![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is inderdaad een bekend feit, alsook de immigratiepolitiek die Retour �* Liège al die tijd heeft gevoerd in de hoop de Vlaamsgezinde Voerenaars te kunnen overtreffen. Men gaf bijvoorbeeld allerlei extra premies aan mensen van Wezet die zich in Voeren kwamen vestigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Happart in de gevangenis, na al zijn pesterijen tegenover de Vlamingen lijkt mij een een straf normaal en zeker nadat ik dit verhaal heb gelezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk bijeffect van de genocidsewet moet ik toegeven.
Maar tja, wat denkt iedereen wat het resultaat gaat zijn. Mijn prognose, Mr Verstraeten betaald bakken met geld aan een of andere advocaat, komt voor de rechtbank, Mr Happart heeft een "betere" advokaat, en Mr Verstraeten eindigd met een ferme rechskost. Vervolgverhaal, tegenklacht van Happart, en mr Verstraeten kan nog eens betalen, met boete. Iemand een ander idee?
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is toch te hopen dat Happart dan gestraft wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Belg die in Nederland politiek asiel vraag èn krijgt? Vreemd dat ik daar nooit ergens iets van in de pers vernomen heb...
Mogen we ook weten waar je dit verhaaltje opgedisseld hebt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Een aantal weken geleden nog gehoord dat er een Amerikaan - die niet akkoord was met de oorlog in Irak - het Amerikaans staatsburgerschap de rug had toegekeerd en politiek asiel had aangevraagd in Nederland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, maar ik ben wel benieuwd of hij nu Nederlander is of dat hij geen asiel heeft gekregen en dus nog altijd Amerikaan is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Nee, nee, hij was tegen de oorlog in Afghanistan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht nochtans tegen de oorlog in Irak, maar weet er iemand waar er een artikel over te vinden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Tegen de oorlog in Irak was zéker. Maar toen die uitbrak had hij al een tijd voordien asiel aangevraagd in Nederland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah, dus dan was zijn reden de oorlog in Afghanistan.
|
![]() |
![]() |