![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Update 24/06/06
Graag hulp in het opvolgen: Vermoord; Ludo Hannes Patrick Mombaerts Robert de Craene Christel de Jonghe Een Nigeriaanse jongen in Molenbeek Glen Wijnants De Veiligheidsagent Schaarbeek 24/06/06 51 jarige man doodgeslagen door 6 allochtonen jongeren + A long hot summer and a black indian summer is awaiting us. Juni 2006 1) Ugine & Alz transport Genk 25 mei 2006 8o Kg cocaïne in container 2) 5/06/06 Drie overvallers van ! overval , gijzeling, marteling afpersing 3) 5/06/06 Anderlecht superette overvallen en gijzeling 4) 05/06/06 Brussel Mohammed K slaat Japanse toerist in coma aan de beurs 5) 03/05/06 Turnhout politie zoekt naar 4 verkrachters van “ vreemde origine” die minderjarige meisjes verkrachte. 6)Zwarte Burger aan tankstation ineen geslagen door man van Turkse origine 7) 13/06/06 Ait Oud Abdellah, verdachte van verdwijnen 7 en 10 jarig meisje te Luik spoorloos is hij ook de Dader? 8) 22/06/06 Dendermonde (sersblokken) veldslag uitgevochten door met[SIZE=3] [SIZE=2]met baseballknuppels, ijzeren staven en boksijzers uitgeruste meerderheid allochtonen op ongewapende autocthonen.[/SIZE][/SIZE] 9) 23/06/06 Sint Niklaas jonge allochtonen nemen met veel amok de Ster en de buslijnen er naar toe over. D e vakbonden van de lijn protesteerde. “De politiek in Sint-Niklaas negeert het probleem”. De pers reageerd niet meer sinds vorig jaar een reporter vd GVA ontslagen werd toen hij over de rellen berichte. 10) 24/06/06 51 jarige man doodgeslagen door 6 allochtonen jongeren te Antwerpen Vermeende agressie toegeschreven aan rassen haat die nadien fout geïnterpreteerd bleek. 1) Gang van Marokaanse familie in brand gestoken in de Vlaanders, bleek een Marokaans garagist of zwartwerker te zijn die niet betaald werd door de zonen van de ongelukkige. 2) Agressie van skinheads op Afrikaans slachtoffer, bleek collaterale menselijke schade te zijn door het tussen beide komen van het slachtoffer in een twist tussen drinkebroers. Laatst gewijzigd door humble : 24 juni 2006 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() stem vlaams belang voor betere zomers!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ik mis Armand Pien.
![]()
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() zoals ik al zei u één vogel maakt de zomer niet, iedere dag een klad criminaliteit kan Paars zelfs niet blijven ontkennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien moeten we maar niet zo flauw zijn?
Wij worden opgevoed op zwak te zijn tegenover geweld. Waardoor we ons niet kunnen verdedigen en assertief zijn. En daar speelt extreem rechts op in, niet om ons assertiever of sterker te maken natuurlijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() Bhairav
inderdaad het is een teken van maturiteit en inteligentie dat men zich aanpast aan nieuwe omstandigheden. Ik weiger zwak te zijn tegen geweld, van dit vreemde onopgevoed laf crapuul, zoals u. Ik weiger me over te geven aan het rechteloos geweld van wetteloze criminelen. Het is tijd dat we ons verdedigen, het VB roep op tegen een gerechtvaardigde wettelijke maar keiharde aanpak van de kern van de zaak, met bescherming van die het verdienen (eigen volk) en bestraffing, uitzetting van het uitschot. Hoe extreem links wilt dat we denken en handelen maakt u heel duidelijk, mijn moordenaar is mijn beste vriend. Hoe extreem rechts handelt weet ik niet ik weet enkel hoe het Vlaams Belang denkt. Dit bevestigd alleen de, lange onvolledige, lijst van agressie en moord gepleegd door die schatjes van allochtonen op die brutte autoctonen. Laatst gewijzigd door humble : 25 juni 2006 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Haha, ene keer ben ik gevaarlijk krapul en andere keer ben ik een salonanarchist. Wat zal het zijn?
![]() Het VB denkt ook alleen maar. Heeft geen ervaring, alleen inspiratie uit... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() Bhairav
Inderdaad; het VB denkt. Wat jij duidelijk nalaat. En ik noteer een lange maar onvolledige lijst van agressie en moord gepleegd door die schatjes van allochtonen op die brutte autochtonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ok. Vertrouw er maar op. Zien hoelang het gaat duren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Welke 5?
