![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Mits deze topic werd verwijderd zo bemerk ik ...plaats ik het gewoonweg terug + nodige documentatie.
TOP managers en beleids mensen in het Antwerpse nemen het toch niet zo nauw met vriendelijkheid en mens WAARDE dus ik ook ni meer voor sommige . Andere webmasters en politieke forums zijn ze socialer dan hierzo. Dit stuurde ik per email naar sociale wetgevings diensten te Antwerpen zodat men in Brussel weet hoe NON sociaal Antwerpse sociaal diensten/interims/buurtcentra zijn . Typisch voor Antwerpen maar niet typisch voor bvb oost/west vlaanderen of Brussel zelf en andere Antwerpse deelgemeentes . Sommige managers en webmasters of beleids mensen mogen toch eens leren onvriendelijk zijn tgo ECHTE criminelen en sociaal zieke mensen dan jonge nieuwe mannen te pesten die bij gezinnen werkt zoals ik . En als ik pissig lijk dan heeft men het zo gemaakt ![]() Beste, als nieuwe man mocht ik mijn poets posten zelfstandig afbellen en werd ik geweigerd bij Randstad interim(s) waar geen poetsmannnen werken en andere interims . Deze discriminatie werd niet enkel door randstad gepleegd maar ook nog door vedior interim. Als ex-verzorgende is deze problematiek me niet vreemd, voordien deed ik ook 5 jaar pwa cheques en had ik ooit men vrijstelling. Artikel 2 staat duidenlijk dat men 1 week op voorhand werknemers / gebruikers dienen te melden dat werknemer zijn contract ten einde is of werk beïndigd hetgeen niet gebeurde. Deze discriminatie melde ik ook bij dhr. burgemeester van Deurne die mijn gegevens bezit. Gezien ik bij een voedseldienst ben in de nerviërsstraat daar ik in armoede ( moet ) leven ben ik tesamen met mijn diensten cheques gebruikers niet tevreden over de communicatie dat sommige interims naleven , uitsluitingen en vooral pesterijen . Zelf ben ik een persoon die graag werkt en de kans niet krijgt in Antwerpen ten nadele van diensten cheque gebruikers . Vedior luisterde van begin afaan niet naar mijn hulpvraag als werknemer; al jaren werk ik bij mensen thuis men bekeek me raar & gaf me een aanbieding om in een parochie (romulus) in Deurne te werken "los" van de diensten cheques contract . Kan u mij verdere informatie bieden over deze inbreuken tgo sociale wetgeving en mijn persoon; waar en bij welke arbeids rechtbank ik terrecht kan . Daar dit het derde interim bureau is waar ik me op korte tijd mocht inschrijven wou ik absoluut meer informatie rond wetgeving/hulp daar ik dit als werknemer niet zo maar kan negeren. Bij mijn weten zijn er meerdere interims die nieuwe mannen of huismannen/poetsmannen...niet aanvaarden of gewoon buiten pesten; één der redenen waarom ik klacht indiende bij politie zodat men cheques werden aangenomen. Met hoop op informatieve hulp en eventuele adressen dank ik u bij voorbaat ; dhr.D.Van Eycke ANNO " 2006" GEEN kinderverzorgers te vinden in bepaalde ANTWERPSE gemeentes. Geen kleuterleiders . Geen animators . Geen poetsmannnen. Geen verzorgers . Geen begeleiders . Geen opvoeders . Geen bejaarden verzorgers en dit omdat ze "man" zijn of 1 "grote mond" hebben mensen mensen mensen toch leer eerst eens allemaal naar jezelf kijken in plaats van te wijzen en tekorten te kweken of mensen weg te pesten. ...zijn er nog mensen die zich niet begrepen voelen met pwa cheques of diensten cheques ? *Arbeiders worden tot crimineel gedoopt en krijgen woordjes in hun mond gelegd ONLINE bij bepaalde politieke forums . Laatst gewijzigd door duncan : 27 februari 2006 om 21:47. |
![]() |
![]() |