![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Politics.be staat op een scharnierpunt...
Onze site wordt alsmaar groter en uitgebreider. Naast dit forum houden wij ook een uitgebreide politieke portaalsite draaiende op verschillende platformen: internet, gsm & pda. In 2006 volgen er nieuwe verkiezingen (en volgt een herlancering van verkiezingsportaal verkiezingssite.be) en uiteraard blijven wij bijzonder ambitieus. We willen nog groeien, uitbreiden, innoveren,... Om al onze ambities waar te maken moeten wij ons team uitbreiden. [SIZE=5]Politics.be gaat daarom op zoek naar:[/SIZE] [SIZE=4]Technici [SIZE=2] Uw profiel: [/SIZE][/SIZE]
[SIZE=2] Op grafisch gebied kan Politics.be nog grote stappen vooruitzetten. Samen met de nieuwe site willen wij ook een nieuwe layout lanceren (die consistent is weliswaar met dit forum). Daarnaast willen wij professioneler ogende communicatie voeren: mooie banners, buttons,... Ook flashkenners zijn welkom, want ook met flash zijn er interessante mogelijkheden voor advertising, interactieve applicaties, dynamische infographics [/SIZE] [SIZE=2]Uw profiel [/SIZE][/SIZE]
[/SIZE]
Neem dan snel contact met mij op via pb / mail of msn! [/SIZE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Helaas geen enkele kennis van PHP. Ik zal mij eerst wat bijscholen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Helaas geen enkele kennis van PHP. Ik zal mij eerst wat bijscholen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik wil mij wel spontaan aanbieden als kandidaat moderator ( lees : banner ) ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of, laat alle leden die ingeschreven zijn na juli 2004 betalen ![]() Laatst gewijzigd door JusticeLover : 26 oktober 2005 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |