![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ericferemans zal zeggen : de schuld van het VB, pardon, Vuil Blok, natuurlijk. Ik zeg : "Oh, Heilige Belastingsbetaler, ...., ze spelen met je voeten !!!
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en dan vraag ik me af wat de man nog in de schoot geworpen krijgt als hij eens ergens acte de présence maakt, zou hij niets krijgen voor zijn mandaten en hij heeft zelfs de foto's van zijn kinderen verkocht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik ben dringend op zoek naar een nieuwe tuinman....
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afvoeren, die bende profiteurs. Dit is gewoon schandalig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat Prins Lorre tuinier wil worden om zélf een centje te verdienen...
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() a-mai.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja zeg, die naft voor zijn Porschke is duur hoor! Tante Fabiola heeft zijn tankkaart ingetrokken en naar Opus Dei gestuurd, zodat ze overal van hun oren kunnen maken over de 'Da Vinci Code'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() vive la republique !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe kan zoiemand nu moeite hebben om rond te komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() werkelijk ongelooflijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Zijn die werkelijk niet beschaamd van ook maar de indruk te wekken niet toe te komen, schandalig gewoon en wij zullen maar werken en betalen voor die gasten. Elke normaal weldenkend mens moet met zo'n som die hij als dotatie krijgt meer dan ruim toekomen me dunkt.
Wat doet die dan eigenlijk met al dat geld want kom me niet vertellen dat hij superveel kosten heeft hé en dan nog mag hij er veel hebben, hij moet dan nog een pak overhouden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() leden van het Koningshuis hebben recht op een billijke vergoeding en 250 duizend € is toch maar een habbekrats
Die man heeft ook een gezin dat hij moet onderhouden hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() In Nederland gaan de prinsen gewoon werken.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 27 juli 2006 om 11:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is nu typisch VB : iemands inkomen (dat nogal hoog is) becommentariëren
en tegelijk moord en brand schreeuwen als men er een algemene regel van zou maken om op alle inkomsten commentaar te geven. Koningen en prinsen hebben door hun geboorterecht nu eenmaal de last te dragen van een publiek domein te zijn.. eeuwig opgesloten in een "Big Brother" huis, bovendien zijn ze er zelf verslaafd aan. Voor ieders bestwil : een republikeinse staatsvorm aub. Nu vind ik wel dat als je het inkomen van de prins aan een of ander oordeel wil onderwerpen, je mag nagaan wat andere vergelijkbare "royals" opstrijken zoals daar zijn de niet kroonprinsen en prinsessen van Oranje, Bernadottes enz.. Die van het U.K. en Japan och die mogen el ietsje meer hebben, maar bv. in Thailand en .. Nepal mag het dan weer ietsje minder (maar is dat zo ?). Van het ogenblik dat men in eender welke democratie het Volksvertegenwoordigerschap betreedt is men lid van een club die de macht heeft zelf zijn eigen financiële vergoedingen, pensioenen, vangnetten enz. mee te bepalen.. dit duwt de aanverwante koninklijke dotaties en wedden van topparachuteambtenaren vanzelfsprekend mee omhoog. Een prachtig argument om principieël voor "de oppositie" te stemmen ? Steevast blijkt dat een regeringswissel de renumeratie van de politieke figuren de hoogte in drijft. De dag dat men bv. in het EP een redelijke oplossing voor dit probleem vindt , mogen de nationale staten van mij verdwijnen en mag de EU een volwaardige staat worden ! (Het uitgespaarde bedrag aan "staatshoofden" zou fenomenaal zijn minstens Laurent x 25) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() in dit land kan werkelijk alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu typisch 1handclapping: over het VB beginnen zwammen wanneer dat volstrekt irrelevant is.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() ...
Schamen die zich nu nie of wa? 295000 Euro & nog nie toekomen?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Laurent moet zich maar een goei baan zoeken.
|
![]() |
![]() |