Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 19 augustus 2006, 13:32   #1
oliepiek
Banneling

oliepiek's schermafbeelding

Standaard Extreem-rechtse treinconducteur wilde 6 marokkanen doodkloppen!

Ik hoor net van een vriendin dat Guido Demoor, de treinconducteur die stierf op een bus in Antwerpen, een extreme neo-nazi met een hartkwaal is, die eens op marokkanen wilde kloppen en van woede een hartaanval kreeg.

De autopsie wees uit dat deze nazi zou zijn doodgevallen bij de minste opwinding - zelfs een trap oplopen zou de man fataal geworden zijn.

Kan iemand dit bericht bevestigen? En indien dit zo is, dan resten er zeer vele vragen:

1. Waarom corrigeert het journaille en de politiek dit niet? Ik lees hier niet over in de grote kranten
2. Als dit zo is, waarom laat dan de NMBS als bedrijf in 's hemelsnaam nazi's toe? Meer nog, waarom laat de NMBS nazis met hartklachten toe? Die zijn immers veel gevaarlijker
3. Waarom tolereert De Lijn zo'n gevaarlijke mensen op zijn bussen?
4. Waarom protesteert de Vlaming niet voor de extreme verrechtsing van zijn maatschappij? In een normaal land, bij een normaal volk, zou er al lang massaal op straat getrokken zijn - fascisme van dit soort is totaal onaanvaardbaar

MODS: Sorry, mods, in al mijn opwinding (!!) zag ik niet dat er al een thread rond deze extreem rechtse neonazi werd geopend. U mag deze verwijderen.

Laatst gewijzigd door oliepiek : 19 augustus 2006 om 13:34.
oliepiek is offline  
Oud 19 augustus 2006, 13:45   #2
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek Bekijk bericht
Ik hoor net van een vriendin dat Guido Demoor, de treinconducteur die stierf op een bus in Antwerpen, een extreme neo-nazi met een hartkwaal is, die eens op marokkanen wilde kloppen en van woede een hartaanval kreeg.

De autopsie wees uit dat deze nazi zou zijn doodgevallen bij de minste opwinding - zelfs een trap oplopen zou de man fataal geworden zijn.

Kan iemand dit bericht bevestigen? En indien dit zo is, dan resten er zeer vele vragen:

1. Waarom corrigeert het journaille en de politiek dit niet? Ik lees hier niet over in de grote kranten
2. Als dit zo is, waarom laat dan de NMBS als bedrijf in 's hemelsnaam nazi's toe? Meer nog, waarom laat de NMBS nazis met hartklachten toe? Die zijn immers veel gevaarlijker
3. Waarom tolereert De Lijn zo'n gevaarlijke mensen op zijn bussen?
4. Waarom protesteert de Vlaming niet voor de extreme verrechtsing van zijn maatschappij? In een normaal land, bij een normaal volk, zou er al lang massaal op straat getrokken zijn - fascisme van dit soort is totaal onaanvaardbaar

MODS: Sorry, mods, in al mijn opwinding (!!) zag ik niet dat er al een thread rond deze extreem rechtse neonazi werd geopend. U mag deze verwijderen.
goedkope provokatie, u waardig.Toch grappig in feite.Ik raad u aan om zulke moppen in overvolle café's te gaan tappen, vanavond rond een uur of 12, als er al wat gedronken is, maar niet te veel om nog eens flink te vechten Hopelijk komt ge een paar sympatisanten tegen van die DeMoor, of enige van zijn familieleden...
carlgustaaf is offline  
Oud 19 augustus 2006, 13:47   #3
Diatonos
Parlementslid

Diatonos's schermafbeelding

Standaard

Geachte,

De topic over Guide Demoor is reeds lange tijd lopende. U kan hier verder discussiëren: http://forum.politics.be/showthread.php?t=53727 of http://forum.politics.be/showthread.php?t=52342

Laatst gewijzigd door Diatonos : 19 augustus 2006 om 13:48.
Diatonos is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be