Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 februari 2006, 21:01   #1
Thai
Burger

Standaard rascisme of landverraad ?

Je kan geen krant openen of er staat iets in over rascisme en/of discriminatie. We hebben zelfs een officieel centrum van rascisme bestrijding. Wat een kanker gezwel.

Maar uw land verraden of overlopen naar de vijand mag dat dan wel ?

Zal het nog 5 jaar duren? 15? 25 ? ik weet het niet, maar vroeg of laat zullen de huidige linkse verraders dezelfde negatieve stempel krijgen als de fascisten of de Nazi's.

Nu Deng lezen is net zoals het SS-bladje lezen 60 jaar geleden !

Ik weet wel wie er binnen 10 jaar " Wir haben das nicht gewust" zal kraaien !!!

Extreem rechts is geen oplossing, maar extreem links is het probleem !!!
Thai is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2006, 21:07   #2
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thai Bekijk bericht
Je kan geen krant openen of er staat iets in over rascisme en/of discriminatie. We hebben zelfs een officieel centrum van rascisme bestrijding. Wat een kanker gezwel.

Zal het nog 5 jaar duren? 15? 25 ? ik weet het niet, maar vroeg of laat zullen de huidige linkse verraders dezelfde negatieve stempel krijgen als de fascisten of de Nazi's.

ooit zal de wind keren
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2006, 21:09   #3
Smurfje
Gouverneur

Smurfje's schermafbeelding

Standaard

[spellingmodus] rascisme= racisme [/spellingmodus]

Verder begrijp ik het niet. Waarom is Deng een SS-blad?
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2006, 21:11   #4
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje Bekijk bericht

omdat het gelezen en uitgegeven wordt door volksverraders

Laatst gewijzigd door Mosasaurus : 19 februari 2006 om 21:11.
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2006, 21:13   #5
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Beste Thai, wie is de vijand ? Kunnen we hem/haar een of ander merkteken op zijn/haar jas laten spelden zodat we ze tijdig kunnen arresteren en/of deporteren ?
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2006, 21:13   #6
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Beste Thai, wie is de vijand ? Kunnen we hem/haar een of ander merkteken op zijn/haar jas laten spelden zodat we ze tijdig kunnen arresteren en/of deporteren ?
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2006, 21:14   #7
Smurfje
Gouverneur

Smurfje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus Bekijk bericht
omsat het gelzen en uitgegeven wordt door volksverraders
Wikipedia,

SS:
Een apart onderdeel van de SS, Theodor Eicke's Totenkopf Verbaende, was verantwoordelijk voor de militaire bewaking van de concentratiekampen. In die concentratiekampen werden miljoenen mensen, waaronder joden, zigeuners, diverse andere minderheden en tegenstanders van het nazi-regime stelselmatig uitgebuit, ondervoed en, in de vernietigingskampen, meestal uiteindelijk door vergassing vermoord.

Deng:
Deng is een maandblad dat vanaf april 2003 uitgegeven wordt in Antwerpen, met Danny Ilegems als verantwoordelijke uitgever.
De roots van dit tijdschrift (d.w.z. een groot deel van de redactie en de sponsors) gaan terug op het MaoMagazine dat enige tijd voordien ter ziele ging.
In tegenstelling tot MaoMagazine is Deng een betalend tijdschrift, dat gewoon in de dagbladhandel te verkrijgen is.
Oud 19 februari 2006, 21:19   #8
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus Bekijk bericht
omdat het gelezen en uitgegeven wordt door volksverraders
Volksverraders zijn wij die, als de lagere klasse begint te roepen en te schreeuwen, niet direct geld naar hen begint te storten ... maar hen vragen van er iets voor te doen, dat is pas echt volksverraad ...
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2006, 23:50   #9
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

laten we die linksen gauw oppakken en in de gevangenis steken voor we hier toestanden krijgen zoals 60 jaar geleden.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2006, 11:47   #10
Thai
Burger

Standaard Extreem links is de vijand !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Oud 20 februari 2006, 12:08   #11
Thai
Burger

Standaard Extreem links is de vijand !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Je probeerd het in het belachelijke te trekken, he ...

