![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Schepen Bungeneers gewond bij straatroof
ANTWERPEN - De Antwerpse schepen voor Financiën Luc Bungeneers (VLD) werd zondagochtend het slachtoffer van een laffe straatoverval. Toen hij weigerde zijn geld en gsm af te geven, kreeg hij enkele rake klappen. Een voorbijganger met een pitbull behoedde de schepen voor erger. ,,Schorremorie", wil Bungeneers alleen over zijn overvallers kwijt. ,,Snotapen op een brommerke." Hij ging zondagochtend rond 0.40 uur een brood en toespijs halen bij de automaat in de Deurnse Gallifortlei. Toen de schepen uit zijn wagen stapte, sloegen de rovers toe. ,,Eén van hen, een blonde, eist geld en mijn gsm. Ik antwoordde dat ik dat niet bij had. Wanneer ik daarop enkele euro's in de automaat wilde stopte, hebben ze dat afgepakt. Maar dat vonden ze niet genoeg. Toen ik weigerde meer te geven, kreeg ik enkele vuistslagen op mijn gezicht." Geen tikjes, want Bungeneers viel op de grond en kreeg nog enkele stampen. Hij krabbelde snel recht, maar werd opnieuw neergeslagen. Toen kon hij ontsnappen en richting Confortalei vluchten, op zoek naar hulp. ,,Daar kwam een man aan met een pitbull. Die dreigde de hond los te laten op de overvallers, waarop ze het hazenpad kozen." Het slachtoffer raakte bij de overval gewond en moest zelfs naar het ziekenhuis. ,,Ze hebben toch twee tanden uitgeklopt. En mijn gezicht is helemaal rood en opgezwollen, ik zie er niet uit. Het doet trouwens allemaal pijn." Of schepen Bungeneers nu enkele dagen arbeidsongeschikt is? ,,Bij een gewone mens wel, die blijft veertien dagen thuis. Maar ik ken dat niet. Morgen maandag sta ik er opnieuw, bij de persvoorstelling van de fontein voor het Museum voor Schone Kunsten. Al zal het niet gemakkelijk zijn." (KRG) gaan ze nu eidelijk is beseffen dat de stad niet zo veilig is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat die daar wegblijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 't Zal voorwaar een islamiet met een blonde pruik geweest zijn zekers
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() novenant de kletsen die hij heeft gehad, zou het wel eens van een kickboxers zijn geweest ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Waarom als die heisa en deze thread ?
Omdat het een Vld blaaskaak is , die gasten mogen alle dagen slaag krijgen voor mijn part, armen zijn nu éénmaal genoodzaakt te gaan roven en ik zou zeggen , nog meer van dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() Er zal toch niets aan die toespijs geweest zijn zeker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Gelukkig daalt de criminaliteit in de statistieken volgens Dewael........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En nu allemaal stemmen voor de MDP voor wiens standpunten Black Girlke graag wat extra reclame maakt op deze site.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Armen zijn genoodzaakt te gaan roven? In welke tijd leef jij? Hier werken de mensen voor hun geld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Wat heeft dat te doen met het feit dat er gezegd werd dat overvallers het recht hebben om andere mensen in elkaar te slaan omdat ze arm zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |