Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 13 mei 2006, 22:22   #1
Oeteke
Banneling
 
 
Oeteke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 317
Standaard Dader is niet alleen

In Vlaanderen lopen er nog meer mensen rond die ooit last hebben gehad met marokkanen, en die daardoor wraak willen nemen.

Als je als jonge tiener wordt bedreigd en wordt beroofd, dan kan het zijn dat je aan wraak denkt. Misschien niet op dat moment zelf, maar later eventueel.

Dit is zeer logisch.
Wat het VB daar dan mee te maken heeft vraag ik mij nu toch wel af.
Het is de schuld van die Marokkanen die die mensen geript of geslagen hebben, die voor zulke situaties zorgen, en niet de politiek.

Ik ben zelf ook al enkele keren beroofd geweest door marokkanen ("vrienden" die ik dan nog kende)
Ze hebben me zelfs 's nachts opgebeld met dreigtaal, en ik wist niet eens hoe ze aan mijn nummer kwamen.
Dat doen wel iets als ge 15 jaar bent en ge krijgt zoiets. Dat zet u tot nadenken over wat ge daartegen wilt doen.
Zelf wel veel met hen opgetrokken vroeger, totdat ze me dus die zaken gelapt hebben.

Op een bepaald moment denkte dan ook van =
Hoe ga ik ze terugpakken??

In het geval van die gast was het blijkbaar zo erg, dat die gewoon MOEST DODEN, dwangmatig.

Dus ipv de schuld te geven aan het VB, geef de schuld aan AL DIE JONGE CRAPULEUZE MAROKKANEN DIE OP STRAAT, in het park, aan stations, ...rondhangen.
Zij zorgen voor zo'n creaties van mensen, niet de politiek.
TOen ik zulke zaken meemaakte, was ik CONTRA het VB.
Nu heb ik genoeg meegemaakt met die marokkanen, dat ik geen andere oplossing vind, aangezien de huidige politiekers dat crapuul enkel ophemelt.
In Mechelen, Antwerpen en andere Marokkanensteden zijn er nog honderden, zoniet duizenden die zulks meegemaakt hebben, en gelukkig voor onze generatie, van 18-28 jaar zal de politiek veranderen.
Want het is onze generatie die op het VB stemt, net omwille van dat misdragen van de marokkanen van dezelfde leeftijdscategorie.
Ik nodig jullie uit om in Mechelen aan de scholen en aan de stations te komen staan.
9/10 da de marokkanen u zullen tegenhouden, en vragen voor een sigaret.
EN DAN BEGINT DE MISERIE.

Ik zeg gewoon wat ik meegemaakt heb.
Oeteke is offline  
Oud 13 mei 2006, 22:54   #2
NapalmBenny.
Burger
 
Geregistreerd: 8 mei 2006
Berichten: 185
Standaard

idd, het geheel is niet meer dan een uit de hand gelopen kettingreactie, zoals men ooit al voorspelde, de bom zal ooit ontploffen, be is een tijdbom... ze moeten eerst eens in eigen zakken kijken, voordat men het vb beschuldigd, het vb is echt niet schuldig aan al die migrantenscholen, waar het zo misgaat. het vb is niet schuldig aan die migranten die de hele tijd dat station onveilig maken, maar diegeen die op die school zitten of op dat station rondlopen denken terecht gvd het zijn weer migranten.

Laatst gewijzigd door NapalmBenny. : 13 mei 2006 om 22:54.
NapalmBenny. is offline  
Oud 13 mei 2006, 22:57   #3
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

dus m.a.w. het VB parasiteert op de schijtluizenmentaliteit van de vlamingen.
Mitgard is offline  
Oud 13 mei 2006, 22:58   #4
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

Er zat wel geen enkele Marrokaan tussen zijn slachtoffers, zelfs geen man, de lafaard.
longhorn is offline  
Oud 13 mei 2006, 23:03   #5
NapalmBenny.
Burger
 
Geregistreerd: 8 mei 2006
Berichten: 185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Er zat wel geen enkele Marrokaan tussen zijn slachtoffers, zelfs geen man, de lafaard.
Geloof me ik denk dat hij goed zijn best deed, en zeker de kans niet zou laten liggen, moest die zich aangeboden hebben
NapalmBenny. is offline  
Oud 13 mei 2006, 23:04   #6
NapalmBenny.
Burger
 
Geregistreerd: 8 mei 2006
Berichten: 185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
dus m.a.w. het VB parasiteert op de schijtluizenmentaliteit van de vlamingen.
Mja, mogen we er dan op motten volgens u , binnenkort kristalnacht :
NapalmBenny. is offline  
Oud 13 mei 2006, 23:28   #7
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Ali wordt geslagen door een rasechte Vlaming op school en moet af en toe wat geld afgeven om niet nog eens met twee blauw ketten thuis te komen. Is het dan normaal dal Ali later een willekeurig blank iemand neerschiet verwijzend naar zijn jeugd? Ben ik als blank persoon verantwoordelijk voor de daden van alle blanken? Of ben ik als atheïst verantwoordelijk voor de daden van andere atheïsten? Of is Mohammed als moslim verantwoordelijk voor wat andere moslims wel eens mispeuteren? Keer op keer, NEE ! Als je je wilt wreken, doe het dan goed en viseer niemand die onschuldig is.
StevenNr1 is offline  
Oud 13 mei 2006, 23:38   #8
NapalmBenny.
Burger
 
Geregistreerd: 8 mei 2006
Berichten: 185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Ali wordt geslagen door een rasechte Vlaming op school en moet af en toe wat geld afgeven om niet nog eens met twee blauw ketten thuis te komen. Is het dan normaal dal Ali later een willekeurig blank iemand neerschiet verwijzend naar zijn jeugd? Ben ik als blank persoon verantwoordelijk voor de daden van alle blanken? Of ben ik als atheïst verantwoordelijk voor de daden van andere atheïsten? Of is Mohammed als moslim verantwoordelijk voor wat andere moslims wel eens mispeuteren? Keer op keer, NEE ! Als je je wilt wreken, doe het dan goed en viseer niemand die onschuldig is.
idd nee, maar hij heeft door die voorvallen leren haten, en ja die voorvallen gebeuren nu constant, elke dag is er wel iets op tv, van overval hier, geweldpleging daar, meestal gepleegd door immigranten, het doet de mensen nadenken hoor . En nee, daar heeft het vb geen schuld aan.
NapalmBenny. is offline  
Oud 13 mei 2006, 23:40   #9
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Het VB schepte wel een haat-milieu. Zij zijn het die al jaren generaliseren en stigmatiseren waardoor de hele allochtone gemeenschap gehaat kan worden.
StevenNr1 is offline  
Oud 13 mei 2006, 23:46   #10
NapalmBenny.
Burger
 
Geregistreerd: 8 mei 2006
Berichten: 185
Standaard

Men oordeelt aan de hand van wat men zelf constant ziet en ervaart hoor, niet omdat iemand zogezegd generaliseert. Dat haat-milieu heeft de migrantengemeenschap deels aan zichzelf te danken. De tv toont meer en beïnvloed meer dan het vb hoor , ramkraakje hier, probleemschooltje daar, geweldplegng hier..........

Laatst gewijzigd door NapalmBenny. : 13 mei 2006 om 23:49.
NapalmBenny. is offline  
Oud 13 mei 2006, 23:49   #11
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.391
Standaard

Mevrouw Van der Meersch was met haar "3 V's" op het VB-partijcongres anders wel duidelijk genoeg, hé.

Vooral toen haar middelvinger er aan te pas kwam.

U mag tien keer raden voor wie ze die middelvinger overhad.
djimi is nu online  
Oud 13 mei 2006, 23:50   #12
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Hokjesdenkers die trappen wel eens in de val van collectieve haat, andere mensen zoeken de andere gemeenschap op, zoeken misschien eens naar de soms achterliggende redenen, ... maar andere mensen gaan vooral niet iedereen die bruin ziet haten omdat ze eerder tien keer door iemand die bruin ziet, slecht behandeld zijn.

Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 13 mei 2006 om 23:50.
StevenNr1 is offline  
Oud 13 mei 2006, 23:50   #13
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Ali wordt geslagen door een rasechte Vlaming op school en moet af en toe wat geld afgeven om niet nog eens met twee blauw ketten thuis te komen. Is het dan normaal dal Ali later een willekeurig blank iemand neerschiet verwijzend naar zijn jeugd? Ben ik als blank persoon verantwoordelijk voor de daden van alle blanken? Of ben ik als atheïst verantwoordelijk voor de daden van andere atheïsten? Of is Mohammed als moslim verantwoordelijk voor wat andere moslims wel eens mispeuteren? Keer op keer, NEE ! Als je je wilt wreken, doe het dan goed en viseer niemand die onschuldig is.
Vlamingen heten normaal gezien niet Ali, Mohammad of Achmad. We leven nog steeds in Vlaanderen. Achmed en consoorten zijn dus vreemdelingen. Wil Ali in Vlaanderen leven dan zal hij zich moeten bewijzen.
Men moet eens leren af stappen van het recht op gelijke kansen en grijpen naar de plcht om kansen te grijpen. Overal, maar dan ook overal tref je het fenomeen aan dat de nieuweling zich moet bewijzen. Dat heeft niks met racisme of discriminatie te maken, wel met wantrouwen. En terecht.
__________________
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 13 mei 2006, 23:51   #14
NapalmBenny.
Burger
 
Geregistreerd: 8 mei 2006
Berichten: 185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
U mag tien keer raden voor wie ze die middelvinger overhad.
Terecht voor al die probleemallochtoonjongeren mss??? Ik steek mijn vinger er ook voor op hoor, en ben neit de enige. Moest ik in zo'n typische wijk wonen :O, middenvinger �* volonté.
NapalmBenny. is offline  
Oud 13 mei 2006, 23:53   #15
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Het zijn 2de/3de generatie jongeren, geen vreemdelingen en dan nog. Veel vreemdelingen bewijzen zich, of willen (eerder wilden soms) zich bewijzen maar worden dan weer afgerekend op wat enkele idioten uit 'hun gemeenschap' of met eenzelfde geloof of huidskleur doen.
StevenNr1 is offline  
Oud 13 mei 2006, 23:56   #16
NapalmBenny.
Burger
 
Geregistreerd: 8 mei 2006
Berichten: 185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Hokjesdenkers die trappen wel eens in de val van collectieve haat, andere mensen zoeken de andere gemeenschap op, zoeken misschien eens naar de soms achterliggende redenen, ... maar andere mensen gaan vooral niet iedereen die bruin ziet haten omdat ze eerder tien keer door iemand die bruin ziet, slecht behandeld zijn.
tien keer olalalalala , dan heb je nen serieuze gecreëerd hoor. De volgende keer zou al 2 keer nadenken, voor je nog zo iemand tegenkwam.

achterliggende redenen ja, idd gecreëerd door de huidige ontkennende politiek, niet door het vb, als je dan toch politieke partijen met de vinger wilt wijzen.
NapalmBenny. is offline  
Oud 13 mei 2006, 23:58   #17
NapalmBenny.
Burger
 
Geregistreerd: 8 mei 2006
Berichten: 185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Het zijn 2de/3de generatie jongeren, geen vreemdelingen en dan nog. Veel vreemdelingen bewijzen zich, of willen (eerder wilden soms) zich bewijzen maar worden dan weer afgerekend op wat enkele idioten uit 'hun gemeenschap' of met eenzelfde geloof of huidskleur doen.
mss wel, maar men ziet wel degelijk die idioten, men ervaart ze, ze halen de media, dat doet de mensen nadenken, dat zet aan tot "ik haat immigranten". heeft men echt geen vb voor nodig.
NapalmBenny. is offline  
Oud 13 mei 2006, 23:58   #18
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NapalmBenny. Bekijk bericht

Moest ik in zo'n typische wijk wonen :O, middenvinger �* volonté.
In welke wijk woont u dan wel ?
djimi is nu online  
Oud 13 mei 2006, 23:58   #19
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

De andere partijen willen inderdaad vaak de wortel van het probleem (vaak vnl. socio-economisch en maatschappelijke frustratie) niet zien of maar gedeeltelijk erkennen omdat ze er eigenlijk niets aan kunnen doen met hun neoliberaal beleid e.d.
Maar het is wel het VB dat stigmatiseert en het 'wij'-'zij'-gevoel het sterkst naar voor gebracht heeft.
StevenNr1 is offline  
Oud 14 mei 2006, 00:00   #20
NapalmBenny.
Burger
 
Geregistreerd: 8 mei 2006
Berichten: 185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
In welke wijk woont u dan wel ?
Geen, maar ik kan begrijppen als je in zo'n typische parijse wijk woont, dat ge met een mes naast uw bed slaapt . Je hoeft er zelf niet in te wonen hoor, maar het doet weer nadenken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
De andere partijen willen inderdaad vaak de wortel van het probleem (vaak vnl. socio-economisch en maatschappelijke frustratie) niet zien of maar gedeeltelijk erkennen omdat ze er eigenlijk niets aan kunnen doen met hun neoliberaal beleid e.d.
Maar het is wel het VB dat stigmatiseert en het 'wij'-'zij'-gevoel het sterkst naar voor gebracht heeft.
Dan hoeft men niet enkel het vb als schuldige aan te duiden, maar iedereen, en gebeurt dus duidelijk niet, de anderen hebben totaal geen neutraliteit in deze zaak, maar wijst zo hard met het vingertje en wilt er politieke munt uitslaan.

en nu bedje in :s

Laatst gewijzigd door NapalmBenny. : 14 mei 2006 om 00:03.
NapalmBenny. is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be