![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() .......dringend therapie nodig voor misterke.... ![]()
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Die man moet eigenlijk gecolloqueerd worden en zijn kinderen van hem afgenomen. Hoe kunnen die nu ooit een normaal leven krijgen, het is een schande.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Zolang dat die geld heeft doet die wat hij wil, zo gaat dat nu eenmaal in deze maatschappij.
Maar ik vind wel dat je gelijk hebt, spijtig genoeg voor die kinderen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik vind het tof zoals die is. Er zouden meer zo'n rare mensen moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Geeft gij dan alvast het goede voorbeeld?
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 27 januari 2006 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij op valt:
Voor 25 juni 2009: Verblekingsmiddel-addict! ![]() Colloqueer hem! Vuile pedo! Ex-neger! zijn neus...! ![]() Crap! Na 25 juni 2009: Huidkanker ![]() King of Pop Zeer invloedrijk Groot verlies Groots artiest |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Nee nee en nee! Alles door jou opgesomd zal/ging ik nooit tegen hem gebruiken -en het komt ook helemaal niet bij hem van toepassing!-, wel dat hij psychisch een zwakkeling was, een wacko dus. Hij had zijn lapjesnaam, wackojacko dus niet gestolen. Maar of hij, zoals de topicopstarter beweerde, zijn identiteit verloren was geloof ik niet. Volgens mij is het best mogelijk dat hij geboren werd als androgyn.
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|