![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Besten,
wie de prins wil steunen kan een bedrag storten op rekening nummer: 001-2358832-62 van Neutr-On met vermelding : "steun aan prins via k-aars" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dan zullen wij een kaarsje gaan branden bij de echte Arme Clairen www.neutr-on.be Laatst gewijzigd door neutron : 27 juli 2006 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U hebt mijn volle steun aan dit project en ik ben van plan om de ronde som van 0.01 euro te storten. Hou uw rekening maar in het oog binnenkort...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 27 juli 2006 om 14:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() De solidariteit is werkelijk grenzloos ....
Ook hier is een rekening geopend 979-0843382-69 Met vermelding : woef Groeten , Onzin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Als de BUB echt zo Belgisch gezind is ben ik van mening dat zij de prins maar moeten bijspringen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Het valt op dat in de Laurent topics bitter weinig BUB'ers hun hoofd laten zien. Ik vraag me af welk standpunt ze innemen. Wie weet is het nu crisisberaad op het BUB hoofdkwartier waar Hans I 'le grand' samen met de 5 man en een paardekop het officiele partijstandpunt aan het ineen flansen is. Mogelijk doet hij een oproep naar hun royale achterban (90% van de bevolking staat namelijk achter hun belgicistische gedachtengoed) om de prins te steunen in deze harde en moeilijke tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bubbers zijn massaal boterhammetjes gaan smeren zodat het gezinnetje met hun drie bloeikes van kindjes niet om moet komen van de honger.
Naar het schijnt willen Moeders voor Moeders Claire ook aan de nodige warme kleertjes voor de winter helpen voor de kindjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() seffens ligt er nen tweeling in de vondelingschuif....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet van de prins geen kwaad.
Ik zal hem een pak pampers opsturen, want met geld kan hij niet omgaan.
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() t'is godsgeklaagd,die paljas die komt met zijn jaarlijks inkomen van zovele duizenden euro's niet toe,terwijl ik van 1 x zijn jaarinkomen,voor de rest van mijn leven gene klop meer zou moeten doen.afzetten diene handel,laat ze gaan werken voor hun boterham.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() Laatst gewijzigd door joske : 27 juli 2006 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Een leuke boodschap voor alle mensen die aan het einde van de maand moeite hebben om de eindjes aan elkaar te knopen, mensen die hun schulden niet kunnen betalen, mensen die niet op reis kunnen omdat ze niet kunnen.
En in 't algemeen, voor iedereen die z'n werk doet en z'n belastingen betaalt zoals het hoort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ja, zeg nu zelf: een dotatie van 295.000 € per jaar. Wie kan daar nu van rondkomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Want op onze Staaf moeten we niet rekenen in dit soort situaties. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() De staaf is te druk bezig nu voor de moment. Hij gaat met zijn hoed rond bij alle carnavalverenigingen in Aalst...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
toevallig, omdat em adelijk geboren is. Ik vraag me soms nog af in welke tijd wij leven. Gelijke kansen, democratie, afschaffing van de standen.. niet allemaal zo vanzelfsprekend blijkbaar. toch niet als we dan zouden raken aan het heilige huisje, de Belgische monarchie. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 27 juli 2006 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Doet me denken aan die zoon van een industrieel, die tijdens het nieuws zendtijd kreeg omdat een deurwaarder zijn meubels was komen halen, 'sukkelaar ende werkmens als hij was'. Dat was zo een kast van een villa, hij verdiende het verdomme van te leven zoals tienduizenden dagelijks doen.
ze zouden het beter bij laurent ook eens komen doen. Laatst gewijzigd door Proletariër : 27 juli 2006 om 18:50. |
![]() |
![]() |