![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() het is mij opgevallen dat kingtiger, onze nieuwste aanwinst op dit forum, telkens weer zijn one-liners afsluit met de volgende emoticon 8).
normaal gezien zet je die emoticon als je via een excellente argumentatie een ander vastzet, je bent dan zogezegd 'cool'. Vandaar die zonnebril. maar vaak (om maar niet te moeten zeggen altijd!) is dit niet het geval bij de postings van kingtiger. Rest mij te vragen waarom hij dan in 99% van zijn postings die emoticon gebruikt? Zou hij denken dat hij in 99% van de tijd 'cool' uit de hoek komt? Ik denk het niet. Zo dom zal hij nu ook weer niet zijn. Waarom gebruikt hij dan deze emocticon? en zo hard schijnt de zon nu ook weer niet in de cyber-wereld. Volgens mij lijdt hij aan een neurotische ziekte waardoor hij enigzins timide karaktertrekken ontwikkeld heeft. hij is precies bang van zijn omgeving en wilt zich ertegen beschermen. Vandaar die donkere bril. Die bril werpt een barriere op waarachter Kingtiger zogezegd veiligheid en geborgenheid vindt. Ook de inhoud van zijn postings en zijn avatar staven mijn analyse: hij doet altijd heel stoer. Net zoals bij stoere kinderen op de speelplaats eigenlijk een zachtaardige doch onbegrepen karakter schuilgaat, net zozeer is dit het geval bij kingtiger. Vandaar mijn boodschap aan kingtiger: doe niet stoer en zet die zonnebril af. In feite ben jij een zoet, teder kind dat alleen maar vriendschappen wilt sluiten. En zo aanvaarden wij jou ook, je moet hier geen rollenspel komen spelen. Wees wie jij bent. Laat jouw zachte en menslievende kant zien. 8) Laatst gewijzigd door styllo_ben : 11 juni 2006 om 15:22. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Persoonlijke threads zijn niet toegestaan.
|
![]() |