![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Ik vind het grof dat een minderheid van +50 jarigen het land willen
platleggen omdat ze niets willen toegeven op schandalig dure einde loopbaanregeling. Ze blijven vasthouden aan brugpensioen (= riant betaald 7 jaar durend verlof) op 58 alsof dat een verworven recht zou zijn. Met de jongere generaties -50 jarigen wordt geen rekening gehouden. Een ding is zeker : voor de -50 jarigen zeker geen brugpensioen en mogelijk zelfs geen ouderdomspensioen aangezien de hypotheek die de +50 jarigen willen nemen door de jongere generaties zal dienen afgelost. Deze generatie +50 jarigen hebben altijd de beste jobs gehand, geen uitzendarbeid - hamburgerjobs maar vet betaalde vaste contracten. Ze hebben goedkoop kunnen lenen voor een huis dat inmiddels in waarde vlot vervijfvoudigd is en niet zelden beschikken ze over een tweede eigendom dat duur wordt verhuurd. Ze zijn het werken beu en vinden dat de jongeren dan maar moeten afdragen zodat ze hun comfortabel leventje kunnen blijven aanhouden zonder er nog een klop voor te doen. Vandaar hier een oproep aan alle -50 jarigen om de stakingsoproep te negeren. Groetjes, |
|
|
#2 |
|
|
Bart G. stelde de volgende uitleg voor :
> Ik vind het grof dat een minderheid van +50 jarigen het land willen > platleggen omdat ze niets willen toegeven op schandalig dure einde > loopbaanregeling. Ze blijven vasthouden aan brugpensioen (= riant betaald 7 > jaar durend verlof) op 58 alsof dat een verworven recht zou zijn. > > Met de jongere generaties -50 jarigen wordt geen rekening gehouden. Een ding > is zeker : voor de -50 jarigen zeker geen brugpensioen en mogelijk zelfs geen > ouderdomspensioen aangezien de hypotheek die de +50 jarigen willen nemen door > de jongere generaties zal dienen afgelost. > > Deze generatie +50 jarigen hebben altijd de beste jobs gehand, geen > uitzendarbeid - hamburgerjobs maar vet betaalde vaste contracten. Ze hebben > goedkoop kunnen lenen voor een huis dat inmiddels in waarde vlot > vervijfvoudigd is en niet zelden beschikken ze over een tweede eigendom dat > duur wordt verhuurd. > > Ze zijn het werken beu en vinden dat de jongeren dan maar moeten afdragen > zodat ze hun comfortabel leventje kunnen blijven aanhouden zonder er nog een > klop voor te doen. > > Vandaar hier een oproep aan alle -50 jarigen om de stakingsoproep te negeren. > > Groetjes, negeren? Ze de kop in kloppen als ge ze tegenkomt ja. Ik heb nog geen enkele vakbond tegen de hoge belastingdruk weten actie voeren. Brengt niks op voor HEN blijkbaar. -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#3 |
|
|
"Bart G." <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ik vind het grof dat een minderheid van +50 jarigen het land willen > platleggen omdat ze niets willen toegeven op schandalig dure einde > loopbaanregeling. Ze blijven vasthouden aan brugpensioen (= riant betaald > 7 jaar durend verlof) op 58 alsof dat een verworven recht zou zijn. > > Met de jongere generaties -50 jarigen wordt geen rekening gehouden. Een > ding is zeker : voor de -50 jarigen zeker geen brugpensioen en mogelijk > zelfs geen ouderdomspensioen aangezien de hypotheek die de +50 jarigen > willen nemen door de jongere generaties zal dienen afgelost. > > Deze generatie +50 jarigen hebben altijd de beste jobs gehand, geen > uitzendarbeid - hamburgerjobs maar vet betaalde vaste contracten. Ze > hebben goedkoop kunnen lenen voor een huis dat inmiddels in waarde vlot > vervijfvoudigd is en niet zelden beschikken ze over een tweede eigendom > dat duur wordt verhuurd. > > Ze zijn het werken beu en vinden dat de jongeren dan maar moeten afdragen > zodat ze hun comfortabel leventje kunnen blijven aanhouden zonder er nog > een klop voor te doen. > > Vandaar hier een oproep aan alle -50 jarigen om de stakingsoproep te > negeren. > > Groetjes, Maar mijn beste vriend, waarom ga je te biechte bij de duivel ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#4 |
|
|
"Bart G." <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Ik vind het grof dat een minderheid van +50 jarigen het land willen > platleggen omdat ze niets willen toegeven op schandalig dure einde > loopbaanregeling. > Omarr - jawel, een sos - heeft hierop al adequaat geantwoord: deze staking is overbodig, en nefast. u. |
|
|
#5 |
|
|
"Bart G." <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Deze generatie +50 jarigen hebben altijd de beste jobs gehand, geen > uitzendarbeid - hamburgerjobs maar vet betaalde vaste contracten. Ze hebben > goedkoop kunnen lenen voor een huis dat inmiddels in waarde vlot > vervijfvoudigd is en niet zelden beschikken ze over een tweede eigendom dat > duur wordt verhuurd. > > Groetjes, > > Hier overdrijf je wel een beetje (veel) WT |
|
|
#6 |
|
|
On Thu, 06 Oct 2005 22:17:33 GMT, "Bart G."
