![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Oostenrijkers zakken voor eigen immigratietest
![]() Een groot deel van de Oostenrijkse bevolking zou niet slagen voor de test die het land wil voorleggen aan immigranten. Dat blijkt uit een recent onderzoek. Een derde van de Oostenrijkers zou problemen hebben om burger van zijn eigen land te worden. Uit een onderzoek blijkt dat dertig procent van de ondervraagden niet weet dat het parlement om de vier jaar verkozen wordt. Maar liefst veertig procent weet niet dat er 183 volksvertegenwoordigers in het parlement zetelen. Een derde van de Oostenrijkers is vergeten dat het land lid van de EU werd in 1995. Uit het onderzoek bleek dat net de inwoners die het minst over hun cultuur weten vinden dat Oostenrijk te veel buitenlanders telt. De immigratietest is een multiple choice-examen met drie antwoordmogelijkheden per vraag. Buitenlanders die de Oostenrijkse nationaliteit willen, moeten negen van de achttien vragen juist beantwoorden. Ze moeten bovendien tot 1.500 euro betalen. 30/03/06 13u20 HLN oepsla ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Snoepje : 30 maart 2006 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Daarstraks Ter Zake gezien. Hier ging over het soortgelijk examen dat men in Nederland wil invoeren.
Dat examen moet langs de telefoon afgelegd worden waarbij een computer de vragen stelt, stel je voor! En die DVD lijkt mij eerlijk gezegd ook niet veel soeps maar kom dat is slechts mijn eerste indruk en die is mogelijks fout. Bij wijze van proef stelde de reportagemakers een paar vragen van het examen aan een paar Nederlanders en die bakten er ook niks van. Zelfde scenario als bij Oostenrijk dus, vermoed ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() <<< Uit het onderzoek bleek dat net de inwoners die het minst over hun cultuur weten vinden dat Oostenrijk te veel buitenlanders telt. >>>
O wonder, o wonder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken mijn klassiekers en ben pro migratie stop. Krijg ik nu een koekje of moet ik de goelag in wegens hinderlijk voor de clichés ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee de ouwe. *zucht*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Oostenrijk is het hetzelfde liedje.Of dacht ge dat die mannen solidair zijn, met andere immigranten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De goelag : hoe minder er daarvan overblijft, hoe beter, dus misschien moest u er inderdaad maar eens heen, om de boel af te breken, wel te verstaan !! Ik wil u daarbij zelfs komen helpen. Zelfs al ben ik 'contra migratie stop'. Laatst gewijzigd door djimi : 31 maart 2006 om 01:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of ze allen voor immigratiestop zijn is weer wat anders hoe rijmt dit nu weer met je veroveringsscenario ? ps. dit en 't feit dat dat derde de nieuwe Oostenrijkers zou betreffen zijn weer twee stellingen waar je na uitvoerig nadenken toe bent gekomen maar me het niet kunt uitleggen en niet verder komt dan een : 'dat is algemeen geweten' Laatst gewijzigd door praha : 31 maart 2006 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() "verdeel en heers " strategie?We hadden beide gelijk:die nieuw-oostenrijkers zijn daar intussen al zo lang dat ze inderdaad een dagje ouder worden, maar ze zijn wel nog steeds niet slimmer geworden.Ze hebben ook allen kinderen gemaakt, en zijn al zeer talrijk dus.Desondanks blijven er nog steeds nieuwe vlagen immigranten het land binnenstromen, en dat word voor hun gevaarlijk, zoals ik reeds uitlegde...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(met alle respect uiteraard)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 31 maart 2006 om 01:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |