![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() "MH" <[email protected]> :
>"next" a écrit dans le message de news: >> Il est l�*: >> >> http://cjoint.com/?hsuhNpcHIV > > Mais non, ce sont les bureaux de l'ONU. Le IIIe Reich israélien et son >culte de "l'espace vital" ne fait pas dans la dentelle quand il s'agit des >résolutions de l'ONU... Et pourquoi se géner lorsque l'on a les armes et le >droit de véto. >MH Nous dit l'antisémite de scb ! --------------------------------------------------------------------------------------------------- From: "MH" <[email protected]> Subject: Le IIIe Reich israélien et l'Europe. Date: Fri, 5 Apr 2002 01:00:29 +0200 Message-ID: <[email protected]> "Je salue donc ce soir ceux qui ont fait sauter des synagogues en France et en Belgique... Chapeau." MH --------------------------------------------------------------------------------------------------- |