![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Weet er iemand toevallig hoe ik hier men privé berichtjes kan afzetten want deze website en sommige pesters hier hangen men voeten uit dermee .
Groetjes aan het modererend team en de allen hier online ![]() Jammer dat er soms posts & topics verdwijnen of per ongeluk verwijdert worden . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() http://forum.politics.be/profile.php?do=editoptions naar beneden scrollen en 'sta privéberichten toe' uitvinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Bedankt want ik vond het effie niet ...zalt morgen doen ofzo als ik zin heb .
Alvast bedankt voor de hulp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() lol woehahaha super ...moh 5 mil is veel zenne ...tuurlijk kan da maar euhmm dan ni voor mij alléén hoop ik ; heb ik den lotto nu eindelijk gewonnen cool
![]() Heb privé berichtjes even lings laten liggen zo men zegt...dus ni gelezen. 5 mil...van wat of voor ?! Ben benieuwt ; groeten Duncan den poetsman |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij is iets slimmer ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling