![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Merendeel vaste radars in Wallonië werkt niet
Vierentwintig van de 27 vaste radars voor snelheidscontroles langs het Waalse wegennet werken niet. Ze worden gestoord door parasieten. Dat meldt radiozender Bel-RTL zaterdag. Enkel de drie automatische radars op het viaduct van Beez werken naar behoren. Elders, zoals in de tunnel van Cointe, heeft de dienst metrologie van het Waals ministerie van Economie vastgesteld dat parasieten de werking van de radars verstoren. Wel blijft het mogelijk dat een politiewagen die is uitgerust met een radar op die plaatsen controles uitvoert, benadrukt het ministerie van Uitrusting en Transport. bron hln Die waalse parasieten toch hé ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Er zijn twee antwoorden op deze kwestie:
1. De Waalse camera's moeten werken en er moeten er meer gebouwd worden 2. De Vlaamse camera's moeten ook weg, en deze die blijven staan moeten defect zijn. Ik kies 2.
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() waar wacht je nog op...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() lol, volgens onze waalse vriend di rupo vinden de walen het niet cool dat hun privacy door camera's geschonden wordt...
but hey, als je eens uw auto wilt pushen dan moet ge het op een waalse autosnelweg doen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[SIZE=5][/SIZE] Laatst gewijzigd door armoede : 22 oktober 2005 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() De opbrengst van de Vlaamse flitspalen gaat naar het Waalse Gewest, dat weten we intussen al. Zou het kunnen dat de opbrengst van de Waalse flitspalen dan naar Vlaanderen gaat? Er is nog niks veranderd in al die jaren België. Vlamingen laten zich naaien door hun politici "ik zei dat de splitsing BHV er kwam omdat ik wist dat mijn achterban dat wou horen" en door de Walen. Het is nooit anders geweest.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |