![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Antwerpse openbare ocmw's zijn NIET toegankelijk voor de gewone belg; men moet bijvoorbeeld budjet begeleiding krijgen alsge blank zijt .
Als ge een kleurke hebt helpen ze u DIREKT en moetge geen budjet begeleiding opvolgen rarara we zijn allemaal gelijk en 1 zekers jaja ik geloof er in deze diversiteits welvarende maatschapij niets van . Zen der ier nog die zich NIET welkom voelen door eigen volk en het niet kan vinden met bepaalde ocmw's of openbare instellingen zoals nen vdab ?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat ze bij den Ocmw eerst en vooral mensen helpen die nie goe vloms kunne - asgij na ies begost me oe toaltje te bebruike gelak as da g't ier gebruekt komde al een stukske varder denk ik. Een ander sisteem is oe geval wad arger moake - ne kennis van mai hod twie huize gekocht en de bank heet die huize twie kier oangesloage (zennen otto oek) veurts heet die mens 4 kindere (enzovoort..)
Die is giene makak, mor ne gewoene vlomse antwaarpeneir en dien zit na oep een schoen appartement - krijgt een stukske van zen uitkeringe (de zijn, die van zijn vraa en et kindergeld) den "overschot dient veur zan schulde af te betaele (binnen 300 joar attem zoe lank left) Komt de mense dus mor gien bloskes waismoake.. ge moet natuurlak probeire zelf oewe plan te trekke.. & surtou vriendelak blijve.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ocmw's daar moete zien met wat voor maatschapelijk-werker ge te maken krijgt en welke macht overheerst in zo een ocmw, verder hoe ge uzelf presenteert natuurlijk ... Ik zou u aanraden duncan dat ge een afspraak maakt met een sociale dienst van een caw en rustig uw situatie uitlegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerpen boven hé
![]()
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Neen geen blaasjes die ik JULLIE hier wijs maak ....telefoon nummer nodig van advocate die tegen goede woning moest zeveren zodat ik mijn RECHT kon opnemen ( hetgeen ik NOG steeds niet heb) .
Neen ik schrijf perfect nederlands maar vertik het zoals die rijke politieke kostuums ook veel vertikken en vergeten. En neen geen gezever ik draag meerdere diploms om 1 van men vorige liefjes IS maatschappenlijk assistente ...en NEE ik ben ni den enigen die mé Antwerpse wijven administratief botst. Bdankt veur a niet sociaal lijkend en niet begrijpende ...oordelende reactie ; beter had geweest dat u mij bekeek als iemand zonder strafblad hetgeen zo is en ik behaalde meerdere goeie scores tijdens men sollicitaties en sollicitatie diensten MAAR toen was er nog niet ZOVEEL corruptie te Antwerpen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Die advocate( G.Lambrechts) werkte gratis voor mij en werd door de staat vergoed ...erg hé !
Zal maar zwijgen over vdab zekers waar ik 12 klachten heb lopen en steeds gelijk kreeg hmmm ocmWA??? wie ....NIKS openbaar / sociaal maatschappenlijk ja noegga ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 6 april 2006 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ik denk da ze oept ocmw ni kunne lezen en schrijven NET zoals de vele Antwerpse stads diensten die tegenwoordig veel op tv komen .
LOL ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Eén van Uw vorige liefjes ? & ge kreeg er ook al geen gelijk van ?
Die was behalve een vrouw nog een kleurlinge zeker ?
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wow den deze trekt grote oogjes CAW is christelijk ...ben al van plan om te veranderen van ziekte verzekering zelfs uit te schrijven ...WA kunnen DIE nog doen ...is ni enkel vdab waar ik 12 klachten heb lopen zenne ook zo'n dienst dicrimineert, de lijn, nmbs , andere privé en openbare diensten ...ect . Was ooit 5 jaar lid van het DURE caw en zelfs van plan om mijne vakbond abvv goeiendag te zeggen ...kost TE veel dermee, ze doen daar toch niets dus beter hulpkas gaan waar het gratis is . Der valt niks rustig uit te leggen ...steeds hetzelfde gezeik ...ocharme meneer ja ge hebt gelijk en 1 week later ist tjah sorry ge moet papierkes hemme van het ocmw . Ocmw is NOG erger en ONtoegangkelijk voor den blanken belg gezien dat het gerunt wordt door rijke show bollen mé grote smoel gelijk ik . Niks van ze volgen hun EIGEN wetten NIET op & ALLE diensten zouden DAGENLIJKS door ALLE Antwerpenaars aangeklaagd mogen worden ![]() CAW LOL hahahaha solliciteerde ik meerdere malen per jaar ooit en men zei me STEEDS eerst bij ons inschrijven dan helpen we u jaja tzen corrupte wezens zelfs geen mensen zijn het Brrrr. Presenteren lol ik zen EX-verzorgende en kom steeds net over maar behalve dan in bepaalde Antwerpse regionen inderdaad hangt af WELKE maatschappenlijk assistent(e) ge al dan niet krijgt . Ik heb het recht ; vele diensten geven me daarin gelijk zelfs vroeger ocmw zelf maar sinds dat den € der is telt EIGEN VOLK ni meer mee vooral als't blank is . Frankrijk mag gerust dichterbij komen vindt ik zo amai . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Nog raad iemand ...kan ik als EX - sociaal werkende mijnen smoel open gooien gelijk die wijven in die sectoren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kreeg ik WEL gelijk van & zelfs op het gerecht ! ik ga graag om met kleur MAAR dan wel het BEWUSTE sociale gekleurden ni die amateurs die amper iets lezen of luisteren naar nen andere. Tussen haakjes ik ben ni aléén der zijn ongeveer 2 miljioen zoals ik & stijgend..DAGENLIJKS . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() De zonnebank beste Duncan & araabs leren..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Maatschappelijke discussies
Antwerpse openbare ocmw's zijn NIET toegankelijk voor de gewone belg Antwaerpeu ...oh neej da rot stad waar ik zen opgegroeit Aaaaah jakkes khad beter op den buiten gebleven ( de polders/kalmthout...) maarja daar zijn de mensen even grof & dom ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheid van meningsuiting hé Duncan. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat het O.C.M.W. van Antwerpen goed werk levert
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() 2 miljoen ocmw klanten in Antwerpen ? Hoeveel inwoners zijn er dan wel ?
Alle gekheid op een stokje : we lezen hier uw klachten zonder te weten waarover het gaat. Ik weet & ik ken mensen met problemen die effectief door het OCMW geholpen zijn, ik weet dat het dikwijls niet gemakkelijk is oa. omdat veel mensen die het OCMW nodig hebben inderdaad verward zijn en hun zaakjes niet in orde hebben. bovendien heeft het OCMW (terecht) niet liever dan dat men zelfredzaam genoeg is om zelf je problemen op te lossen. In principe is het OCMW er voor sukkelaars en losers, er zijn ongelukkig genoeg ook mensen die niet onder die definitie vallen en zich als dusdanig willen voordoen omdat dat hen een profijtelijke zaak lijkt te zijn. Ik werk als vrijwilliger soms mee met autisten : dat zijn mensen die volgens jou allicht de hemel op aarde gevonden hebben : een mooi onderkomen, hun eten altijd op tijd op tafel en zo nu en dan een toeristisch uitstapje, een fuifje en bezigheidsbegeleiding. Wel die mensen zouden niet liever hebben dan al die goede zorgen en begeleiding te mogen kunnen missen...
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 miljioen gelijk mij / zoals mij = ARMEN & stijgende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heeft Duncan wel een punt hoor,16% van de Belgen zijn arm of in de buurt
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het ocmw moet alle mensen helpen zonder onderscheidt. Dwz zowel witte als bruine mensen. Indien er appelblauwzeegroene mensen waren dan die ook.
Nergens staat er bovendien in de wet dat het ocmw mensen die gebeurlijk wat minder goed om kunnen met vrouwen niet moet helpen. Ook wie eventueel onbeleefd is moet geholpen worden. Maatschappelijke assistenten die daar niet tegen kunnen moeten maar gaan doppen dan.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 april 2006 om 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Op de wereld : minstens 2 miljard Duncan, zonder OCMW...
Neem de teletijdmachine van prof. Barrabas en flits U terug naar de oude belgen.. tot de komst van Julius Cesar leefden die van de krijg...