![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Iedere dag dat ik hier in België wakker wordt kom ik meer en meer tot de conclusie dat ons land meer en meer versnipperd geraakt.Hoe is het toch mogelijk dat we als een volk helemaal geen motivatie meer hebben om samen te proberen van dit land iets te maken dat we naar buiten kunnen dragen,een land waar we fier op kunnen zijn!
Het doet me werkelijk veel pijn om te zien hoe dit land afglijd naar een overspoeling van allerhande nationaliteiten die zogezegd nodig zijn om onze welvaart en sociale zekerheid op pijl te houden.Is dit het resultaat waar onze ouders,grootouders-overgrootouders zo hard voor geknokt hebben?Mijn vader en grootvader hebben jaren aan een stuk kolen liggen schuppen in een loodsmelterij,is dit wat zij voorgeschoteld krijgen voor hun jaren noeste arbeid?Het is een werkelijke schande en vind het zeer moeilijk over te brengen aan de jonge generatie. We hebben geen nationaliteit meer,waarom nog grenzen houden?Het collectieve bestaat niet meer,het kapitaal heeft alles vernietigd.Onze gemeenschappelijke God is gedoemd te verliezen.Dikwijls heb ik geen zin meer om op te staan of om mijn plichten te doen. Europa,doe me een plezier en doe de grenzen gewoon weg,draai ons geen rad voor de ogen.We mogen wel een voetbalploeg aanmoedigen met vlaggen maar als je voor Vlaanderen een vlag in het rond zwiert ben je een nurt.................Ik snap het niet meer hier,het is te belachelijk om aan te zien. Wou ik effe kwijt.
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 24 oktober 2005 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() heel simpel
Belgie is kunstmatig en wordt door een kleine groep instandgehouden omdat die kleine groep anders niet meer uit de vette pot kan eten. om nog maar te zwijgen van de weigering tot integratie van de vreemdelingen en moslims |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Elk land is kunstmatig want door mensen gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat onafhankelijk Vlaanderen zal niet natuurlijker aanvoelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Natuurlijker niet, beter wel
![]() |
![]() |
![]() |