5 wat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() chipie, sla er geen acht op het is de moeite niet waard.
We hebben hier te maken met een product van linkse indoctrinatie, simpel van geest, niet kritisch, denkend in slogans maar wel onderlegt in het systematisch veranderen van onderwerp zodat ze van hekelen onderwerpen af geraken. In mijn studententijd was mijn grootste plezier met die mannen en vrouwen in discussie gaan. Het duurde nooit lang of ze veranderde van politieke kleur voor je ogen. ze werden dom gehouden en dom gemaakt door hun politieke secretarissen. Het is meermaals gebeurd dat ze met een vinger beweging van op afstand werden weggelokt door één van hun "politieke vormers " gewoonlijk schijtbroeken, die het beetje autoriteit dat ze hadden enkel dankte aan hun positie binnen de organisatie maar niet aan hun persoonlijkheid. Zoals te verwachten weigert politiek correct zijn verantwoordelijkheid te nemen zie de een lange maar onvolledige lijst van agressie en moord gepleegd door die schatjes van allochtonen op die brute autochtonen. Laatst gewijzigd door humble : 25 juni 2006 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik word door geen enkele politieke stroming beinvloed. Ik heb nog nooit lessen politiek gehad op school. Thuis praten wij nooit over politiek. Het is gewoon mijn mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een politieke Parcifal. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burgemeester
|
![]() Één xxxxxxx maakt de zomer niet
Update 26/06/06 26.06.2006 14.59u - Brussel Het was maar een titel op een binnenbladzijde, in het regionale katern van Het Laatste Nieuws: “Tiener weigert gsm af te geven en krijgt messteek.” één van de getuigen een vriend was van Joe Van Holsbeek Graag hulp in het opvolgen: Vermoord; Ludo Hannes Patrick Mombaerts Robert de Craene Christel de Jonghe Een Nigeriaanse jongen in Molenbeek Glen Wijnants De Veiligheidsagent Schaarbeek 24/06/06 51 jarige man doodgeslagen door 6 allochtonen jongeren + Juni 2006 1) Ugine & Alz transport Genk 25 mei 2006 8o Kg cocaïne in container 2) 5/06/06 Drie overvallers van ! overval , gijzeling, marteling afpersing 3) 5/06/06 Anderlecht superette overvallen en gijzeling 4) 05/06/06 Brussel Mohammed K slaat Japanse toerist in coma aan de beurs 5) 03/05/06 Turnhout politie zoekt naar 4 verkrachters van “ vreemde origine” die minderjarige meisjes verkrachte. 6)Zwarte Burger aan tankstation ineen geslagen door man van Turkse origine 7) 13/06/06 Ait Oud Abdellah, verdachte van verdwijnen 7 en 10 jarig meisje te Luik spoorloos is hij ook de Dader? 8) 22/06/06 Dendermonde (sersblokken) veldslag uitgevochten door met met baseballknuppels, ijzeren staven en boksijzers uitgeruste meerderheid allochtonen op ongewapende autocthonen. 9) 23/06/06 Sint Niklaas jonge allochtonen nemen met veel amok de Ster en de buslijnen er naar toe over. D e vakbonden van de lijn protesteerde. “De politiek in Sint-Niklaas negeert het probleem”. De pers reageerd niet meer sinds vorig jaar een reporter vd GVA ontslagen werd toen hij over de rellen berichte. 10) 24/06/06 51 jarige man doodgeslagen door 6 allochtonen jongeren + Vermeende agressie toegeschreven aan rassen haat die nadien fout geïnterpreteerd bleek. 1) Gang van Marokaanse familie in brand gestoken in de Vlaanders, bleek een Marokaans garagist of zwartwerker te zijn die niet betaald werd door de zonen van de ongelukkige. 2) Agressie van skinheads op Afrikaans slachtoffer, bleek collaterale menselijke schade te zijn door het tussen beide komen van het slachtoffer in een twist tussen drinkebroers. Ongelooflijk hoe laf die maghrebs zijn en vals. Met "maar" zessen een oudere man in elkaar timmeren, proficiat lafaards. Laatst gewijzigd door humble : 26 juni 2006 om 18:34. |
![]() |
![]() |