![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Mag de franse taal op dit forum? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
26 | 42,62% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
35 | 57,38% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu dacht ik toch begot dat Vlaanderen ééntalig Nederlands was, Wallonie ééntalig Frans, dat in de Duitstalige gebieden (Ohne name, ingepikt na den oorlog) Duits de officiele taal was, en dat in het ingepikte BRUSSEL (dat midden in Nederlandstalig gebied ligt) TWEEtaligheid is behouden; Wie zegt nu dat Belgie tweetalig is?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nou?
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() politics.BE
donc 'oui' en Duits moet ook kunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het is nog altijd een Vlaams forum dacht ik bestaande uit mensen die als moedertaal Nederlands hadden. Als je u uitdrukt in een andere taal ben je minder machtig want je kan je minder goed uitdrukken. Eventueel in een apart forum moet dat zeker kunnen.
We willen in de eerste plaats dat mensen worden aangemoedigd het Nederlands te leren en dat ook te spreken. Als ze zich Belg voelen wel dan is het minste wat je kan vragen dat ze de 2 talen spreken. .be is maar een simpel internet domeinnaam extensie. Was het .com was het plots amerikaans of wat ? Heeft er geen bal mee te zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die zich steevast in het Frans, of eenderd welke andere taal wil laten lezen, zal het toch moeten doen met een minder groot publiek, en zal zowiezo met vooroordelen om moeten gaan.
Voor mij is het an sich geen probleem , maar ik ga op vele van die "anderstalige" teksten zelfs niet in gaan. Simpel toch.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Non!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zie niet in waarom niet?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie wel waarom niet. We moeten hier kunnen praten met elkaar he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is het probleem van die Franstaligen hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen .
't Zou voor nog meer misverstanden zorgen ... 't Is een lelijke taal ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is daar zelf een Nederlandstalig forum. en er zijn er die enkel in het Nederlands schrijven hoor. maar hun publiek is natuurlijk klein.....
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/forumdispla...ysprune=&f=112 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat krijgt ge nu als ge bijna drie jaar wacht om op mijn vraagske te antwoorden.
Ik weet begot niet meer waarom ik deze topic opende!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 oktober 2008 om 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() nee
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O wee.... ik had dat niet eens door. Ik slaap nog, vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() dit forum is privé initiatief, dus als het voor de organisatoren goed is, kan het, geen taalwetgeving die dat tegenhoudt.
voor mijn part doen ze maar ik denk enkel dat ze bijzonder weinig posts zullen genereren en aan de redactie een tip : hou die items dan apart in een subrubriek, want als er op de lijst nieuwe items constant de helft franstalige items gaat terechtkomen (waar ik niet in geinteresseerd ben en niet op zit te wachten), dan ga ik (en ik denk ook nog anderen) afhaken en wel een ander forum zoeken ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [azert/system/mitgard/...]'t is nen 'Ollander, he[/azert/system/mitgard/...]
|
![]() |
![]() |