<[email protected]> wrote: >Ik vind het grof dat een minderheid van +50 jarigen het land willen >platleggen omdat ze niets willen toegeven op schandalig dure einde >loopbaanregeling. Ze blijven vasthouden aan brugpensioen (= riant betaald 7 >jaar durend verlof) op 58 alsof dat een verworven recht zou zijn. beter nu het land platleggen of het verder laten escaleren dat men moet werken tot dik in de 60 of 67 zoals er al geruchten zijn... iedereen gelijk voor de wet zeg ik bij deze..;als mensen die zware arbeid doen moeten werken tot hun 65st, awel de leraarkes ook dan maar en al de rest.... > >Met de jongere generaties -50 jarigen wordt geen rekening gehouden. Een >ding is zeker : voor de -50 jarigen zeker geen brugpensioen en mogelijk >zelfs geen ouderdomspensioen aangezien de hypotheek die de +50 jarigen >willen nemen door de jongere generaties zal dienen afgelost. > >Deze generatie +50 jarigen hebben altijd de beste jobs gehand, geen >uitzendarbeid - hamburgerjobs maar vet betaalde vaste contracten. Ze hebben >goedkoop kunnen lenen voor een huis dat inmiddels in waarde vlot >vervijfvoudigd is en niet zelden beschikken ze over een tweede eigendom dat >duur wordt verhuurd. precies of ze kunnen nu de huidige tijd niet goekoop lenen, amai..als ik de rentevoet bekijk van mijn lening begin de jaren 80, dan val ik omver ... > >Ze zijn het werken beu en vinden dat de jongeren dan maar moeten afdragen >zodat ze hun comfortabel leventje kunnen blijven aanhouden zonder er nog een >klop voor te doen. > omdat het u beu gemaakt wordt ja,minder personeel voor meer werk... het citroenuitwringsysteem is al een paar jaren aan de gang... al eens nagedacht dat veel van die 50 +al heel lang werken?er mensen zijn die al van hun 15e werken of jonger..dat het frustrerend is dat de jongeren nu school lopen, (verplicht tot 18) en als ze van t school komen kunnen ze gaan doppen..pas op ik zeg niet dat iedereen zo is en doet he, maar voor velen is dat een punt van frustraties..en ook ze worden ouderen de werktaken zijn door de besparingen fel vermeerderd en het personeel door de besparingen fel verminderd.... >Vandaar hier een oproep aan alle -50 jarigen om de stakingsoproep te >negeren. > >Groetjes, > en zeg ik,wees solidair......... |
|
|
#7 |
|
|
"uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Bart G." <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >> Ik vind het grof dat een minderheid van +50 jarigen het land willen >> platleggen omdat ze niets willen toegeven op schandalig dure einde >> loopbaanregeling. >> > > Omarr - jawel, een sos - heeft hierop al adequaat geantwoord: deze staking > is overbodig, en nefast. Alles wat rood is en ruikt naar hamer en sikkel is nefast. De bewijzen zijn er. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#8 |
|
|
"lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Bart G. stelde de volgende uitleg voor : >> Ik vind het grof dat een minderheid van +50 jarigen het land willen >> platleggen omdat ze niets willen toegeven op schandalig dure einde >> loopbaanregeling. Ze blijven vasthouden aan brugpensioen (= riant >> betaald 7 jaar durend verlof) op 58 alsof dat een verworven recht zou >> zijn. >> >> Met de jongere generaties -50 jarigen wordt geen rekening gehouden. Een >> ding is zeker : voor de -50 jarigen zeker geen brugpensioen en mogelijk >> zelfs geen ouderdomspensioen aangezien de hypotheek die de +50 jarigen >> willen nemen door de jongere generaties zal dienen afgelost. >> >> Deze generatie +50 jarigen hebben altijd de beste jobs gehand, geen >> uitzendarbeid - hamburgerjobs maar vet betaalde vaste contracten. Ze >> hebben goedkoop kunnen lenen voor een huis dat inmiddels in waarde vlot >> vervijfvoudigd is en niet zelden beschikken ze over een tweede eigendom >> dat duur wordt verhuurd. >> >> Ze zijn het werken beu en vinden dat de jongeren dan maar moeten afdragen >> zodat ze hun comfortabel leventje kunnen blijven aanhouden zonder er nog >> een klop voor te doen. >> >> Vandaar hier een oproep aan alle -50 jarigen om de stakingsoproep te >> negeren. >> >> Groetjes, > > negeren? Ze de kop in kloppen als ge ze tegenkomt ja. Ik heb nog geen "De kop inkloppen", echt iets voor Blokkers! Zo kennen we ze. > enkele vakbond tegen de hoge belastingdruk weten actie voeren. Brengt niks > op voor HEN blijkbaar. > > -- > laa > la-la-la-laaahh > > STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! > > lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski > > |
|
|
#9 |
|
|
"Webmanneken" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] l... > "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Bart G. stelde de volgende uitleg voor : >>> Ik vind het grof dat een minderheid van +50 jarigen het land willen >>> platleggen omdat ze niets willen toegeven op schandalig dure einde >>> loopbaanregeling. Ze blijven vasthouden aan brugpensioen (= riant >>> betaald 7 jaar durend verlof) op 58 alsof dat een verworven recht zou >>> zijn. >>> >>> Met de jongere generaties -50 jarigen wordt geen rekening gehouden. Een >>> ding is zeker : voor de -50 jarigen zeker geen brugpensioen en mogelijk >>> zelfs geen ouderdomspensioen aangezien de hypotheek die de +50 jarigen >>> willen nemen door de jongere generaties zal dienen afgelost. >>> >>> Deze generatie +50 jarigen hebben altijd de beste jobs gehand, geen >>> uitzendarbeid - hamburgerjobs maar vet betaalde vaste contracten. Ze >>> hebben goedkoop kunnen lenen voor een huis dat inmiddels in waarde vlot >>> vervijfvoudigd is en niet zelden beschikken ze over een tweede eigendom >>> dat duur wordt verhuurd. >>> >>> Ze zijn het werken beu en vinden dat de jongeren dan maar moeten >>> afdragen zodat ze hun comfortabel leventje kunnen blijven aanhouden >>> zonder er nog een klop voor te doen. >>> >>> Vandaar hier een oproep aan alle -50 jarigen om de stakingsoproep te >>> negeren. >>> >>> Groetjes, >> >> negeren? Ze de kop in kloppen als ge ze tegenkomt ja. Ik heb nog geen > > > "De kop inkloppen", echt iets voor Blokkers! Zo kennen we ze. > Gaat sneller dan onthoofden met een bot mes. Allah Akbar. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#10 |
|
|
Webmanneken formuleerde op vrijdag :
> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Bart G. stelde de volgende uitleg voor : >>> Ik vind het grof dat een minderheid van +50 jarigen het land willen >>> platleggen omdat ze niets willen toegeven op schandalig dure einde >>> loopbaanregeling. Ze blijven vasthouden aan brugpensioen (= riant betaald >>> 7 jaar durend verlof) op 58 alsof dat een verworven recht zou zijn. >>> >>> Met de jongere generaties -50 jarigen wordt geen rekening gehouden. Een >>> ding is zeker : voor de -50 jarigen zeker geen brugpensioen en mogelijk >>> zelfs geen ouderdomspensioen aangezien de hypotheek die de +50 jarigen >>> willen nemen door de jongere generaties zal dienen afgelost. >>> >>> Deze generatie +50 jarigen hebben altijd de beste jobs gehand, geen >>> uitzendarbeid - hamburgerjobs maar vet betaalde vaste contracten. Ze >>> hebben goedkoop kunnen lenen voor een huis dat inmiddels in waarde vlot >>> vervijfvoudigd is en niet zelden beschikken ze over een tweede eigendom >>> dat duur wordt verhuurd. >>> >>> Ze zijn het werken beu en vinden dat de jongeren dan maar moeten afdragen >>> zodat ze hun comfortabel leventje kunnen blijven aanhouden zonder er nog >>> een klop voor te doen. >>> >>> Vandaar hier een oproep aan alle -50 jarigen om de stakingsoproep te >>> negeren. >>> >>> Groetjes, >> >> negeren? Ze de kop in kloppen als ge ze tegenkomt ja. Ik heb nog geen > > > "De kop inkloppen", echt iets voor Blokkers! Zo kennen we ze. > > >> enkele vakbond tegen de hoge belastingdruk weten actie voeren. Brengt niks >> op voor HEN blijkbaar. >> >> -- laa >> la-la-la-laaahh >> >> STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >> >> lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski >> >> de kop er af kloppen is meer iets voor sossen he! -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#11 |
|
|
Ghingis Khan drukte met precisie uit :
> "Webmanneken" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] l... >> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Bart G. stelde de volgende uitleg voor : >>>> Ik vind het grof dat een minderheid van +50 jarigen het land willen >>>> platleggen omdat ze niets willen toegeven op schandalig dure einde >>>> loopbaanregeling. Ze blijven vasthouden aan brugpensioen (= riant >>>> betaald 7 jaar durend verlof) op 58 alsof dat een verworven recht zou >>>> zijn. >>>> >>>> Met de jongere generaties -50 jarigen wordt geen rekening gehouden. Een >>>> ding is zeker : voor de -50 jarigen zeker geen brugpensioen en mogelijk >>>> zelfs geen ouderdomspensioen aangezien de hypotheek die de +50 jarigen >>>> willen nemen door de jongere generaties zal dienen afgelost. >>>> >>>> Deze generatie +50 jarigen hebben altijd de beste jobs gehand, geen >>>> uitzendarbeid - hamburgerjobs maar vet betaalde vaste contracten. Ze >>>> hebben goedkoop kunnen lenen voor een huis dat inmiddels in waarde vlot >>>> vervijfvoudigd is en niet zelden beschikken ze over een tweede eigendom >>>> dat duur wordt verhuurd. >>>> >>>> Ze zijn het werken beu en vinden dat de jongeren dan maar moeten afdragen >>>> zodat ze hun comfortabel leventje kunnen blijven aanhouden zonder er nog >>>> een klop voor te doen. >>>> >>>> Vandaar hier een oproep aan alle -50 jarigen om de stakingsoproep te >>>> negeren. >>>> >>>> Groetjes, >>> >>> negeren? Ze de kop in kloppen als ge ze tegenkomt ja. Ik heb nog geen >> >> >> "De kop inkloppen", echt iets voor Blokkers! Zo kennen we ze. >> > > Gaat sneller dan onthoofden met een bot mes. > > Allah Akbar. gezegend zijn de vrienden -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#12 |
|
|
"WT" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "Bart G." <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > Deze generatie +50 jarigen hebben altijd de beste jobs gehand, geen > > uitzendarbeid - hamburgerjobs maar vet betaalde vaste contracten. Ze excuseer in 1973 was er de eerste oliecrisis, massa's afgestudeerden vonden geen job en die die een job was er zeker niet gerust in die te kunnen houden. > hebben > > goedkoop kunnen lenen voor een huis dat inmiddels in waarde vlot excuseer in 1978-79 moest je lenen aan min. 10%. Nu kan dat aan 3%. > > vervijfvoudigd is dit is enkel het geval als het huis goed onderhouden = veel kosten aan gedaan werden in de voorbije jaren. >en niet zelden beschikken ze over een tweede eigendom > dat wel zelden. > > duur wordt verhuurd. > > > > Groetjes, > > > > > > Hier overdrijf je wel een beetje (veel) en nog geen klein beetje. > WT > > |
|
|
#13 |
|
|
Viviane wrote:
[knip] >> > goedkoop kunnen lenen voor een huis dat inmiddels in waarde vlot > > excuseer in 1978-79 moest je lenen aan min. 10%. > Nu kan dat aan 3%. > Louter naar de percentages kijken geeft een vertekend beeld. Ook al leende je aan 10%, dan wil dat zeggen dat de rente op beleggingen eveneens hoog lag. Anderzijds, als je kan lenen aan 3%, dan kan men voor dezelfde aflossingen méér lenen, maar dat wordt óók gecorrigeerd door de hausse (stijgende vraag, dus stijgende prijzen) in de immobiliënmarkt. Kijk eens voor de lol eens naar de vraagprijzen op de huizenmarkt en je zal tot de conclusie komen dat ondanks een lage rente, het niet bepaald makkelijker is dan in de jaren '70. [knip] |
|
|
#14 |
|
|
"Gunter Schelfhout" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Viviane wrote: > > [knip] > > >> > goedkoop kunnen lenen voor een huis dat inmiddels in waarde vlot > > > > excuseer in 1978-79 moest je lenen aan min. 10%. > > Nu kan dat aan 3%. > > > > Louter naar de percentages kijken geeft een vertekend beeld. > > Ook al leende je aan 10%, dan wil dat zeggen dat de rente op beleggingen > eveneens hoog lag. euh... ik had niets te beleggen hoor toen :-) > Anderzijds, als je kan lenen aan 3%, dan kan men voor dezelfde aflossingen > méér lenen, maar dat wordt óók gecorrigeerd door de hausse (stijgende > vraag, dus stijgende prijzen) in de immobiliënmarkt. meer lenen kan alleen als je het nog kan afbetalen, wat je kan afbetalen is en was in vele gevallen bepalend voor hoeveel je leent.Veelal zitten jongen mensen de eerste jaren aan het maximum dat ze kunnen afbetalen, er is dus geen sprake van meer te lenen. > > Kijk eens voor de lol eens naar de vraagprijzen op de huizenmarkt en je zal > tot de conclusie komen dat ondanks een lage rente, het niet bepaald > makkelijker is dan in de jaren '70. in de jaren '70 werdt meer gebouwd dan dan er huizen te koop aangeboden worden. Zelfs als je het over prijzen van nieuwbouw hebt dan meen ik nog dat je eerder moet kijken naar wat je aankan. Toen was het gemeen goed dat een van de twee weddes naar de afbetaling ging , nu is dat ook nog zo. Voor diegenen dat het toen niet het geval was, dus hoge weddes, is dat nu nog niet het geval. Het verschil tussen vroeger en nu is dat het "aanbod" wat er allemaal op de markt is en waar jonge mensen, met volle begrip, ook iets van willen meepikken, veel , veel groter is nu en dat alles meer in orde en grootser moet zijn. De welvaart is toegenomen maar de relatieve welvaart niet. De toegenomen welvaart kost absoluut gezien meer. > > [knip] > |
|
|
#15 |
|
|
Viviane wrote:
[knip] >> > excuseer in 1978-79 moest je lenen aan min. 10%. >> > Nu kan dat aan 3%. >> > >> >> Louter naar de percentages kijken geeft een vertekend beeld. >> >> Ook al leende je aan 10%, dan wil dat zeggen dat de rente op beleggingen >> eveneens hoog lag. > > euh... ik had niets te beleggen hoor toen :-) Anders gezegd, het is niet omdat de rente hoog staat, dat je welvaart beslist achteruit gaat. >> Anderzijds, als je kan lenen aan 3%, dan kan men voor dezelfde >> aflossingen méér lenen, maar dat wordt óók gecorrigeerd door de hausse >> (stijgende vraag, dus stijgende prijzen) in de immobiliënmarkt. > > meer lenen kan alleen als je het nog kan afbetalen, wat je kan afbetalen > is en was in vele gevallen bepalend voor hoeveel je leent.Veelal zitten > jongen mensen de eerste jaren aan het maximum dat ze kunnen afbetalen, er > is dus geen sprake van meer te lenen. Je begrijpt mijn stelling duidelijk niet. Bij een zelfde (!) aflossingstabel, zal men bij 10% bv 150000¤ kunnen ontlenen, maar bij 3% bv 200000¤ (en toch hetzelfde maandelijks afbetalen) Mijn punt was dus, ook al staat de rente laag en kan je méér ontlenen voor dezelfde afbetalingen, dan wordt dat gecorrigeerd door de markt omdat er een stijgende vraag is. Als binnen een paar jaar de rente terug naar de 10% gaat, dan zullen de vastgoedprijzen terug gaan dalen. >> >> Kijk eens voor de lol eens naar de vraagprijzen op de huizenmarkt en je > zal >> tot de conclusie komen dat ondanks een lage rente, het niet bepaald >> makkelijker is dan in de jaren '70. > > in de jaren '70 werdt meer gebouwd dan dan er huizen te koop aangeboden > worden. Zelfs als je het over prijzen van nieuwbouw hebt dan meen ik nog > dat je eerder moet kijken naar wat je aankan. Toen was het gemeen goed dat > een van de twee weddes naar de afbetaling ging , nu is dat ook nog zo. > Voor diegenen dat het toen niet het geval was, dus hoge weddes, is dat nu > nog niet het geval. > Het verschil tussen vroeger en nu is dat het "aanbod" wat er allemaal op > de markt is en waar jonge mensen, met volle begrip, ook iets van willen > meepikken, veel , veel groter is nu en dat alles meer in orde en grootser > moet zijn. De welvaart is toegenomen maar de relatieve welvaart niet. De > toegenomen welvaart kost absoluut gezien meer. Zelfs al zou er meer keus zijn dan vroeger, krijg je absoluut meer? Ik zie de percelen als maar kleiner worden. 6 are werd 10 jaar geleden nog als bouwgrond aanzien voor halfopen bebouwingen. Nu zet men daar een open bebouwing op en als je de pech hebt in een verkaveling te bouwen, kan je zonder verrekijker zien wat de buren gaan eten. [knip] |
|
|
#16 |
|
|
lesjkajski schreef
>de kop er af kloppen is meer iets voor sossen he! "Onze mensen" staan klaar! Verboven! Waar zit ge? -- Salvus, Belgicus Simplex. - Lavabo in innocentia manus meas - |
|
|
#17 |
|
|
Ghingis Khan schreef
>Alles wat rood is en ruikt naar hamer en sikkel is nefast. > >De bewijzen zijn er. Op tafel ermee! -- Salvus, Belgicus Simplex. - Lavabo in innocentia manus meas - |
|
|
#18 |
|
|
"Belgicus Simplex" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ghingis Khan schreef > >>Alles wat rood is en ruikt naar hamer en sikkel is nefast. >> >>De bewijzen zijn er. > > Op tafel ermee! > DDR -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#19 |
|
|
Vitae forma vocatur, Belgicus Simplex <[email protected]>,
die Fri, 07 Oct 2005 23:58:44 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >lesjkajski schreef > >>de kop er af kloppen is meer iets voor sossen he! > >"Onze mensen" staan klaar! > >Verboven! Waar zit ge? Onze vakbond-vader die in de regerings-hemelen zijt ? -- Fusti "There is no way to happinesse , happiness is the way"(©unknown) |
|
|
#20 |
|
|
Na rijp beraad schreef Fustigator :
> Vitae forma vocatur, Belgicus Simplex <[email protected]>, > die Fri, 07 Oct 2005 23:58:44 +0200, in littera > <[email protected]> in foro be.politics (et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> lesjkajski schreef >> >>> de kop er af kloppen is meer iets voor sossen he! >> >> "Onze mensen" staan klaar! >> >> Verboven! Waar zit ge? > > Onze vakbond-vader die in de regerings-hemelen zijt ? een vakbondsleider die zijn veto stelt tegen de deelname van een VB'er in een openlijk debat. Schrik om op zen donder te krijgen maar in alle geval ondemocratisch denkend -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |