Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2003, 10:58   #1
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Voor degenen die de onderliggende bedoeling van AEL nog steeds niet begrepen hebben, lees eens hun islamitische en nationale ideologie
op: http://www.arabeuropean.org/nederlands/ideologie.html

Citaat:
Een mens is in de eerste plaats bepaald door zijn overtuigingen; in de tweede plaats tot het volk waartoe hij of zij behoort. En tot slot is van invloed de plaats waaraan men om een of ander reden aan gehecht is, omdat men daar geboren of opgegroeid is of woont. De eerste cirkel is de belangrijkste. Dit betekent niet dat de andere geen betekenis hebben of mogen hebben. Als het gaat om de primaire doelgroep van de AEL, dan zijn wij [size=4]moslims en Arabieren[/size], uit diverse regio’s en plaatsen afkomstig
.

Citaat:
Een volk (natie) is een groep mensen die door gemeenschappelijke banden van taal, godsdienst, cultuur, bloed en gedeelde geschiedenis zich met elkaar verbonden voelen en als zodanig herkenbaar zijn.
Citaat:
Een natie van moslims, uitverkoren om de Goddelijke boodschap te ontvangen en verspreiden onder alle volkeren, en die samen in een Ummah bijeen te brengen. De openbaring van de Quraan al Kariem vond in het [size=5]Arabisch [/size]plaats. Moslim zijn betekent automatisch enig Arabisch leren, door de Quraan te memoriseren voor het dagelijkse gebed. De Islam heeft zich snel verbreid mede door de kracht van de expressieve Arabische taal. Het Arabisch is omgekeerd een grote cultuurtaal geworden dankzij de Islam. [size=4]De universele communicatietaal tussen de moslims kan geen andere zijn dan het Arabisch, de taal waarin de heilige Quraan is nedergedaald. Dat deze taal levende blijft, is een speciale islamitische verantwoordelijkheid van de Arabieren[/size]
.

Citaat:
Bevrijdend nationalisme streeft ernaar [size=4]een volk te mobiliseren, sociaal te verheffen, territoriaal bijeen te brengen [/size]en van vreemde overheersing te bevrijden.
Citaat:
Het Arabische nationalisme heeft een positieve rol gespeeld in het herontwaken van het Arabische volk, dat in een diepe lethargie was vervallen en politiek door anderen werd overheerst. Het speelt nog steeds een belangrijke rol in de strijd tegen de zionistische kolonisatie van Palestina. Deze ideologie geeft uitdrukking aan het nationale verlangen naar politieke en staatskundige [size=4]eenheid van het Arabische volk[/size]
Citaat:
De AEL zet zich in voor behoud van de [size=6]nationale identiteit [/size]van de [size=4]Arabische gemeenschap in Europa [/size]. De Arabische gemeenschap heeft het mensenrecht op de beleving van eigen taal en cultuur.
Citaat:
Daarom zet de AEL zich in voor herstel en behoud van de [size=6]nationale[/size], culturele [size=4]identiteit van de Arabische jongeren[/size]. Door hen een [size=4]duidelijk nationaal kader [/size]te bieden wordt innerlijke zekerheid van toebehoren geboden.
Citaat:
De Islam kan, gezien het natuurlijke gegeven van naties, niet anders dan positief staan tegenover nationalisme; maar wel een nationalisme dat bevrijdend is en niet onderdrukkend, gelovig en [size=5]niet seculier en dat uiteindelijk dienstbaar is aan de Ummah. Het nationalisme van de AEL is daarom islamitisch.[/size]
----------------

en maar "kakken" op het Vlaams Blok!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 11:02   #2
damawallaby
Lokaal Raadslid

Standaard

Van die vuiligheid hoorde toch niet maar. Of zijn allemaal op vakantie naar hun land met ONS geld?
damawallaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 11:20   #3
Elle
Provinciaal Statenlid

Elle's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Elle
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damawallaby
Van die vuiligheid hoorde toch niet maar. Of zijn allemaal op vakantie naar hun land met ONS geld?
Oooooooooh puhleaseeeeeee! Hoe is da nu mogelijk? Zo onmiddellijk die bende debielen zien als '�*lle' mensen met vreemde roots.... Het is toch niet omdat jij STOM bent, dat ik alle VB'ers voor achterlijke dwazerikken ga uitmaken!....[size=1]alhoewel...... [/size]
Oud 1 augustus 2003, 12:24   #4
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Leviathan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een natie van moslims, uitverkoren om de Goddelijke boodschap te ontvangen en verspreiden onder alle volkeren, en die samen in een Ummah bijeen te brengen.
En dan beschuldigen ze het Westen van imperialisme!

Citaat:
De Islam heeft zich snel verbreid mede door de kracht van de expressieve Arabische taal.
.

Bullshit, de Islam heeft zich snel verbreid door verovering en oorlog.

Citaat:
Bevrijdend nationalisme streeft ernaar [size=4]een volk te mobiliseren, sociaal te verheffen, territoriaal bijeen te brengen [/size]en van vreemde overheersing te bevrijden.
In Duitsland in de jaren '30 hadden ze er één die ook zo dacht.

Citaat:
De Islam kan, gezien het natuurlijke gegeven van naties, niet anders dan positief staan tegenover nationalisme; maar wel een nationalisme dat bevrijdend is en niet onderdrukkend, gelovig en [size=6]niet seculier en dat uiteindelijk dienstbaar is aan de Ummah. Het nationalisme van de AEL is daarom islamitisch.[/size]
Niet-onderdrukkend en niet-seculier, dat zijn twee dingen die niet samengaan.

Van mij mogen ze heel dat clubje tot hondebrokken verwerken!
Leviathan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 12:26   #5
Kempen
Gouverneur

Standaard

Elle aangezien het niet over een probleem van Neder Over Heembeek gaat zou ik U willen vragen om geen commentaar te willen geven.

Zelfkennis is het begin van de wijsheid.

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Kempen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 13:12   #6
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik blijf me gewoon afvragen of een clubje autochtonen dat met zulke nazi-ideeën open en bloot voor de pinnen komt niet stante pede zou verboden worden!

Alles kan als het maar bruin ziet?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 13:23   #7
Voltaire
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Ik blijf me gewoon afvragen of een clubje autochtonen dat met zulke nazi-ideeën open en bloot voor de pinnen komt niet stante pede zou verboden worden!

Zou al even onzinnig zijn als het verbieden van het Blok (of welke partij dan ook). Ik vind het eerder een voordeel dat ze nu zo open en bloot verkondigen waar ze voor staan, hoeven we niet elke partijtekst of elk interview uit te pluizen op zoek naar subtiele hints.
Voltaire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 13:49   #8
Elle
Provinciaal Statenlid

Elle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kempen
Elle aangezien het niet over een probleem van Neder Over Heembeek gaat zou ik U willen vragen om geen commentaar te willen geven.

Zeg pipo, back off!!!!
Oud 1 augustus 2003, 13:50   #9
Patrick F
Burger

Standaard

Als die randdebiel dan toch de Arabische identiteit wil beschermen, dat hij dan eens begint met de situatie in de Arabische landen te verbeteren en daarnaar terug te keren. Daar hebben ze volledig het recht om hun eigen te zijn.

Citaat:
De Arabische gemeenschap heeft het mensenrecht op de beleving van eigen taal en cultuur.
Ze hebben het recht om als lid van een linguïstische minderheid in gemeenschap met andere leden van hun gemeenschap hun eigen taal te spreken, maar ze mogen niet vergeten, dat als ze hier willen blijven ze beter ook Nederlands leren.
En hun cultuur mogen ze beleven binnen de grenzen van de wet.
Patrick F is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 13:58   #10
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
][size=2]
Citaat:
Voor degenen die de onderliggende bedoeling van AEL nog steeds niet begrepen hebben, lees eens hun islamitische en nationale ideologie
op: http://www.arabeuropean.org/nederlands/ideologie.html

Citaat:
Een mens is in de eerste plaats bepaald door zijn overtuigingen; in de tweede plaats tot het volk waartoe hij of zij behoort. En tot slot is van invloed de plaats waaraan men om een of ander reden aan gehecht is, omdat men daar geboren of opgegroeid is of woont. De eerste cirkel is de belangrijkste. Dit betekent niet dat de andere geen betekenis hebben of mogen hebben. Als het gaat om de primaire doelgroep van de AEL, dan zijn wij [size=9]moslims en Arabieren[/size], uit diverse regio’s en plaatsen afkomstig
.

