![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom gebeurde dit eigenlijk ? Ik denk niet dat ie ooit antisemitisch was, en voor zover ik weet riep ie ook niet op tot geweld.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() allé, jammer
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oproep tot massamoord.
allez. eigenlijk is 'm vooral verbannen voor het vergeten gebruiken van de ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Ik vond zijn posts nog plezant. Maar ja, we zullen binnenkort weer een standaardantwoord van de moderatie krijgen, dat ze hier niet publiekelijk gaan zeggen waarom hij verbannen is. Dan wordt deze thread op slot gedaan. De gewoonlijke procedure met alles wat zich ook maar een klein beetje rechts van politiek correct links bevindt...
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hiervoor dus: http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=17
(aldus shiz zelf) (efkes mijn post veranderd voor ik zelf ook nog geband wordt ![]() Laatst gewijzigd door Nynorsk : 10 februari 2006 om 15:37. |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() komaan precies of dat hier nog nooit gedaan is. �*k vond dat nog best een grappig bericht, en ik voelde precies niet meteen de neiging om zijn nuke advies op te volgen.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() serieus? ik was nochtans al bezig met plannen. 8)
#8 |
Minister
|
![]() Mods = faggots. Toch wel opvallend dat enkel rechtse forum users permanent geband worden (Guderian, Shizie,...) terwijl de multi-culturelen die MINSTENS even erg in de fout zijn gegaan nog steeds op het forum vertoeven: ThePiano, El Turco,...
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() niet bepaald een 'groot verlies' voor dit forum m.i.
doorspoelen en vergeten die handel. Laatst gewijzigd door Mitgard : 10 februari 2006 om 16:18. |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is dat la_principessa en musketo zo ongelooflijk rechts zijn, natuurlijk.
#11 |
|
![]() Ach, die drinkt zich nu waarschijnlijk scheef met Glenfiddish.
|
![]() |
![]() |
#12 | ||
Parlementslid
|
![]() Geachte,
Citaat:
Citaat:
Peter Johan |
||
![]() |