Toen ik een paar jaar geleden op het politie kantoor moest zijn om voor de zoveelste keer een afschrift te laten zien van mijn telefoon rekening om aan te tonen dat ik reeds enkele dagen eerder het grof vuil had gebeld omwille van dat stort dat aan mijn poort lag, was ik uiteraard al verontwaardigd.
Kwestie dat ik het al 2maal goed in 't oog had gehouden en dus met zekerheid wist dat het van die illegalen in nummer 15 kwam ... alweer. Ik bel de politie, ze komen 3 dagen later en wat doen ze ze besluiten om de klacht tegen mij te keren, daar het voor mijn poort ligt. De illegalen worden met rust gelaten.

Op zich al heel degoutant, maar toen kwam er een oud madammeke binnen ... huilend!
Ze was voor de vijfde keer in 3 jaar tijd overvallen op klaarlichte dag en uiteraard door nen vreemdeling.

Dus ja, ik zou graag hebben dat de mensen die de wet saboteren door de vreemdelingen steeds weer te verdedigen, waardoor dat oude vrouwtje voor de zoveelste maal brutaal werd overvallen, worden gearresteerd. Heel letterlijk. De verantwoordelijke rechters, politiecommisarissen, politieke leiders dienen wat mij betreft op dezelfde manier worden behandeld als oorlogsmisdadigers na WOII. Ze plegen landverraad.

De wet in ons land wordt niet ten gronde toegepast. Dat is een strafbaar feit. Daar moet tegen opgetreden worden.

Of wil je me beweren dat je het goed vind wat dat oud vrouwke is overkomen. Ga je haar beschermen of de overvallers ?

Of ben je gewoon te laf om het verband te zien ?

Laatst gewijzigd door Thai : 20 februari 2006 om 12:11.
Oud 20 februari 2006, 12:22   #12
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat is mij de laatste tijd ook meer en meer aan het opvallen, ik ben duidelijk dus niet de enige die er ook zo over denkt.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2006, 12:26   #13
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Lees alles nog eens rustig opnieuw, en ge zult zien. ...

Vroeger was er iets als Signaal, bv, een propagandaboeksken van den duits (met overigens schoon kleurenfoto's in ... ) het glossy magazine van de jaren 40 maar dan met allemaal nogal gekleurde berichtgeving, over de vernieteging van den vijand aan het oostfront, op de atlantische oceaan enz...

De heldendaden van de luftwaffe enz... (ik heb ooit een volledige reeks die prachtig ingebonden was kunnen inkijken... schoon historisch materiaal, ... )

Bind uw Dings dus maar schoon in, en stopt ze goe weg, en binnen 50 jaar kunt ge da dan voor grof geld verkopen aan would be marxisten.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2006, 12:32   #14
Thai
Burger

Standaard extreem rechts - extreem links

Citaat:

Deng is geen SS-blad.
Het gaat me hierom.

Voor WOII was de meerderheid voor extreem rechts, wat uiteraard toen zo niet werd genoemd en was het SS blad razend populair.
Na WOII is iedereen gaan beseffen hoe gevaarlijk het extreem rechtse gedachten patroon is.

Momenteel zitten we met extreem linkse stromingen in ons land die evenveel schade aan het verichten zijn als extreem rechts 60 jaar geleden. Vandaar dat nu slecht weinigen het beseffen.

Deng is een extreem links blad.

Als je nu een SS blad zou lezen wordt je (terecht) bestempeld als extreem rechts en dus een gevaar voor de maatschappij.
Mijn stelling is dat mensen die extreem linkse bladjes lezen evengoed een gevaar vormen voor het voort bestaan van onze samenleving.
Maar daar zijn we niet aangewend, daar wordt nauwelijks over gesproken.

Heel het moslim verhaal is nog lang niet afgelopen. We gaan daar nog serieus mee afzien.
Waarom ? 2 redenen:
1. de frustraties van een enorme bevolkingsgroep die 600 jaar aan een stuk door hun leiders achterlijk zijn gehouden en nu tegen ons worden opgehitst.
2. de lafheid van extreem links in ons land, waardoor er nauwelijks tegenin gegaan wordt en onze belangen te weinig of vaak zelfs niet worden verdedigd.

Mijn intentie van dit onderwerp is om er voor te zorgen dat we eens praten over landverraad i.p.v. van racisme. (juist gespeld nu?)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be