Citaat:
Een volk (natie) is een groep mensen die door gemeenschappelijke banden van taal, godsdienst, cultuur, bloed en gedeelde geschiedenis zich met elkaar verbonden voelen en als zodanig herkenbaar zijn.
Citaat:
Een natie van moslims, uitverkoren om de Goddelijke boodschap te ontvangen en verspreiden onder alle volkeren, en die samen in een Ummah bijeen te brengen. De openbaring van de Quraan al Kariem vond in het [size=2]Arabisch [/size]plaats. Moslim zijn betekent automatisch enig Arabisch leren, door de Quraan te memoriseren voor het dagelijkse gebed. De Islam heeft zich snel verbreid mede door de kracht van de expressieve Arabische taal. Het Arabisch is omgekeerd een grote cultuurtaal geworden dankzij de Islam. [size=2]De universele communicatietaal tussen de moslims kan geen andere zijn dan het Arabisch, de taal waarin de heilige Quraan is nedergedaald. Dat deze taal levende blijft, is een speciale islamitische verantwoordelijkheid van de Arabieren[/size]
.

Citaat:
Bevrijdend nationalisme streeft ernaar [size=2]een volk te mobiliseren, sociaal te verheffen, territoriaal bijeen te brengen [/size]en van vreemde overheersing te bevrijden.
Citaat:
Het Arabische nationalisme heeft een positieve rol gespeeld in het herontwaken van het Arabische volk, dat in een diepe lethargie was vervallen en politiek door anderen werd overheerst. Het speelt nog steeds een belangrijke rol in de strijd tegen de zionistische kolonisatie van Palestina. Deze ideologie geeft uitdrukking aan het nationale verlangen naar politieke en staatskundige [size=2]eenheid van het Arabische volk[/size]
Citaat:
De AEL zet zich in voor behoud van de [size=2]nationale identiteit [/size]van de [size=2]Arabische gemeenschap in Europa [/size]. De Arabische gemeenschap heeft het mensenrecht op de beleving van eigen taal en cultuur.
Citaat:
Daarom zet de AEL zich in voor herstel en behoud van de [size=2]nationale[/size], culturele [size=2]identiteit van de Arabische jongeren[/size]. Door hen een [size=2]duidelijk nationaal kader [/size]te bieden wordt innerlijke zekerheid van toebehoren geboden.
Citaat:
De Islam kan, gezien het natuurlijke gegeven van naties, niet anders dan positief staan tegenover nationalisme; maar wel een nationalisme dat bevrijdend is en niet onderdrukkend, gelovig en [size=2]niet seculier en dat uiteindelijk dienstbaar is aan de Ummah. Het nationalisme van de AEL is daarom islamitisch.[/size]
----------------

't Doet me geweldig denken aan alle flamingantische zever die we al tientallen jaren horen...

[size=4][b]Gelukkig dat niet alle islamieten en niet alle Belgen zo denken en spreken!![/size] en dat de AEL niet meer dan wind is , is duidelijk gebleken uit de verkiezingsrezultaten van RESIST..

PS als je iets GROTER WIL, moet je niet tot size=18 gaan, size=14 is al [size=7]groot genoeg!![/size]
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 14:02   #11
Kempen
Gouverneur

Standaard

Oei Elle, ben ik uw schatje niet meer ???

Oke ik beken, het was een flauw grapje. Een koekje van eigen deeg.
Maar ik vond uw reactie, die inhoudelijke op hetzelfde neerkwam in een ander forum, een beetje belachelijk en wou dat met ook een gelijkaardige reactie in de verf zetten.

En ik denk dat ik er wel in geslaagd ben om mijn punt duidelijk te maken.
Gezien uw reactie.

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Oud 1 augustus 2003, 14:06   #12
Elle
Provinciaal Statenlid

Elle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oei Elle, ben ik uw schatje niet meer ???

Oke ik beken, het was een flauw grapje. Een koekje van eigen deeg.
Maar ik vond uw reactie, die inhoudelijke op hetzelfde neerkwam in een ander forum, een beetje belachelijk en wou dat met ook een gelijkaardige reactie in de verf zetten.

En ik denk dat ik er wel in geslaagd ben om mijn punt duidelijk te maken.
Gezien uw reactie.
Ach zo. Wel ja, inhoudelijk misschien geen degelijke postings. Maar als ik wil reageren op VB-shit, dan ben ik vrij om dat te doen, lieverd.
Inhoudelijk kwamen ze niet echt op hetzelfde neer. De andere posting toonde hoe debiel de meeste VB'ers kunnen doen over HUN geld, HUN land en HUN ditte/datte.
En hier ging het over hoe de meeste VB'ers zo ongelofelijk kunnen veralgemenen (de meeste mensen veralgemenen nu eenmaal).
En als ik nu MIJN punt zo op deze manier (oké, ik geef toe, er zijn betere...) wil duidelijk maken. Tja, mijn beste, dan doe ik dat.

HAVE A PROBLEM WITH THAT?????

xx
Oud 1 augustus 2003, 15:33   #13
KempensBoerke
Burgemeester

Standaard

Hola hola, cool down baby. 8)
KempensBoerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 15:34   #14
Kempen
Gouverneur

Standaard

Tuurlijk mijn liefste ben je vrij om te reageren op wat je wil. Zelfs al is het met niet ter zake doende reacties zoals zeggen dat iemand maar moet zwijgen omdat hij niet in die betreffende stad werkt. Daar heb je groot gelijk in.

Maar als ik vind dat zulke reacties de debattten niet ten goede komen en dat eigenlijk daardoor alleen maar shit word geproduceerd op deze site is het ook mijn goed recht om daar dan weer op te reageren door nog meer shit te plaatsen.

Het enige wat wij nu aan het bewijzen zijn trouwens is dat we instaat zijn te discuteren over een hoopje shit. Zo dadelijk beeld ik mij nog in dat ik Jan Hoet ben.

Enfin, ik spoel mijn toilet nu door en wat mij betreft is het afgelopen met de shit.

Vlaanderen onafhankelijk
Oud 1 augustus 2003, 16:05   #15
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Ik blijf me gewoon afvragen of een clubje autochtonen dat met zulke nazi-ideeën open en bloot voor de pinnen komt niet stande pede zou verboden worden!

Circe,
Nazi-ideëen waren wel iets anders! Dit is gewoon nationalistisch en religieus gewauwel. Een reeks vlaamsnationalisten doen even enggeestig, de kerk deed dat vroeger ook.
Aan de andere kant zou het verbieden van d�*t clubje een direct excuus zijn om enkele andere clubjes direct te verbieden!
Misschien wel een idee, maar als je daarmee begint, waar eindig je dan?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 16:49   #16
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick F
Als die randdebiel dan toch de Arabische identiteit wil beschermen, dat hij dan eens begint met de situatie in de Arabische landen te verbeteren en daarnaar terug te keren. Daar hebben ze volledig het recht om hun eigen te zijn.

Citaat:
De Arabische gemeenschap heeft het mensenrecht op de beleving van eigen taal en cultuur.
Ze hebben het recht om als lid van een linguïstische minderheid in gemeenschap met andere leden van hun gemeenschap hun eigen taal te spreken, maar ze mogen niet vergeten, dat als ze hier willen blijven ze beter ook Nederlands leren.
En hun cultuur mogen ze beleven binnen de grenzen van de wet.
Zeer juist. Zolang België wordt geregeerd door zo'n bende linkse pummels die de menselijke identiteit blijven verengen tot "mijn identiteit is wat ik verwezenlijkt heb", zullen we als maar meer van die abou Jahjah-typen van verschillende culturele achtergronden in dit land krijgen totdat uiteindelijk van onze post-moderne westerse cultuur niks meer overblijft.
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 21:45   #17
Elle
Provinciaal Statenlid

Elle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KempensBoerke
Hola hola, cool down baby. 8)
Kan niet, als ik 'KempensBoerke' zie staan dan gaat mijn hartje sneller slaan honey.....

xxxx
Oud 1 augustus 2003, 21:46   #18
Elle
Provinciaal Statenlid

Elle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk mijn liefste ben je vrij om te reageren op wat je wil. Zelfs al is het met niet ter zake doende reacties zoals zeggen dat iemand maar moet zwijgen omdat hij niet in die betreffende stad werkt. Daar heb je groot gelijk in.

Maar als ik vind dat zulke reacties de debattten niet ten goede komen en dat eigenlijk daardoor alleen maar shit word geproduceerd op deze site is het ook mijn goed recht om daar dan weer op te reageren door nog meer shit te plaatsen.

Het enige wat wij nu aan het bewijzen zijn trouwens is dat we instaat zijn te discuteren over een hoopje shit. Zo dadelijk beeld ik mij nog in dat ik Jan Hoet ben.

Enfin, ik spoel mijn toilet nu door en wat mij betreft is het afgelopen met de shit.
It's a deal....no more shit! Ik beloof het op mijn communiezieltje!

xxxx
Oud 1 augustus 2003, 21:48   #19
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Ik zie geen verschil tussen extreem-rechts Arabisch nationalisme en extreem-rechts Vlaams-nationalisme!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2003, 22:31   #20
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Ik zie geen verschil tussen extreem-rechts Arabisch nationalisme en extreem-rechts Vlaams-nationalisme!
Toch wel: de ene stoelen op onze eigen wortels en cultuur; de andere stoelen op een vreemde cultuur.
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be