Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2005, 08:05   #1
CONTRA
Schepen

CONTRA's schermafbeelding

Standaard Schepen Bungeneers gewond bij straatroof

Schepen Bungeneers gewond bij straatroof
ANTWERPEN - De Antwerpse schepen voor Financiën Luc Bungeneers (VLD) werd zondagochtend het slachtoffer van een laffe straatoverval. Toen hij weigerde zijn geld en gsm af te geven, kreeg hij enkele rake klappen. Een voorbijganger met een pitbull behoedde de schepen voor erger.

,,Schorremorie", wil Bungeneers alleen over zijn overvallers kwijt. ,,Snotapen op een brommerke."

Hij ging zondagochtend rond 0.40 uur een brood en toespijs halen bij de automaat in de Deurnse Gallifortlei. Toen de schepen uit zijn wagen stapte, sloegen de rovers toe. ,,Eén van hen, een blonde, eist geld en mijn gsm. Ik antwoordde dat ik dat niet bij had. Wanneer ik daarop enkele euro's in de automaat wilde stopte, hebben ze dat afgepakt. Maar dat vonden ze niet genoeg. Toen ik weigerde meer te geven, kreeg ik enkele vuistslagen op mijn gezicht."

Geen tikjes, want Bungeneers viel op de grond en kreeg nog enkele stampen. Hij krabbelde snel recht, maar werd opnieuw neergeslagen. Toen kon hij ontsnappen en richting Confortalei vluchten, op zoek naar hulp. ,,Daar kwam een man aan met een pitbull. Die dreigde de hond los te laten op de overvallers, waarop ze het hazenpad kozen."

Het slachtoffer raakte bij de overval gewond en moest zelfs naar het ziekenhuis. ,,Ze hebben toch twee tanden uitgeklopt. En mijn gezicht is helemaal rood en opgezwollen, ik zie er niet uit. Het doet trouwens allemaal pijn."

Of schepen Bungeneers nu enkele dagen arbeidsongeschikt is? ,,Bij een gewone mens wel, die blijft veertien dagen thuis. Maar ik ken dat niet. Morgen maandag sta ik er opnieuw, bij de persvoorstelling van de fontein voor het Museum voor Schone Kunsten. Al zal het niet gemakkelijk zijn." (KRG)

gaan ze nu eidelijk is beseffen dat de stad niet zo veilig is.
CONTRA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 08:05   #2
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Dat die daar wegblijft.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 08:09   #3
Groot-Links
Provinciaal Statenlid

Groot-Links's schermafbeelding

Standaard

't Zal voorwaar een islamiet met een blonde pruik geweest zijn zekers of zou het dan toch zijn dat er ook blank schorriemorrie rondloopt ?
Groot-Links is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 08:13   #4
CONTRA
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot-Links
't Zal voorwaar een islamiet met een blonde pruik geweest zijn zekers of zou het dan toch zijn dat er ook blank schorriemorrie rondloopt ?
voor één keer mag het eens een blanke meeloper zijn, raar dat er van die andere daders niet gesproken wordt

novenant de kletsen die hij heeft gehad, zou het wel eens van een kickboxers zijn geweest
Oud 24 oktober 2005, 08:15   #5
Black Girlke
Banneling

Black Girlke's schermafbeelding

Standaard

Waarom als die heisa en deze thread ?
Omdat het een Vld blaaskaak is , die gasten mogen alle dagen slaag krijgen voor mijn part, armen zijn nu éénmaal genoodzaakt te gaan roven en ik zou zeggen , nog meer van dat.
Black Girlke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 08:35   #6
CONTRA
Schepen

Standaard

Er zal toch niets aan die toespijs geweest zijn zeker
Oud 24 oktober 2005, 08:36   #7
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot-Links
Zeker , zeker , af en toe.
Oud 24 oktober 2005, 11:32   #8
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
Omdat het een Vld blaaskaak is , die gasten mogen alle dagen slaag krijgen voor mijn part, armen zijn nu éénmaal genoodzaakt te gaan roven en ik zou zeggen , nog meer van dat.
OK, ik ben ook een arme, dus ik ga al die rijke crapullekes van Marokkanen wat overvallen, die met hunnen BMW of Mercedes rondrijden. Akkoord?
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 11:39   #9
rik47
Gouverneur

Standaard

Gelukkig daalt de criminaliteit in de statistieken volgens Dewael........
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 12:17   #10
skaldis
Banneling

Standaard

Citaat:
Was ongeveer mijn eerste gedacht ook. Ik heb al genoeg jonge mensen naast me op de werkvloer gehad die duidelijk een zwaar pak slaag hadden gekregen en die toch kwamen werken. Wat een verwaande kerel om zo'n uitspraken te doen. Weer zo'n VLD übermensch wiens ego om de vijf voet oprispt. Ik keur de overval wel niet goed natuurlijk. Spijtig dat onze superschepen er niet in geslaagd is om die kerels eens een lesje te leren.
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 12:24   #11
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aldus de logica van een door de mand vallende democratische moslima.
En nu allemaal stemmen voor de MDP voor wiens standpunten Black Girlke graag wat extra reclame maakt op deze site.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 12:34   #12
Diether
Lokaal Raadslid

Diether's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Armen zijn genoodzaakt te gaan roven? In welke tijd leef jij? Hier werken de mensen voor hun geld...
Diether is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 12:46   #13
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
voor één keer mag het eens een blanke meeloper zijn, raar dat er van die andere daders niet gesproken wordt

novenant de kletsen die hij heeft gehad, zou het wel eens van een kickboxers zijn geweest
Dat woord kende ik nog niet. Is dat één van de nieuwe woorden in de vernieuwde dikke Van Dale?
Oud 24 oktober 2005, 12:48   #14
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
OK, ik ben ook een arme, dus ik ga al die rijke crapullekes van Marokkanen wat overvallen, die met hunnen BMW of Mercedes rondrijden. Akkoord?
Jaloers op de auto's van Marokkanen?
Oud 24 oktober 2005, 12:50   #15
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skaldis
Was ongeveer mijn eerste gedacht ook. Ik heb al genoeg jonge mensen naast me op de werkvloer gehad die duidelijk een zwaar pak slaag hadden gekregen en die toch kwamen werken. Wat een verwaande kerel om zo'n uitspraken te doen. Weer zo'n VLD übermensch wiens ego om de vijf voet oprispt. Ik keur de overval wel niet goed natuurlijk. Spijtig dat onze superschepen er niet in geslaagd is om die kerels eens een lesje te leren.
Hij kan desnoods les gaan volgen bij Bart "communiekant met autoritaire trekjes" Somers.
Oud 24 oktober 2005, 12:51   #16
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika
Aldus de logica van een door de mand vallende democratische moslima.
En nu allemaal stemmen voor de MDP voor wiens standpunten Black Girlke graag wat extra reclame maakt op deze site.
En dan? Vrijheid van meningsuiting toch?
Oud 24 oktober 2005, 12:52   #17
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diether
Armen zijn genoodzaakt te gaan roven? In welke tijd leef jij? Hier werken de mensen voor hun geld...
Ik zit al de hele namiddag op dit forum, noem jij dat werken? Ik krijg toch mijn geld.
Oud 24 oktober 2005, 13:16   #18
Diether
Lokaal Raadslid

Diether's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Ik zit al de hele namiddag op dit forum, noem jij dat werken? Ik krijg toch mijn geld.
Waw! Ik zou ook een trots man zijn in uw plaats...
Wat heeft dat te doen met het feit dat er gezegd werd dat overvallers het recht hebben om andere mensen in elkaar te slaan omdat ze arm zijn?
Diether is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 13:31   #19
CONTRA
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Dat woord kende ik nog niet. Is dat één van de nieuwe woorden in de vernieuwde dikke Van Dale?
Wat niet is, kan misschien nog komen voor alle duidelijkheid wil dat zeggen (aangezien)
Oud 24 oktober 2005, 13:34   #20
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diether
Waw! Ik zou ook een trots man zijn in uw plaats...
Wat heeft dat te doen met het feit dat er gezegd werd dat overvallers het recht hebben om andere mensen in elkaar te slaan omdat ze arm zijn?
Ik wilde enkel op een kluchtige wijze reageren op jouw frase "Hier werken de mensen voor hun geld". Ik wilde hiermee enkel aangeven dat "werken voor zijn geld" relatief is. Ik keur geenszins de actie tegen de schepen goed.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be