![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() Weet iemand waar ik mij kan laten inlichten wat ik kan gaan doen? Er is in 89 een vonnis geweest en hij werd veroordeeld tot een dwangsom en het terug in orde brengen van het gebouw. officieel. nu onofficieel heeft de stad iets kunnen regelen en heeft hij nooit wat moeten doen. Ik begrijp hier niets meer van, ik zit ondertussen met een half afgewerkt gebouw waarin ik verdorie meubelen en decoratie moet verkopen.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Kun je het niet proberen te laten verjaren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkopen aan iemand met een lidkaart van de PS. Die kan dat - voor hemzelf - zeer gauw in orde brengen.
Verder gaat ge hier nogal deskundige uitleg krijgen ! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn dertien jaar later, misschien is dat menske al dood ondertussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat de adviezen dus maar komen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zet uw FB profiel hier, dan kunnen ze langs daar contact opnemen om eventuele onduidelijkheden op te lossen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dacht dat het hier over de luchthaven van Charleroi zou gaan...
|
![]() |
![]() |