![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Voor al wie van racespellekes houdt, heb ik volgende link:
http://www.ministreetrace.nl/supporter.php?racer=1330 Er zit een ganse competitie achter met de grootste circuits van de wereld. Tune je auto en ga steeds sneller zodat je toptijden kan neerzetten. Het is de bedoeling van credits te sparen (die kan je bekomen door mensen te laten klikken) en zo je auto te verbeteren. Ik zal later mijn beste tijden per parcours hier neerzetten.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() heeelaa, das zo'n link waar jij voordeel bij krijgt als we erop klikken. Gijse sloeber ! Ik zag het aan het tweede deel van de link.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() idd ragnarok
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Time is money
Politics.be kost mij al zoveel ![]() Gestopt met cs, age of empires, gta, ... Play station speel ik niet meer ... ARBEITEN! STUDIEREN! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door JusticeLover : 12 januari 2006 om 22:01. |
![]() |
![]() |