![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Zwarten en Latinos zijn zwakker als blanken. Ze kunnen niet voor hun eigen opkomen. Het is daarom dat ze ondermaats presteren in school en bovenmaats in criminaliteit. Dit is namelijk het gevolg van het racisme en de discriminatie van de blanken. Alleen blanken kunnen racistisch zijn en discrimineren. Dit is logisch want zwarten en latino's zijn te dom, te achterlijk, te zwak om te discrimineren. Wij als superieure blanken moeten hen dus steunen. Een klopje op de rug kan wonderen doen. Laten we daarom onze racistische neigingen onderdrukken, want anders zullen de zwarten en latinos het nooit maken. We moeten quotas invoeren, zowel in het onderwijs, de overheid, de privésector. Deze voorkeursbehandeling zal onze minderbegaafde zwarte medebroeders helpen om hetzelfde te bereiken als ons.
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi gezegd, Skye, maar ik vrees dat je ironie aan vele lezers niet besteed zal zijn.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |