![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor degenen die de onderliggende bedoeling van AEL nog steeds niet begrepen hebben, lees eens hun islamitische en nationale ideologie
op: http://www.arabeuropean.org/nederlands/ideologie.html Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en maar "kakken" op het Vlaams Blok!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Van die vuiligheid hoorde toch niet maar. Of zijn allemaal op vakantie naar hun land met ONS geld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bullshit, de Islam heeft zich snel verbreid door verovering en oorlog. Citaat:
Citaat:
Van mij mogen ze heel dat clubje tot hondebrokken verwerken! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Elle aangezien het niet over een probleem van Neder Over Heembeek gaat zou ik U willen vragen om geen commentaar te willen geven.
![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf me gewoon afvragen of een clubje autochtonen dat met zulke nazi-ideeën open en bloot voor de pinnen komt niet stante pede zou verboden worden!
Alles kan als het maar bruin ziet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Als die randdebiel dan toch de Arabische identiteit wil beschermen, dat hij dan eens begint met de situatie in de Arabische landen te verbeteren en daarnaar terug te keren. Daar hebben ze volledig het recht om hun eigen te zijn.
Citaat:
En hun cultuur mogen ze beleven binnen de grenzen van de wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Oei Elle, ben ik uw schatje niet meer ???
![]() Oke ik beken, het was een flauw grapje. Een koekje van eigen deeg. Maar ik vond uw reactie, die inhoudelijke op hetzelfde neerkwam in een ander forum, een beetje belachelijk en wou dat met ook een gelijkaardige reactie in de verf zetten. En ik denk dat ik er wel in geslaagd ben om mijn punt duidelijk te maken. Gezien uw reactie.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Inhoudelijk kwamen ze niet echt op hetzelfde neer. De andere posting toonde hoe debiel de meeste VB'ers kunnen doen over HUN geld, HUN land en HUN ditte/datte. En hier ging het over hoe de meeste VB'ers zo ongelofelijk kunnen veralgemenen (de meeste mensen veralgemenen nu eenmaal). En als ik nu MIJN punt zo op deze manier (oké, ik geef toe, er zijn betere...) wil duidelijk maken. Tja, mijn beste, dan doe ik dat. HAVE A PROBLEM WITH THAT????? ![]() ![]() xx
![]() |
![]() |
#13 |
Burgemeester
|
![]() Hola hola, cool down baby. 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Tuurlijk mijn liefste ben je vrij om te reageren op wat je wil. Zelfs al is het met niet ter zake doende reacties zoals zeggen dat iemand maar moet zwijgen omdat hij niet in die betreffende stad werkt. Daar heb je groot gelijk in.
Maar als ik vind dat zulke reacties de debattten niet ten goede komen en dat eigenlijk daardoor alleen maar shit word geproduceerd op deze site is het ook mijn goed recht om daar dan weer op te reageren door nog meer shit te plaatsen. Het enige wat wij nu aan het bewijzen zijn trouwens is dat we instaat zijn te discuteren over een hoopje shit. Zo dadelijk beeld ik mij nog in dat ik Jan Hoet ben. ![]() Enfin, ik spoel mijn toilet nu door en wat mij betreft is het afgelopen met de shit. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |