tijden van hun leven) en >>> bij het andere niet. Straffer nog, bij het andere gaat het grotendeels om >>> staatsgeld en dan vind ik dat oneerlijke concurrentie niet mag. >>> >>> >>> Getekend >>> De Lesj >> >> wie beweert dat er geen concurrentie is in de kunstwereld ... daar heb >> ik mee te doen. Je moet concurreren tegen andere kunstenaars of je werk >> wordt niet verkocht of je krijgt geen geld. Het is een competitie >> waarbij de best scorende de best betalende jobkes binnenrijft. > > Your brain's so minute, Baldrick, that if a hungry cannibal cracked > your head open, there wouldn't be enough to cover a small water > biscuit. > > Zeg, Lesj, heb je in De Standaard dat artikel gelezen over die dokter > van US Postal? > > > Sargon stalker toch, je kan het niet laten he. Lesj-verslaafd dat ben je! Nee, maar ik heb het elders gelezen. Dat is het gevolg van zeer strenge controles. Men gaat alsmaar verder om te winnen. Zorg voor een tolerantie, begeleiding en wie er dan nog over gaat schors je gewoon levenslang. Maar nu wordt je geschorst voor het aanwezig zijn van thc restanten in je bloed terwijl je dat zelfs kan opgelopen hebben door enkele weken vantevoren gewoon in de omgeving van te zijn geweest. De dopingwetgeving in zen huidige vorm is komplete waanzin. En van waanzin komt alleen maar andere waanzin voort. Men zal altijd doping gebruiken, verbied alles zoals nu en men zal steeds verder gaan om het toch te kunnen blijven doen. Dat Us-postal te ver gaat is al jaren duidelijk, daarvoor moet je enkel naar de koers kijken. Die komen na een zware bergetappe aan en voelen zich net of ze nog moeten vertrekken. Dat is trouwens niet alleen het enige middel dat USP gebruikt. Hun drinkbussen worden ook steeds leeggekieperd vooraleer ze ze weggooien. Wat verwacht je van een stel Amerikanen? Dopingvrij sporten zal nooit gebeuren, creëer grenzen die medisch verantwoord zijn en tolereer geen enkele afwijking daarvan op straffe van levenslange schorsing -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |