![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vandaag de opinie in HBvL
Citaat:
ja.... tempeest maar op mij en maak mij maar het zwart schaap in uw gal op medemensen.... wat ik hier altijd zegde... herinner u.... wij gaan met minder fortuynlijke medemensen moeten leren leven... en doen wat wij kunnen...om hen te helpen... doch niet enkel diaboliseren... en dan maar beweren dat men hier in het Noorden van het land dat probleem zelf zou kunnen oplossen... hier dan maar zelf een punt van maken waarmee men mensen met racistische neigingen mee paait... en beweert dat men het zal oplossen... maar ja.... ik ben maar een nuchter mee denkend burger... geen slogan schreeuwer...
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vraag is: welke is die? --> We kunnen onmogelijk alle terechte vluchtelingen opnemen, dat kunnen er 2 miljard zijn. --> We zijn wel verantwoordelijk voor onze eigen verrottingsstrategieën --> Levensbeschouwelijke en politieke recuperatie: daar wordt niemand beter van.
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het is dat sommigen ons willen doen geloven dat men in een regio, een voorschoot groot, dat wel kan oplossen... en daardoor draineren ze onnadenkende gewone mensen naar zich toe... halen ze succes... tijdelijk... tot men het niet verder aan werkt... en dan wordt het nog erger... praat van vooral een partij is schadelijker dan goed... omdat die partij denkt dat ze alles compromisloos kan veranderen... maar dat kan ze niet...
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Als iedereen de wetten corect toepast dan zouden er niet veel problemen zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Trouwens waarom maak je direkt die vergelijking met armen he
Omdat het Vlaams Belang misbruikt maakt van de onmacht en ellende van de armen door te zeggen dat de vreemdelingen de schuldige zijn moet ook niet direkt dat geloven , tenzij dat je ook zo kortzichtig zijt. Je weet nog niet met welke problemen de arme te maken hebben. zou je dat weten dan zou je ook al snel inzien dat de vreemdelingen niet de schuldige zijn van hun armoede! Laatst gewijzigd door sony : 10 mei 2006 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen zonder enige ervaring in de armoede beseffen het dikwijls niet
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 10 mei 2006 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom U het VB hier aanhaalt, is me niet erg duidelijk, maar kom... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mocht België nu eens heel plots zijn arbeidsmarkt compleet dereguleren, de sociale zekerheid afschaffen, de overheid efficiënter maken, de belastingen met negentig procent verminderen (goed haalbaar als het voorgaande uitgevoerd wordt), en de regels om een eigen zaak te starten enorm versoepelen, en dan de grenzen openzetten, d�*t zou een oplossing zijn.
De VS zijn destijds ook groot geworden door horden migranten die naar het land kwamen om een betere toekomst te zoeken.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eddy Wallie,niet Eddy Wally
![]()
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hoge kost van arbeid vernietigt nu massaal arbeidsplaatsen.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
In de VS zijn inkomstenbelastingen zelfs lange tijd ongrondwettelijk geweest.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
56% van de loonkost gaat niét naar de werknemer maar naar de staat. Je kan gerust zeggen dat meer dan de helft van de kosten van een rusthuis, bestaan uit belastingen op arbeid.
![]() |
![]() |