![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Erikske dezelfde behandeling ondergaan die hij aan twee lijken gaf ? | |||
Laat Erikske gewoon verder rotten |
![]() ![]() ![]() |
3 | 33,33% |
Graf Erikske op en verstop zijn lijk |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
5 | 55,56% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() ![]() Tijdens zijn "leven" heeft deze scandinavische gastarbeider een tweetal lijken opgegraven en weer ter aarde besteld. Wie, oh zeg me toch wie zou er nu voor de grap dezelfde "eresalut" willen brengen aan deze hondenneuker. Oh, wie zeg me toch wie ... Ik ben in elk geval van de partij. Regelmatig ga ik op zijn graf pissen om hem wakker te houden tot de grote dag. |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() haha, man, bij elke post maakt u zich dus ronduit belachelijk
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moet is luisteren naar liedjes van Filet d'Anvers...
"Gelukkige zot" van CD Berchem Statie... "Cois naturel"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Lijkt me beter, ben het op dit moment luid op aan het zingen. Mooi he ... |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Volgens mij was eriksson gecremeerd.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Who the f*ck is Erikske?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Stop allemaal eens met dat gezeik over een mens die dood is, hoewel hij meer is veroordeeld geweest dan de modale Belg. Ik spuw weliswaar op zijn standpunten en daden, ik spuw echter nooit op een persoon, laat staan dat ik op zijn graf zou pissen. Een mens is een mens... Vandalistische losers![edit]
[size=1]Edit:[/size]
The only thing for free is the cheese in a mousetrap... Laatst gewijzigd door Chrisis : 13 oktober 2005 om 16:46. |
||
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Graag de optie "de starter van deze poll is een ziekelijk ventje"
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En bij wijze van uitzondering heb ik nu voor de eerste keer gescholden op dit forum.
![]() |
#14 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Leer tellen, onnozelaar![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Big_daddy : 13 oktober 2005 om 19:02. |
|||||
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() HA, het begint me te dagen! Dat van "Erisexson fanaat die zich bezat in 't beest" was niet op jou gericht!
( psst: leer lezen onozelaar) |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Dat maakt allemaal niets uit. Ik ben een overtuigd niet-gelovige en of je nu op zijn graf pist of je haalt hem uit zijn kist, het zal niets veranderen aan de wezenlijke zaak: dood is dood. Eriksson zal het niet voelen of niet kunnen zien, hij zal er dan ook niet wakker van liggen
![]() Op een begrafinis komen is dan ook rationeel gezien volkomen nutteloos. Ik wil gerust een vat geven als ik sterf, Zo zal het tenminste nog plezant worden ipv zwart gekleed te moeten zijn en naar het urenlange gepreek van een kaloot te moeten luisteren. Ik eer mensen in mijn hoofd, in mijn gedachten. Niet door naar een begrafenis te gaan want dan zie ik enkel potgrond, een dood persoon die ik levend een bepaalde tijd gekend heb in mijn leven, no big deal. Als iemand sterft leeft zijn dood nog wat even na onder de levenden en dat verdwijnt na enige tijd. Het leven gaat zijn gewone gang. Laatst gewijzigd door Internaut : 18 oktober 2005 om 21:14. |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eriksson heeft helemaal niks meer over om op te graven want hij is gecremeerd. Onze door het VB uitgeroepn Held van Vlaanderen, verkoos trouwens Nederland als zijn laatste definitieve woonplaats, Vlaanderen was hem te min. Laat zijn asse daar ook maar over die natte polders klieven, er kunnen nog goeie perenbomen uit voortkomen. Overigens was ook die nadere fascist Pim Fortuyn ook zo 'verliefd' op zijn land dat hij uit weerzin voor zijn landgenoten verkoos om ook maar overal behalve in Nederland te worden begraven, het werd Provesano in Italië. Dat is zowat het enige waar ik Pim Fortuyn nog gelijk in geef ook.
#19 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat: