![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gezien mijn venijnig karakter, mag ik de heren moderatoren de vraag stellen wanneer je een tijdelijke ban ("temporarily banned" voor die 'Vlamingen' die zich liever in het Engels registreren) en een permanente ban rond je nek geknoopt krijgt?
Verwijzend naar twee recente gevallen, mag ik bedeesd maar desalniettemin geprangd door curiositeit , informeren naar het bestaan van enige wafelijzerpolitiek? Voortgaand op mijn stekelig élan, houdt het moderatorteam buiten wat wettelijk verboden is , ook rekening met eigen lijfsbehoud? Een voorbeeld : het plaatsen van onderwerpen die aansporen tot het " doen van testen " ivm rev/neg met geen andere bedoeling dan door provocatie dit forum op het pc pad te brengen. Kan hier een klein beetje helderheid gebracht worden?
![]() |
#2 |
Coördinator
|
![]() Beste,
U kunt zowat alles afleiden uit deze pagina. Ter verduidelijking: een gebruiker krijgt steeds waarschuwingen alvorens verbannen te worden, hoeveel waarschuwingen iemand krijgt kunt u op de eerder vermelde pagina vinden, het hangt namelijk af van wat u precies verkeerd doet. In de regel krijgt u na het bereiken van een waarschuwingsniveau van 10 eerst een tijdelijke ban, tenzij uw laatste overtreding een wettelijke grens is, zoals oproepen tot geweld, revisionisme en / of negationisme of anti-semitisme. Indien u een dergelijke waarschuwing ontvangt en daardoor het uiterlijke waarschuwingsniveau bereikt word je meteen permanent verbannen. Mvg, Pieter Vandoorne. |
![]() |
![]() |