![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() een dag in het leven van een ambulancier :/
http://washington-report.org/archive...6/0604026.html Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of, wat men hier niet graag hoort, en wat wij 'niet moeten weten'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik kan me de reacties van de rechtse leeghoofden al voorstellen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Het schijnt zelfs de enige aanwijzing te zijn voor de imams die de lijken van de slachtoffers overal ter wereld moeten begraven om uit te vissen wie de zelfmoordenaar was tussen alle doden. Alles, uitgezonderd het hoofd, is de lucht in gegaan.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Duidelijk een geval van accute Pelgrimforeveritis.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorlog is gruwelijk.
En als je als militair het verschil niet ziet tussen een onschuldige burger en een binnenkruipende zelfmoordtoerist, omdat onze vriendelijke toekomstig ontploffende palestijn dan nog moeite doet om er uit te zien als onschulfige burger, dan verbaast het me niks, dit soort van onmenselijke taferelen. Wie weet was die soldaat zijn jongste zoontje ontploft bij de vorige zelfdetonerende Palestijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() De reacties van de linkse "ubermenschen" zijn des te ergerlijker.
Laatst gewijzigd door Sinistra : 22 april 2006 om 02:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En militairen hebben toch een bepaalde discipline en bepaalde regels waar ze zich aan moeten houden volgens mij. |
|
![]() |
![]() |