Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 oktober 2005, 13:37   #1
Jeng
Burger

Standaard De begroting is in goede handen bij Freya!

http://podcast.lvb.net/audio/leen-freya.mp3
Jeng is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 13:54   #2
Bolter
Gouverneur

Standaard

Gewoon gezond boerenverstand kan al veel helpen..

En zelfs dat lijkt soms teveel gevraagd......
En dan doel ik zeker niet alleen op Freya.
Bolter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 14:07   #3
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Tja, ik neem aan dat ze bij haar sollicitatiegesprekken bij de SP-a niet tot vierkantwortels zijn geraakt. Kunt ge tellen? (ver)tellen? Ja, dan is het goed. Met alle respect voor Freya maar ik vermoed dat ze bij het opmaken van de begroting zonder hulp niet verder komt dan de eerste blz. Ik vraag me af hoe dat moet zijn bij onderhandelingen en discussies. Geeft ze een oortje of zitten haar kabinetards naast haar om alles in te fluisteren.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 22 oktober 2005 om 14:09.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 14:43   #4
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

hoor ik daar in het 'interview' dat ze johan alleen maar moet aftrekken en optrekken ?

niks oraal enzo ?

da's een teleurstelling !

Man man man ... 'k peins dat alleen in bananenrepublieken zoiets als minister kan gebombardeerd worden, dus in belgie ook
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 14:47   #5
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
hoor ik daar in het 'interview' dat ze johan alleen maar moet aftrekken en optrekken ?

niks oraal enzo ?

da's een teleurstelling !

Man man man ... 'k peins dat alleen in bananenrepublieken zoiets als minister kan gebombardeerd worden, dus in belgie ook
Ik heb ergens gelezen dat Antwerpen de belangrijskte invoerhaven is voor bananen ter wereld. Tja, dat is om problemen vragen uiteraard. Verklaart misschien waarom de stad Antwerpen de bananenrepubliek bij uitstek is en aangezien Antwerpen en België voor de meeste sinjoren toch hetzelfde is heeft dit uiteraard ook zo zijn gevolgen voor ons land.
Oud 22 oktober 2005, 14:49   #6
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Ik heb ergens gelezen dat Antwerpen de belangrijskte invoerhaven is voor bananen ter wereld. Tja, dat is om problemen vragen uiteraard. Verklaart misschien waarom de stad Antwerpen de bananenrepubliek bij uitstek is en aangezien Antwerpen en België voor de meeste sinjoren toch hetzelfde is heeft dit uiteraard ook zo zijn gevolgen voor ons land.
ik vind antwerpen alleszins interessanter dan de boerenpummelstadjes leuven en gent.
Oud 22 oktober 2005, 14:56   #7
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik vind antwerpen alleszins interessanter dan de boerenpummelstadjes leuven en gent.
Ik heb het over het bestuur van de metropool, niet zozeer over de stad zelf, die uiteraard de grootste, belangrijkste, mooiste, trendyste en meest volmaakte stad van dit land is om nog maar te zwijgen over haar inwoners.
Oud 22 oktober 2005, 15:02   #8
PAJOT
Banneling

Standaard

Dat achterlijk wijf is écht wel totaal onbekwaam in het kwadraat !
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 15:05   #9
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Dat achterlijk wijf is écht wel totaal onbekwaam in het kwadraat !
ga toch wortelen planten, boer pajot.
Oud 22 oktober 2005, 15:05   #10
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Tja, ik neem aan dat ze bij haar sollicitatiegesprekken bij de SP-a niet tot vierkantwortels zijn geraakt. Kunt ge tellen? (ver)tellen? Ja, dan is het goed. Met alle respect voor Freya maar ik vermoed dat ze bij het opmaken van de begroting zonder hulp niet verder komt dan de eerste blz. Ik vraag me af hoe dat moet zijn bij onderhandelingen en discussies. Geeft ze een oortje of zitten haar kabinetards naast haar om alles in te fluisteren.
Ik adviseer u lectuur van GVA van heden. Er staat een merkwaardig intervieuw in met Freya die in belangrijke mate het soort commentaren overstijgt van sommige forumgebruikers hier.

Ik had inmiddels reeds bepaalde echo's gehoord uit de bankwereld: freya is een lastige tante, het is de eerst keer dat wij een minister ontmoeten die zo goed zijn ( haar ) dossiers kent.

Zij heeft ook gelijk als zij ABVV met hun leugens tegen de muur zet: geen kat heeft ooit beweerd dat de regering de pensioenleeftijd van 65 tot 67 jaar ging optrekken. Geen kat. Dat is een leugen van het ABVV waarmede ze hun eigen collega's op de werkvloer van het ACV geambetteerd hebben.

Ik haat leugens. Ik haat populistisch en demagogisch gedoe. Simpel.

Ik adviseer de lectuur van intervieuw vooraleer verder te gaan met cheapie commentaren van het niveau van een café

Ik heb soms de indruk, solidarnoscs, dat u ook behoort tot het beroep van de beroeps-nihilisten. Populistisch uitgedrukt: de gif spuiters.

Laatst gewijzigd door PieterP : 22 oktober 2005 om 15:08.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 15:05   #11
Chrisis
Provinciaal Statenlid

Chrisis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is misschien omdat er meer bananen nodig zijn in Antwerpen?

En wat boerenpummels betreft: Had de boer niet gescheten, de stadsmens had geen eten!

Laatst gewijzigd door Chrisis : 22 oktober 2005 om 15:06.
Chrisis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 15:08   #12
Chrisis
Provinciaal Statenlid

Standaard

Oh ja, zouden er erfenisrechten zijn verschuldigd zijn op politieke erfenissen? Want zonder papa VDBossche zou er niet echt sprake geweest zijn van onze pamperminister...
Oud 22 oktober 2005, 15:08   #13
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Ik adviseer u lectuur van GVA van heden. Er staat een merkwaardig inteviuw in met freya die in belangrijke mate het soort commentaren oversrijgt van de forumgeburikers hier.

Ik had inmiddels reeds bepaalde echo's gehoord uit de bankwereld: het is een alstige tante, het is de eerst keer dat wij een minister ontmoeten die zo goed zijn ( haar ) dossiers kent.

Zij heeft ook gelijk als zij ABVV met hun leugens tekegen de muur zet: geen kat heeft ooit beweerd dat de regering de pensioenleeftijd van 65 tot 67 jaar ging optrekken. Geen kat. Dat is een leugen van het ABVV waarmede ze hun eigen collega's op de werkvloer van het ACV geambetteerd hebben.

Ik haat leugens. Ik haat populistisch en demagogisch gedoe. Simpel.

Ik adviseer de lectuur van intervieuw vooraleer verder te gaan met cheapie commentaren van het niveau van een café

Ik heb soms de indruk, solidarnoscs, dat u ook behoort tot het beroep van de beroeps-nihilisten. Populistisch uitgedrukt: de gif spuiters.
ik vind uw gezwets hier ook cafepraat.

in het buitenland lacht iedereen met ons omdat we van peuters ministers van begroting maken, terwijl in Frankrijk iemand dubbel zo oud ( en ervaring rijker ) moet zijn om aan die post te geraken.

in dit land is het blijkbaar mogelijk om, naast een ( en dat is voor discussie vatbaar, smaken verschillen immers ) schattig smoeltje en een wiebelendek kont, aangevuld met het schowen van deze onderdelen op den teevee, de juiste naam etc... van schepen tot minister gebombardeerd te worden, zonder dat ze ook maar enig deftig bestuurlijk beleid op hoog niveau heeft geleverd.
Oud 22 oktober 2005, 15:10   #14
/\|cazar
Banneling

Standaard

o ja, ik heb ook wat opgevangen van de sossen ( op hoog niveau ) in het leuvense, je mag eens raden hoe het komt dat vdbossche zo gecatapulteerd is geweest door stevaert, dat heeft alleszins niets te maken met haar intellectuele capaciteiten, dan wel alles met ( en de rest vul je zelf maar in ).
Oud 22 oktober 2005, 15:14   #15
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeng
Mister Jeng

U bent nieuw hier.

U brengt een fragment uit een radio intervieuw onder een suggestieve titel.

U doet dit op een laffe wijze, want u verbindt er zelf geen enkele commentaar aan. Dit is gewoon copy/paste en ongebruikelijk op dit forum.
Just easy, inhoudloos na- kwaken.

Ik adviseer u toch meer inspanningen te leveren om breder geïnformeerd te zijn.

Laatst gewijzigd door PieterP : 22 oktober 2005 om 15:15.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 15:17   #16
Chrisis
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
o ja, ik heb ook wat opgevangen van de sossen ( op hoog niveau ) in het leuvense, je mag eens raden hoe het komt dat vdbossche zo gecatapulteerd is geweest door stevaert, dat heeft alleszins niets te maken met haar intellectuele capaciteiten, dan wel alles met ( en de rest vul je zelf maar in ).
a good blowjob?
Oud 22 oktober 2005, 15:18   #17
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeng
Vreemd... Ik hoor in dat geluidsfragmentje eigenlijk niets waaruit men zou kunnen afleiden of de begroting al dan niet in goede handen is bij minister Vandenbossche. Wat wilt u eigenlijk duidelijk maken met dit topic?

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 15:23   #18
Chrisis
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel*
Vreemd... Ik hoor in dat geluidsfragmentje eigenlijk niets waaruit men zou kunnen afleiden of de begroting al dan niet in goede handen is bij minister Vandenbossche. Wat wilt u eigenlijk duidelijk maken met dit topic?
Inderdaad... het is niet omdat men niet meer weet wat sinus of cosinus is dat men geen goed minister kan zijn.
Oud 22 oktober 2005, 15:29   #19
Jeng
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisis
Inderdaad... het is niet omdat men niet meer weet wat sinus of cosinus is dat men geen goed minister kan zijn.
Aangezien ze de begroting moet regelen, zal ze toch iets van financiên moeten kennen. Als ze de vierkantswortel van 25 niet kan bereken, dan zal ze zeker geen begroting in orde kunnen maken.
Oud 22 oktober 2005, 15:31   #20
Jeng
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Mister Jeng

U bent nieuw hier.

U brengt een fragment uit een radio intervieuw onder een suggestieve titel.

U doet dit op een laffe wijze, want u verbindt er zelf geen enkele commentaar aan. Dit is gewoon copy/paste en ongebruikelijk op dit forum.
Just easy, inhoudloos na- kwaken.

Ik adviseer u toch meer inspanningen te leveren om breder geïnformeerd te zijn.
De titel gaf direct mijn mening weer, niet?
Ik zal in ieder geval de volgende keer wat commentaar er bij zetten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be