![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klassieke vraag. Uw advies graag!
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() naar de mond praten
er valt geld mee te verdienen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() ah nee, das met grootmoeders.
sorry, kan je niet helpen. ![]() of wel: nog es schieten! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() In de meeste gevallen overleef je ze.
Meestal helpt de regel dat je haar schouw niet mag zien vanuit je raam & dat je er zeker niet bij mag inwonen. wat ook al eens redelijk goed werkt is ze met je eigen moeder samen laten gaan shoppen, pateekes eten, naar de fitness gaan enz.. Ikzelf bracht er van mijn talloze zakenreizen er altijd een fles cognac voor mee, bij elk zondags bezoek kreeg ik in ruil steevast nen dobbelen Westmalle & we hebben na een moeilijk begin nooit geen ruzie meer gehad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik wil écht niet geband worden wegens oproepen tot geweld...
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() de hulp van zorro inroepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() wel busticket betalen, z'n paard ligt nml naar het schijnt tss de charcuterie in de carrefour, schandalig niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Is dat dan ook geen oproep tot geweld?
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() hangt er van af...een originele manier om haar kort te houden is er een minnaar voor vinden, één van uw wat oudere vrienden. Dit enkel in het geval dat haar man nog leeft natuurlijk, en ze niet gescheiden is. Dan hebt ge er een pressiemiddel op.
Ge kunt haar ook aan de drugs brengen, en haar leverancier worden.Dat is ook een machtspositie...Zulke zaken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je geld hebt kan je haar altijd naar Benidorm verschippen 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() best is volgens mij van bij de eerste bemoeienis meteen paal en perk stellen - ze dus duidelijk laten merken dat haar haring niet bakt en dat ze dus niets over u te zeggen heeft omdat ge toevallig net met haar dochter te doen hebt.
als die dochter dat niet van je pikt dat is het wel een hopeloze zaak denk ik - ze eist dan dat je niet enkel met haar maar ook met haar moeder getrouwd bent. best uit elkaar gaan in dat geval me dunkt en een vrouw zoeken waarvan ge de moeder er niet perse bij hoeft te nemen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 mei 2006 om 01:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Ik wil de pret hier niet bederven maar in mijn geval is schoonvader de *&#@*hole.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Djiezes : 17 mei 2006 om 08:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Geen last van, mijn schoonmoeder is braaf en ik ook...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mijn schoonmoeder heeft veel van Hyacint Bukket (Bouquet), je weet wel schone schijn. Ze is zo dom als het achterste van een varken, maar wil wel over alles haar zeg hebben. Gelukkig zie ik haar maar een paar maal per jaar, dat is dan met nieuwjaar en als we met de (kleine) familie gaan eten voor haar verjaardag en die van mijn schoonvader (ze verjaren in dezelfde maand). Zij komt zelden of nooit bij ons thuis en ik ga er slecht een maal per jaar naartoe. In het begin van ons huwelijk hebben zowel mijn vrouw als ik haar een paar keer goed op haar plaats gezet, sedertdien kijkt ze wel uit. Ik heb dan wel het geluk dat mijn vrouw ook niet met haar kan opschieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Langs je neus weg losse opmerkingen maken over wat ze met heksen deden in de middeleeuwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moet er worden gedaan met lastige schoonmoeders?
Koop haar een naaimachine. Dan kan ze 'stikken'.
![]() |